Вітаємо на сайті

5 ШКОЛИ

міста Переяслава

10А клас

Загальні рекомендації

Шановні батьки та учні! На виконання Постанови Кабінету Міністрів України у закладах шкільної та дошкільної освіти запроваджено карантин з 13 березня по 3 квітня 2020 року. Але карантин – це не канікули! Відбуватиметься самостійне опанування навчальних дисциплін. Заклади освіти розробили та доведуть до відома здобувачів освіти графік проведення консультацій у дистанційній формі.

Також важливо утриматися від відвідування місць масового скупчення людей. Краще в цей період залишатися вдома. Пам’ятайте про свій захист і людей навколо:

Часто і ретельно мийте руки з водою і милом. Щонайменше 20-30 секунд.

Якщо нема змоги помити руки з водою і милом, варто використовувати спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину. Антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук, обробляти руки треба щонайменше 30 секунд і особливу увагу приділити нігтям (тут накопичується найбільше бруду). За першої ж нагоди помийте руки милом і водою.

Не торкайтеся брудними руками очей, носа чи рота.

Уникайте тісного контакту з хворими людьми та натовпом.

Навчальні предмети

Алгебра

Адреса електронної пошти вчителя v.v_kravchenko@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

18.05,20.05 – Повторити пункти 18 – 25, розв’язати № 26.38 (1,6), 26,40.

Виконати завдання до 22.05

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

14.05 – повторити пункти 8 – 11, розв’язати № 21.35, 21.38, 21.41.

Виконати завдання до 15.05

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

04.05 – повторити пункти 2 – 4, розв’язати № 26.6, 26.12.

05.05 -– повторити пункт 6, розв’язати № 26.14. Виконати завдання до 08.05; надіслати на адресу

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Повторення.  Функції та їх властивості.

Повторити пункти 1,2,6, розв’язати № 26.1( 1-3), 26.4(1,2).

Опрацювати додаток

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Повторити пункти 22 – 25,

розв’язати № 25.2 (1 )

Виконати до 24.04.,переслати на електронну адресу

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їх графіків.

  1.    Опрацювати пункт 25. Звернути увагу на план дослідження властивостей функцій.
  2.    Розібрати задачу, ст. 132, записати в зошит.
  3.    Розв’язати № 25.1 ( 1 ).                                        Виконати до 16.04.
  4. Переглянути додатковий матеріал  https://youtu.be/sokoBdHXbVc

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

30.03.

  1. Опрацювати пункт 24;
  2. В зошит записати схему знаходження найбільшого і найменшого значення функції, задачу 1;
  3. Розв’язати номер 24.2
  4. Виконані завдання здати до 01.04 переславши на електронну пошту    v.v_kravchenko@ukr.net

31.03.

  1. Розібрати і записати в зошит задачу 2 пункту 24;
  2. Розв’язати номери: 24.4; 24.6;
  3. Повторити пункти 22, 23.
  4. Виконані завдання здати до 03.04 переславши на електронну пошту  v.v_kravchenko@ukr.net

Додаток 1. Додатковий матеріал по темі можна переглянути за посиланням https://youtu.be/hrNvvo2AePQ

[згорнути]

Геометрія

Адреса електронної пошти вчителя v.v_kravchenko@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

19.05, 22.05 – Повторити пункти 38 – 42,  розв’язати № 43.51,43.52.

Виконати завдання до 22.05

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

12.05 – 15.05 – повторити пункти 38 – 42;  розв’язати № 43.42, 43.43.

Виконати завдання до 15.05

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

05.05 – повторити пункт 32, розв’язати № 43.26,43.27.

08.05  – повторити пункт 35, розв’язати № 43.30. Виконати завдання до 08.05; надіслати на адресу

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Паралельність площин.

Повторити пункт 31, розв’язати № 43.12, 43.18.

Перпендикулярність прямої та площини.

Повторити пункт 34, розв’язати № 43.21, 43.22.

Завдання виконати до 01.05. і переслати на адресу

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Повторення. Аксіоми стереометрії та наслідки з них. Паралельність прямих.

Повторити пункти 27 – 30,

розв’язати № 43.1, 43.2.

Виконати до 24.04.,переслати на електронну адресу

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема:  Застосування векторів до розв’язування задач.

  1. Розібрати задачу з пункту 42, ст. 229, записати в зошит.
  2. Розв’язати № 42.17, 42.19, 42,23.
  3. Переглянути додатковий матеріал https://youtu.be/gaJ3YqaBEyc                   Виконати до 16.04.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

31.03

  1. Опрацювати пункт 42, зробивши відповідні записи в зошит;
  2. Розв’язати номери: 42.1; 42.4; 42.6.

01.04.

  1. 1)Повторити пункт 42;
  2. 2) Розв’язати номери:42.8; 42.11; 42.15

[згорнути]


Історія України

Адреса електронної пошти вчителя dziuba_ksyu@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Завершення Другої світової війни. Параграф 69-70.

Домашнє завдання: Повторити параграфи 67-68.  Визначити внесок України та українців ( вчених. митців в перемогу.)  Можна у вигляді презентації.  Надіслати до 25.05.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Завершення Другої Світової війни (параграф 69-70)

Домашнє завдання: опрацювати параграф. Виконати письмово ст. 297, документ №1 і дати відповідь до питання вище (прочитайте фрагмент праці сучасного історика….) та надіслати до 18.05.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Звільнення України від нацистських військ

Домашнє завдання: опрацювати параграф 67-68, с. 295, пункт 4 виконати письмово та надіслати до 11.05

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=lvw0gNZ0Vm0

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Розгортання Руху Опору в Україні.

Поняття: Рух Опору, радянське підпілля, українське націоналістичне підпілля, УШПР, УПА.

Історичні постаті: С. Ковпак, Т. Строкач, Р. Шухевич, В. Івахів, К. Осьмак.

Знати:

  1. Особливості радянського партизанського руху
  2. Роль УПА в націоналістичному Русі Опору

Домашнє завдання: опрацювати параграф 65-66; ст. 285, виконати письмово пункт 6 або 7 та надіслати 04.05.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=BdOaD7H5x1M

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Окупаційний режим в Україні

Основні поняття: план «Ост», новий порядок, дистрикт «Галичина», колабораціонізм.

Історичні постаті: Г. Гіммлер, Е. Кох, О. Вітер.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 63-64.

Виконати тести та надіслати до 27.04. Додаток

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.

Основні поняття: «випалена земля», мобілізація, акт відновлення Української держави, Абвер, батальйони «Нахтігаль» і «Роланд», Поліська Січ, УПА.

Історичні постаті: Ярослав Стецько, Тарас Боровець.

Завдання:

  1. Дати оцінку процесу мобілізації суспільства у боротьбі з нацистами.
  2. Охарактеризувати подію 30. 06. 1941 року. Яке вона мала значення. Виконати письмово.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=VkACkR8iHrc

Надіслати до 18.04.2020

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема: Початок Радянсько-Німецької війни

Основні поняття: план Барбаросса, бліц-криг, група армій Північ, Південь, Центр

  1. Звернути увагу на причини та передумови початку радянсько-німецької війни.
  2. 2. Вказати події,що визначали перебіг війни в червні 1941-го –липня 1942-го

Домашнє завдання: на ст.258, схема-причини поразок Червоної армії, початковий етап війни.  Письмово виконати.

Надіслати на електронну адресу dziuba_ksyu@ukr.net до 04.04.2020

Додатковий матеріал по темі можна переглянути в додатках

Додаток 1. https://www.1000dokumente.de/index.html?c=dokument_de&dokument=0025_pak&object=translation&l=ru

Додаток 2. https://www.youtube.com/watch?v=pJaWPUlMQwM

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати # 57, 58 Українські землі в складі Румунії та Чехословаччини.
  2. Ознайомитись з діяльністю Августина Волошина #59-60.
  3. Завд.#6 (ст.253) письмово.

[згорнути]


Всесвітня історія

Адреса електронної пошти вчителя dziuba_ksyu@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Освіта та наука. Параграф 53-54.

Домашнє завдання: Опрацювати параграфи. Давати відповіді  на запитання в кінці параграфів усно.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Завершення Другої Світової війни (параграф 51-52)

Домашнє завдання: опрацювати параграфи. Напишіть есе на тему « Чому участь в антигітлерівській коаліції не переросла у післявоєнне співробітництво її учасників?» та надіслати до 22.05.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Окупаційний режим. Рух опору. Воєнні дії 1944 рік.

Домашнє завдання: опрацювати параграфи 47-48, 49-50, виконати письмово «Яке  значення мало відкриття Другого фронту?» та надіслати до 13.05

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Воєнні дії 1942 – 1943 рр.

Події: Сталінградська битва, Курська битва, Битва за Дніпро, капітуляція Італії, Тегеранська конференція.

Знати:

  1. Історичне значення Сталінградської та Курської битв
  2. Хід подій Битви за Дніпро
  3. Коли і чому відбувся корінний перелом в ході Другої світової війни?

Домашнє завдання: опрацювати параграф 45-46, виконати письмово завдання «Чи можна вважати, що Тегеранська конференція сприяла зміцненню антигітлерівської коаліції та надіслати до 06.05.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=edoGQ_ajkLU

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Воєнні дії 1941-1942 рр.

Основні поняття: план «Барбаросса», план «Гроза», битва за Москву, антигітлерівська коаліція, Перл-Харбор.

Історичні постаті: А. Гітлер, Ф. фон Бок, Г. Жукова, Т. Рузвальд, У. Черчіль, І. Ямамото.

Знати:

  1. Суть плану Барбаросса.
  2. Хід та наслідки операції Тайфун.
  3. Початок війни в Тихому океані та корінний перелом на тихоокеанському театрі дій.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 43-44. Ст. 178 – давати відповіді усно. Виконати письмово: «Дайте оцінку стратегії «бліцкрігу» для Німеччини та Японії. Чим вона закінчилась?»

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Друга світова війна. Початок.

Основні поняття: план «Вайс», «Дивна війна», «Зимова війна», «Битва за Атлантику».

Історичні постаті: К. Маннергейм, Шарль де Голь, Ф. Рузвальд, А. Гітлер, Й. Сталін.

Завдання:

  1. Визначити причини, характер та передумови війни.
  2. Розглянути періодизацію Другої світової війни, ознайомитись із співвідношенням сил воюючих сторін.
  3. Ознайомитись з основними військовими операціями початкового періоду війни.

Домашнє завдання:

  1. параграф 41-42, опрацювати.
  2. Розкрийте причини та наслідки війни між СРСР та Фінляндією – письмово.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=otsT0I435qI

Надіслати до 23. 04. 2020

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема: СРСР в системі міжнародних відносин.

Основні поняття: система колективної безпеки, Радянсько-Німецький пакт про  ненапад

  1. Характеризувати зовнішньо-політичний курс СРСР на передодні війни
  2. Характеризувати  таємний протокол до пакту про ненапад.

Домашнє завдання:

  1. параграф 40, аналізувати міжнародні відносини другої половини 1930-х років;
  2. письмово виконати завдання, ст.160, №15
  3. переслати на електронну адресу dziuba_ksyu@ukr.net  до 08.04.2020

Додаток до уроку

https://web.archive.org/web/20090909141605/http://www.istorik.ru/library/documents/molotov_ribbentrop/protocol.htm

 2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати # 38 Політика умиротворення агресора та її крах. Утворення осередку 2 ї світової війни.
  2. Розглянути процес створення агресивної осі – (Берлін – Рим – Токіо.)
  3. Ліквідація Версальської системи – її наслідки.

[згорнути]


 Громадянська освіта

Адреса електронної пошти вчителя dziuba_ksyu@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема Світове співробітництво України. Параграф 51.

Домашнє завдання: Опрацювати матеріал підручника. Давати відповіді на запитання в тексті усно.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Міжнародні відносини та міжнародне право (параграф 49)

Домашнє завдання: опрацювати параграф. Звернути увагу на основні засади міжнародного та міжнародного гуманітарного права.

Тема: Міжнародні урядові та неурядові організації (параграф 50)

Домашнє завдання: опрацювати параграф. Виконати письмово: «Які ви знаєте міжнародні організації, яка їх роль і функції в системі міжнародних відносин?» до 19.05.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: міграція. Європейська політика суспільства

Домашнє завдання: опрацювати параграф 48, с. 218 рубрика «Прокоментуйте філософські думки» виконати письмово та надіслати до 13.05.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: інтеграція та глобалізація.

Домашнє завдання: параграф 47, ст. 216 – питання для обмірковування – виконати письмово та надіслати до 05.05.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Достовірність інформації в мас-медіа. (параграф 35).

Тема 2: Цифрова ідентичність. (параграф 36)

Основні поняття: достовірна інформація, оціночне судження, критичне мислення, кіберзлочин.

Домашнє завдання: опрацювати параграфи. Ст. 166 – давати відповіді на запитання. Рубрика «Поміркуйте» завдання 2 – письмово. Надіслати до 27.04.

Додатки:

https://www.youtube.com/watch?v=hPnT0h7Dyhk

https://www.youtube.com/watch?v=yssSI0Bk0XE

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Пропаганда. Мова ворожнечі.

Завдання:

  1. Дати відповіді усно в рубриці «Ідеї для дослідження» ст. 151

Домашнє завдання: параграф 34

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=ztz92lqXOek

Тема: Маніпуляція в медіапросторі.

Основні поняття: фейк, маніпуляція, пропаганда.

Завдання:

  1. Параграф 33.
  2. Ознайомитись із прикладами маніпуляцій в медіа.
  3. Відповідно до питань на ст. 147, проаналізувати текст та виявити маніпуляції медіа на ст.148 в рубриці « Ідея для дослідження» та пояснити свій вибір письмово.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=7jb2wPRvh_g

Надіслати до 22.04.2020

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати # 30, 31.
  2. Виконати завдання в зошиті: Чи можлива цензура в демократичному суспільстві

[згорнути]


Українська мова

Адреса електронної пошти вчителя lyudmylapoltava@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Повторити теми “Дієслово”, “Дієприкметник”, “Числівник”

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Повторити вивчений матеріал. Підготуватися до контрольної роботи.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Опрацювати теоретичний матеріал “Дієприкметник як особлива форма дієслова, активні та пасивні дієприкметники. Дієприкметниковий зворот”.
Додаток до уроку:
Виконати тестові завдання: Додаток
Виконати до 12.05, надіслати на електронну адресу

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Опрацювати теоретичний матеріал ” Дієслово як частина мови: Значення, морфологічні ознаки, синтаксичні функції, форми дієслова, безособові дієслова, види дієслів”
Додаток до уроку:
Виконати до 04.05

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Опрацювати теоретичний матеріал „Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням (кількісні, дробові, збірні, порядкові), їх характеристика. Групи числівників за будовою.
Додаток до теми:

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

1. Опрацювати теоретичний матеріал по темі  „Займенник як частина мови, групи займенників, розряди займенників за значенням, їх характеристика, правопис займенників “.
2. Додаток до теми: https://www.youtube.com/watch?v=Rb7_LaM4h84
3. Виконати тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/zaymennik-pidgotovka-do-zno-132431.html
4. Завдання виконати до 20.04, переслати на електронну адресу.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Вивчити прикметник як частину мови, групи прикметників за значенням, ступені порівняння якісних прикметників, творення прикметників, відмінювання прикметників.
  2.  Виконати тестові завдання до 03.04.2020 та переслати на lyudmylapoltava@gmail.com

Додаток 1

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

1. Вивчити параграф 39, 40, 41, 42.
2. Виконати вправи 362, 365, 367, 372, 384, 389, 393.
Додаток 1. Іменник – частина мова https://www.youtube.com/watch?v=xzmUfTpfMt4

[згорнути]

Українська література

Адреса електронної пошти вчителя lyudmylapoltava@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Опрацювати теоретичний матеріал “Життя та творчість Миколи Вороного”. Виразно читати та аналізувати поезії М.Вороного.
Додаток до уроку:

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Повторити вивчений матеріал. Підготуватися до контрольної роботи.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Опрацювати теоретичний матеріал “Життя та творчість Миколи Вороного”. Виразно читати та аналізувати поезії М.Вороного.
Додаток до уроку:
Виконати до 12.05

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Написати твір-роздум на одну із тем:
“Камінний хрест – уособлення долі людини” (за новелою “Камінний хрест” В.Стефаника),
“Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси” (за новелою “Момент” В.Винниченка),
“Філософський мотив сенсу людського життя у драмі Лесі Українки “Лісова пісня”.
Виконати до 04.05

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Повторити творчість Лесі Українки, Володимира Винниченка, Василя Стефаника.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

1. Прочитати драму-феєрію  „Лісова пісня“ Лесі Українки. Вміти характеризувати персонажів п*єси.
2. Додаток до уроку:
3. Завдання виконати до 20.04, надіслати на електронну адресу

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

1. Опрацювати життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Основні цикли поезій.
2.  Вивчити напам*ять Сontra spem spero!

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

1. Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Прозові й драматичні твори.
2. Новела  „Момент.Образ панни Марусі – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.

[згорнути]

Хімія

Адреса електронної пошти вчителя valentina_ignatenko1903@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

 Тема: Взаємозв’язки між органічними речовинами. Біологічно активні речовини.

  1. Опрацювати параграфи 35, 36 підручника.
  2. Переглянути навчальне відео за посиланнями:

1)Взаємозв’язки між органічними речовинами.

https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA

https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o

2)Біологічно активні речовини.

https://www.youtube.com/watch?v=AFC9CynJouQ

  1. Письмово в зошиті виконайте вправи 259(ст.211) та 264 (ст..218) з підручника.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Каучуки, гума.  Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.

Додаток.

1.Опрацюйте параграфи підручника 33,34.

2.Перегляньте навчальне відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=5_ptploEF34

https://www.youtube.com/watch?v=sQiVmLTLN_o

  1. Виконайте в зошиті письмово впр. 244 (ст..198) та впр.250 (ст..203) підручника.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Добування високомолекулярних сполук

  1. Опрацюйте параграф 31 підручника.
  2. Перегляньте відеосюжети за посиланнями

А) https://www.youtube.com/watch?v=rkhOcMEvLeQ

Б) https://www.youtube.com/watch?v=QAKwqdkh5E8

Виконайте письмово вправи 231, 232 на ст.185 підручника

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Високомолекулярні органічні речовини. Полімери.

Ключові поняття:-природні та синтетичні органічні речовини.-Полімери.-реакція полімеризації.

Додаток.

  1.  Опрацюйте матеріал підручника із параграфа 30.
  2. Перегляньте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8s8jJqlT50U
  3. Виконайте письмово вправи 227, 228 на ст..182 підручника.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04

Узагальнення знань з теми «Аміни. Амінокислоти. Білки.»
Повторити параграфи підручника 26-29.
Ключові поняття: -аміногрупа, її будова; – аміни як нітрогенвмісні сполуки; – амінокислоти, причини їх амфотерності; -пептидний зв’язок та спосіб його утворення; -білки ,їх будова, фізіологічне значення, властивості.
Після повторення матеріалу пройдіть тестування, яке подане у додатку. Додаток

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Амінокислоти та білки.

  1. Опрацювати параграфи 28, 29 підручника.

2.Виконати вправи 213 (ст.170) та 220 (ст.176). Відповіді надіслати до 17 квітня.

Додаток.

1.Перегляньте відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=nfWLzR1UVmQ

2.Запишіть у зошит, які функціональні групи зумовлюють кислотно-основні властивості амінокислот.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Підготувати проект на тему «Етери та естери в косметиці». Повторити параграф 21,22(жири, естери). У вівторок  31 березня з 13.00 по 13.30 переглянути відео урок на YouTube каналі «ДніпроТВ» за посиланням https://bit.ly/2IUzyVs.

Додаток.

Прегляньте відеоуроки за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=J3ueiRBUKWA

https://www.youtube.com/watch?v=S6FHW3fRSXc

Проект виконується в будь-якому зручному форматі – письмово (тоді на перевірку відправляєте фотокопію), в друкованому вигляді , електронна презентація, фото- колаж, малюнки з коментарем, тощо. Він повинен включати титульну сторінку, основну частину та перелік джерел, якими користувалися при виконанні. Об”єм роботи – від  4 до 6 друкованих листків.

Термін виконання роботи – ДО 10 квітня. Відповіді надсилайте на електронну адресу valentina_ignatenko1903@ukr.net

[згорнути]


Захист Вітчизни

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: 1. Домедична допомога в умовах бойових дій.

Д/завдання: вивчити розділ 8, тема 3.1

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: 1. Види кровотеч. Надання домедичної допомоги при кровотечах, переломах та вивихах

Д/з.: вивчити розділ 8 тема 2; повторити розділ 7.

Опрацювати ДОДАТОК

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

 Тема: Смерть, ознаки клінічної та біологічної смерті, методи оживлення

Опрацювати Додаток

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Організація та проведення рятувальних робіт в осередку ураження.

Вивчити розділ 7, тема 4.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04

Тема: Стрілецька зброя та поводження з нею.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника Захист Вітчизни. 10 кл.
  2. Переглянути відео з теми https://www.youtube.com/watch?v=NjHGUoafbW8

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Розділ-7, тема-3.6 Тема: Прилади радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю, їх класифікація, призначення та порядок використання.

Дати відповіді на запитання в додатку 1

Додаток 1

3 тиждень дистанційного навчання

Тема: Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. 
Розділ-7, тема-3. заняття 5.
  1. Вивчити Розділ 7, тема 3.5

[згорнути]


Географія

Адреса електронної пошти вчителя  korkachviktor@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Тема: Україна в системі глобальних економічних відносин

Шановні учні, опрацюйте 38 параграф підручника , переглянте посилання
та закріпіть свої знання виконавши тестові завдання ( відповіді надсилати не потрібно)
Д\з: параграф 38. Повторіть: країни та їхні столиці, які вивчалися в даному курсі географії
Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Шановні учні, виконайте тестову підсумкову роботу в розділі країни Африки, використовуючи посилання для виконання тестів.
10б підготуватись до підсумкової контрольної роботи з географії.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Південно Африканська Республіка  (ПАР)
Шановні  учні, опрацюйте параграф 36 підручнка та  переглянте посилання:
підготуйте усну відповідь на такі запитання:
-місце країни у світі та регіоні
-географічне положення ПАР
-населення  країни
-особливості структури економіки
-міжнародні зв’язки країни
Д\з: параграф  36. Підготуйтесь до тестових завдань   по темі : Загальна характеристика Африки.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Країни Африки. Єгипет.

Шановні учні, опрацюйте параграф 35 (підручник) та  посилання
та дайте  відповідь (усно) на такі запитання:
1. Географічне положення Єгипту. Місце країни у світі та регіоні.
2.Населення країни (кількість,система розселення, національний та релігійний склад)
3.Види діяльності ( виробництва світової спеціалізації)
4. Зовнішні економічні зв’язки.
Дайте усну відповідь на 5 запитань (с.217 підручника)
Д\з : параграф 35

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Узагальнення знань по темі  “Загальна характеристика Африки”
Шановні учні виконайте завдання за посиланням:
Виконайте онлайн тести, завдання №14 (Африка: географічне положення, політична карта, природні ресурси та населення)
Д\з: Вивчити країни і їхні столиці, які були дані на попередньому уроці.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04

Тема: Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Африки
Шановні учні, опрацюйте параграф  34 (с.208-211) підручника та використайте дані ссилки, у зошиті виконайте такі завдання:
1) Вкажіть причини нерівномірності розвитку субрегіонів Африки
2)Особливості їх участі в МПП ( міжнародний поділ праці)
3) Покажіть зв’язки України з країнами Африки.
Робота на контурній карті:
Практична роб.№ 7 Позначення на  контурній карті основних районів видобутку нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд.
В контурній карті Африки (або політичній світу) позначте країни Африки та їхні столиці: Алжир,Лівія,Єгипет,Судан,Чад,Ефіопія,Ангола,Південна Африка,Мадагаскар,Конго,Нігерія,Сомалі,Малі,Мозамбік.
ссилки:

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Особливості економіки країн Африки.
geografiaamozil 2.jimdofree.com> головна/африка-1/
д/з параграф 34

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Тема:Тематичне оцінювання з розділу Америка.Завдання:
Додаток : naurok.com.ua>test/geografiya/klas-10
Виберіть тест “Країни Америки: США,Канада,Бразилія” виконайте, результати надішліть korkachviktor@gmail.com 

2. Тема:Країни Африки

  1. Особливості географічного положення Африки.
  2. Склад регіону
  3. Сучасна політична карта Африки
  4. Природні умови і ресурси
  5. Населення
Додаток:  naurok.com.ua>prezentaziya-na-urok-u-10-kl…
Д/з параграф 33

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати параграф 32. Бразилія.
  2. Виконати практичну роботу 6 Тема: Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії

[згорнути]


Англійська мова

Адреса електронної пошти вчителя lenabezpala@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

https://www.youtube.com/watch?v=x3RN0-Ax4DI дивитись урок,повторити вживання конструкції to be going to.Скласти з цією конструкцією 5 речень.

 https://www.youtube.com/watch?v=-7TIV2zP6yA дивитись урок,вивчить нові слова.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Повторити вживання умовних речень 1 типу,артиклів, минулого неозначеного часу та минулого тривалого часу.

Прочитати текст,виконати завдання.Писати тільки слово і цифру.Завдання виконати до 16.05 і переслати.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

https://www.youtube.com/watch?v=W03yRwmGfco&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=13 дивитись урок,повторити про Велику Британію.

 https://www.youtube.com/watch?v=rRjjwmediII дивитись урок,читати текст за вчителем,перекласти,виписати назви політичних партій.Повторити вживання часових форм.
Завдання виконати і переслати до 8.05.20

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

https://www.youtube.com/watch?v=EaW4rMXczmk дивитись урок,виконати challenge .

https://www.youtube.com/watch?v=SpBu_iAeGpM&t=136s дивитись відео,виписати географічне положення Великої Брританії.
Завдання виконати до 2.05.20 і переслати.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

https://www.youtube.com/watch?v=H1Rvwi_wl-Q дивитись відеоурок,виписати та вивчити види спорту ,виписати 5 речень у перфектному часі.

https://www.youtube.com/watch?v=-tP1YA8OivM ддивитись урок,повторити частини тіла,виписати ідіоми та вивчити
https://www.youtube.com/watch?v=1euh2eeMs6E дивитись урок,скласти пірамаду здорового харчування з 4 рівнів.
Завдання виконати і переслати до 24.04.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

https://www.youtube.com/watch?v=w8VefuW9TCY
https://www.youtube.com/watch?v=Rt5eogxnNGw
https://www.youtube.com/watch?v=vdZF4gc_Ge4
Перегляньте відеоуроки та виконайте домашнє завдання, які задає вчитель в кінці уроку.
Завдання виконати і переслати на електронну адресу до 17 квітня.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04
https://www.youtube.com/watch?v=G2NwmcNKaHk  ознайомитися з відео,виписати фразові дієслова (вони виділені) та скласти з ними речення.
https://www.youtube.com/watch?v=gxaTP6zF9Vc  подивиться відео та виписати умовні речення і визначити його тип.
підручник в.10 ст.174, в.11 ст.175 зєднати дві частини речення та побудувати умовне ,в.12 ст.175 продовжити речення
Завдання виконати до 03.04.2020 та переслати на електронну пошту lenabezpala@gmail.com

[згорнути]


Фізика

Електронна адреса вчителя: larisa-shamshur@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити вивчений матеріал.

Доздати невиконані роботи (для тих, хто ще не здав). Роботи надсилати на електронну пошту.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Завдання 9.1

Підготувати проект по темі (ст. 4 підручника РОЗДІЛ ІV) та надіслати до 23.05

Завдання 9.2

Переглянути таблицю виконаних робіт та доробити завдання.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Завдання 8.1

  1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=r4lXqwwtR_A
  2. Розв’язати задачу, що подана у відео

Завдання 8.2

  1. Повторити параграфи 31 – 35
  2. Виконайте роботу Додаток

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Завдання 7.1

1. Повторити параграф 35
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=N57mRX1b46g
3. Виконати вправу № 35 (4) – письмово

Завдання 7.2

1. Переглянути відео лабораторної роботи ” Визначення модуля пружності гуми”.
2. Оформити роботу в зошиті (тема, мета, обладнання, хід роботи, отримані результати, визначення модуля Юнга для гуми, висновок)

Завдання 7.3

07.05 – Підсумкова контрольна робота ( шукати 07.05 в розділі Контрольні роботи. Роботу виконати цього ж дня до 17-00. ОБОВ’ЯЗКОВО) та відправити на пошту вчителю

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Завдання 6.1

  1. Повторити параграф 33.
  2. Переглянути відео лабораторної роботи за посиланням: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/fzika-10-klas/10275-laboratorn-roboti/laboratorna-robota-6-vimiryuvannya-poverhnevogo-natyagy-ridini
  3. Оформіть лабораторну роботу №7 згідно зразка (с. 213 у підручнику).
  4. Відправити виконану роботу вчителю на електронну пошту або в КЛАС.

Завдання 6.2

  1. Знайти в довідковій літературі інформацію: “Деформацію та механічні властивості твердих тіл”
  2. Зробити короткий запис по даній темі в зошит.
  3. Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=116262

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Завдання 5.1
1. Повторити параграф 30.
2. Виконати Лабораторну роботу №6.
3. Виконану роботу прислати в КЛАСІ або на електронну пошту.
Завдання 5.2
1. Опрацювати параграф 33.
2. Переглянути додатки.
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
3. Пеглянути ЛР 7 (ст. 213)

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Завдання 4.1

  1. Опрацювати п. 31 (ст. 186 – 192), зробити конспект.
  2. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=QrxHaiawn-g
  3. Пройти тестування по даній темі в КЛАСТАЙМ (код поданий в завданнях в Класу (додаток Google Classroom)) (тест відкритий з 13.04 по 19.04, тривалість тестування – 20 хв!!!)

Завдання 4.2

  1. Опрацювати п. 32 (ст. 192 – 196), зробити конспект в зошиті.
  2. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Jb4AceOx6bE
  3. Пройти тестування в КЛАСТАЙМ по темі (код поданий в завданнях в Класу (додаток Google Classroom))

(тестування відкрите з 13.04 по 19.04, час тестування – 40 хв!!!)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Повторити § 37 – 39.
  2. Виконати вправу 3 та пройти тестування в Класі (додаток Google Classroom)
    [згорнути]

Інформатика

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити теми з модуля “Основи електронного документообігу”.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

20. 05 Підсумкова контрольна робота (Виконати контрольну роботу та надіслати в класрум або на електронну адресу вашого вчителя

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Особистий та відкритий ключі. Сертефікат відкритого ключа OCR – технології для розпізнавання паперових документів.

Опрацювати теоретичний матеріал (конспект). Додаток 1

Переглянути презентацію Додаток 2

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Повторити попередній матеріал
  2. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=943513

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. Опрацювати теоретичний матеріал. Додаток 1
  2. Практично: Створити спільну статтю на тему “Моя майбутня професія”

Здати до 01.05

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

1. Опрацювати теоретичний матеріал. Виписати головне. Дивитись Додаток 1.
2. Переглянути презентацію за посиланням https://5school.pp.ua/wp-content/uploads/2020/03/презентація-ЕДО-Урок-9.pptx
3. Створити документ за зразком (Додаток 2) та надіслати на перевірку в Classroom або електронню поштою вчителю.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Опрацювати теоретичний матеріал. Виписати головне . Дивитися Додаток 1
  1. Переглянути презентацію за посиланням https://5school.pp.ua/wp-content/uploads/2020/03/Презентація-Засоби-створення.pptx
  2. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=493401
  3. Виконати завдання1 та надіслати в Classroom на перевірку

Завдання 1.
Створити міні-презентацію на одну з тем:

  1. «Засоби копіювання і розмноження документів»
  2. «Засоби обробки документів»
  3. «Засоби транспортування документів»

Матеріали та малюнки знайти в мережі Інтернет.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Повторити тему «Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки.»
  2. Пройти тест в Класі (додаток Google Classroom) до 03.04

Додаток до теми

[згорнути]


 Технології (дівчата)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Захист проекту

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Заключний етап проектної діяльності

Визначити собівартість виробу. Розробити рекламу

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Виготовлення ляльки-мотанки.Остаточна обробка.

Виготовити  ляльку-мотанку

Сфотографувати результат своєі роботи:ляльку-мотанку

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Українські жіночі й дівочі убори.
Виготовити віночок для ляльки-мотанки

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема:Украінські жіночі прикраси.
Виготовлення намиста для ляльки-мотанки. Виготовити намисто для ляльки-мотанки

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

Тема: Виготовлення й оздоблення нагрудного одягу для ляльки в традиціях українського національного вбрання
Виготовити та оздобити нагрудний одяг: карсет для ляльки-мотанки

 4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Виготовлення й оздоблення поясного одягу для ляльки-мотанки в традиціях українського національного вбрання.
Виготовити й оздобити вишивкою поясний одяг для ляльки-мотанки.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема: Виготовлення сорочки і фартуха для ляльки-мотанки та іх декорування вишивкою.
Завдання. Виготовити сорочку і фартух, оздобивши іх вишивкою  косим хрестиком.

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Тема: Технологія виготовлення ляльки-мотанки “Берегині”. Планування проектноі діяльності.

  1. Завдання. Написати, які види ляльки-мотанки відомі. Підготувати матеріали та інструменти для роботи
  2. Спланувати роботу над проектом. Підготувати проект “Мій стиль” (Поняття про стиль одягу. Види стилів. Проектування власного стилю)

 Технології (хлопці)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Розгорнути
[згорнути]

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Шановні учні, ви працювали над виготовленням виробу за власним вибором (захист проекту), прошу  результати роботи ( фото) надіслати  на мою адресу: korkachvictor@gmail.com  для оцінювання.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Виготовленням виробу за власним вибором. Розробка проекту

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Виготовленням виробу за власним вибором. Розробка проекту

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

 Виготовлення виробу  (захист проекту) за вибором учня, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

[згорнути]


Медицина

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Інженерні споруди, призначені для укриття та тимчасового захисту людей.

Призначення та класифікація захисних споруд. Укриття найпростішого типу-відкриті й перекриті щілини, їх підготовка та можливості щодо захисту. Захисні властивості місцевості.Способи захисту  від ядерного вибуху при перебуванні на відкритій місцевості.

Напишіть, які захисні споруди є  у нашій місцевості

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Порядок обробки  шкіри,одягу,взуття. Звичайні та спеціальні засоби захисту шкіри. Індивідуальний протихімічний пакет(ІПП)

Опрацювати с.140-147 у підручнику. Написати конспект

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Засоби індивідуального захисту органів дихання. -Протипилова тканинна й  ватно-марлева маски,іх призначення,порядок виготовлення та використання. Фільтрувальні протигази.  Дитячі протигази. -Респіратори.
Написати конспект. Виготовити ватно-марлеву пов’язку.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Сигнали й порядок оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій.
-Основні завдання по захисту населення в НС.
-Організація оповіщення (Попереджувальний сигнал”Увага всім!”Сигнали оповіщення та зміст інормаціі населення про виникнення або загрозу  виникнення надзвичайних ситуацій умирний і воєнний час.
Діі населення за сигналами оповіщення:
Установіть відповідність між видами надзвичайних ситуацій та переліком заходів у сфері захисту населення й територій від надзвичайних ситуацій.
Змоделюйте оповіщення способом телефонного зв’язку.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

Тема:Надзвичайні ситуації воєнного характеру від дії зброї масового ураження та звичайної зброї.

  1. Опрацювати конспект.
  2. Скласти правила поведінки за НС воєнного характеру

Додаток

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Надзвичайні ситуації соціально-політичного характеру.
Тероризм (соціальний, національний, релігійний, світоглядний, кримінальний)
-За якими ознаками визначають рівень НС?
Вивчити с.170-174 (підручник)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03

Тема:Надзвичайні ситуаціі техногенного характеру.
Вивчити#43. Виписати головне в зошит
Додаток1. Матеріал по темі можна переглянути за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1366529/

2 тиждень дистанційного навчання 23.03

Тема:Поняття про надзвичайну ситуацію
Вивчити# 42. Виписати головне в зошит

[згорнути]


Біологія

Адреса електронної пошти вчителя 06luda10@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередні параграфи. За літо підготувати проект : Інфекційні захворювання та їх профілактика

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Опрацювати параграф 58- 59. Розв”язати завдання з таб на ст. 234

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Опрацювати параграф56-57. В зошит виконати тести на ст. 226

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Опрацювати параграф 54. В зошит виконати таблицю на ст.214

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. Опрацювати параграф 53
  2. В  зошит виконати таблицю. Порівняння форм розмноження на ст. 210

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Дати відповіді на запитання 1-6, 9 на ст. 206.
  2. Розв”язати задачі  – вправа 2-3 ст. 206

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Опрацювати параграф 52. В зошит вправа 1 ст. 205. Написати повідомлення про одну із зазначених у вправі хвороб. Відповіді надіслати на електронну адресу

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Опрацювати параграфи 48-49.
  2. У зошит письмово питання 1-6 ст. 191
  3. Переслати на елект адресу до 03.04: 06luda10@ukr.net

[згорнути]


Фізична культура

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

https://www.youtube.com/watch?v=2YKeVfHKwCg виконувати вправи для загальної фізичної підготовки

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Фізичні вправи вдома

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Спорт вдома тренувальні вправи

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тренування для всіх груп мязів в домашніх умовах

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Ранкова гімнастика
  2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (15-30 разів)
  3. Піднімання тулуба в сід (прес) за 30 сек.
  4. Підтягування на перекладині.
  5. Волейбол:

-передача м’яча двома руками зверху над собою;
-прийом і передача м’яча двома руками знизу.

  1.   Стрибки через скакалку за 1 хвилину.

3 тиждень дистанційного навчання 

  1. Ранкова гімнастика
  2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (15-30 разів)
  3. Піднімання тулуба в сід (прес) за 30 сек.
  4. Підтягування на перекладині.
  5. Волейбол:

-передача м’яча двома руками зверху над собою;
-прийом і передача м’яча двома руками знизу.

  1.   Стрибки через скакалку за 1 хвилину.

2 тиждень дистанційного навчання

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

[згорнути]


Зарубіжна література

Адреса електронної пошти вчителя  olevchenko77@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Список літератури на 11 клас

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Прочитати додаток1 до уроку. Додаток 1
  2. Виконати завдання 3, домашнє завдання та  надіслати на електронну адресу вчителя olevchenko77@ukr.net
  3. Читати Р. Ровелл  «Елеанор і Парк».

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Підсумкова контрольна робота

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Прочитати додаток1 до уроку.
  2. Виконати завдання 3 та надіслати на електронну адресу вчителя olevchenko77@ukr.net до 11.05.2020 р
  3. Дочитати «Кава з кардамоном» Йоанна Ягелло .
  4. Додаток 

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. Уважно прочитати додаток 1 до уроку.
  2. Виконати завдання 2 та надіслати на електронну адресу вчителя до 06.05.2020 р
  3. Дочитати «Кава з кардамоном» Йоанна Ягелло .
  4. Додаток 1

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Виконати завдання 3 (додатку 1) Додаток 1

Твір надіслати на електронну адресу вчителя до 28.04.2020р

  1. Читати «Кава з кардамоном» Йоанна Ягелло .

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Виконати завдання 1 (додатку 1)
  2. Відповідь надіслати на електронну адресу вчителя  до 20.04.2020р
  3. Дочитати п’єсу Моріса Метерлінка « Синій птах» с.238-254
  4. Подивитися фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI

Додаток 1

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Виконати тести по закріпленню вивченого матеріалу –поезії.
  2. Відповіді надіслати на електронну адресу вчителя olevchenko77@ukr.net
  3.  Біографія Моріса Метерлінка с. 231- 233 підручник . Записати в зошит хронологічну таблицю по біографії письменника.
  4. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE
  5. Читати п’єсу Моріса Метерлінка « Синій птах» с.238-254
  6. Подивитися фільм  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI

Додаток 1

[згорнути]

Попередній запис
Наступний запис
← 9 клас 10Б клас →