Вітаємо на сайті

5 ШКОЛИ

міста Переяслава

10Б клас

Загальні рекомендації

Шановні батьки та учні! На виконання Постанови Кабінету Міністрів України у закладах шкільної та дошкільної освіти запроваджено карантин з 13 березня по 3 квітня 2020 року. Але карантин – це не канікули! Відбуватиметься самостійне опанування навчальних дисциплін. Заклади освіти розробили та доведуть до відома здобувачів освіти графік проведення консультацій у дистанційній формі.

Також важливо утриматися від відвідування місць масового скупчення людей. Краще в цей період залишатися вдома. Пам’ятайте про свій захист і людей навколо:

Часто і ретельно мийте руки з водою і милом. Щонайменше 20-30 секунд.

Якщо нема змоги помити руки з водою і милом, варто використовувати спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину. Антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук, обробляти руки треба щонайменше 30 секунд і особливу увагу приділити нігтям (тут накопичується найбільше бруду). За першої ж нагоди помийте руки милом і водою.

Не торкайтеся брудними руками очей, носа чи рота.

Уникайте тісного контакту з хворими людьми та натовпом.

Навчальні предмети

Зарубіжна література

Адреса електронної пошти вчителя  olevchenko77@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Список літератури на 11 клас

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Прочитати додаток1 до уроку. Додаток 1
  2. Виконати завдання 3, домашнє завдання та  надіслати на електронну адресу вчителя olevchenko77@ukr.net
  3. Читати Р. Ровелл  «Елеанор і Парк».

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Підсумкова контрольна робота

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Прочитати додаток1 до уроку.
  2. Виконати завдання 3 та надіслати на електронну адресу вчителя olevchenko77@ukr.net до 11.05.2020 р
  3. Дочитати «Кава з кардамоном» Йоанна Ягелло .
  4. Додаток 

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. Уважно прочитати додаток 1 до уроку.
  2. Виконати завдання 2 та надіслати на електронну адресу вчителя до 06.05.2020 р
  3. Дочитати «Кава з кардамоном» Йоанна Ягелло .
  4. Додаток 1

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

  1. Виконати завдання 3 (додатку 1) Додаток 1

Твір надіслати на електронну адресу вчителя до 28.04.2020р

  1. Читати «Кава з кардамоном» Йоанна Ягелло .

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Виконати завдання 1 (додатку 1)
  2. Відповідь надіслати на електронну адресу вчителя  до 20.04.2020р
  3. Дочитати п’єсу Моріса Метерлінка « Синій птах» с.238-254
  4. Подивитися фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI

Додаток 1

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Виконати тести по закріпленню вивченого матеріалу –поезії.
  2. Відповіді надіслати на електронну адресу вчителя olevchenko77@ukr.net
  3.  Біографія Моріса Метерлінка с. 231- 233 підручник . Записати в зошит хронологічну таблицю по біографії письменника.
  4. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE
  5. Читати п’єсу Моріса Метерлінка « Синій птах» с.238-254
  6. Подивитися фільм  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI

Додаток 1   

[згорнути]

Алгебра

Адреса електронної пошти вчителя v.v_kravchenko@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

18.05,20.05 – Повторити пункти 18 – 25, розв’язати № 26.38 (1,6), 26,40.

Виконати завдання до 22.05

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

12.05 – 14.05 – повторити пункти 6, 7;  розв’язати № 26.12, 26.16 ( 1, 2 ).

Виконати завдання до 15.05

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

04.05 – повторити пункти 2 – 4, розв’язати № 26.6, 26.12.

05.05 -– повторити пункт 6, розв’язати № 26.14. Виконати завдання до 08.05; надіслати на адресу

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Повторення.  Функції та їх властивості.

Повторити пункти 1,2,6, розв’язати № 26.1( 1-3), 26.4(1,2).

Опрацювати додаток

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

Повторити пункти 22 – 25,

розв’язати № 25.2 (1 )

Виконати до 24.04.,переслати на електронну адресу

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їх графіків.

  1.    Опрацювати пункт 25. Звернути увагу на план дослідження властивостей функцій.
  2.    Розібрати задачу, ст. 132, записати в зошит.
  3.    Розв’язати № 25.1 ( 1 ).                                        Виконати до 16.04.
  4. Переглянути додатковий матеріал  https://youtu.be/sokoBdHXbVc

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

30.03.

  1. Опрацювати пункт 24;
  2. В зошит записати схему знаходження найбільшого і найменшого значення функції, задачу 1;
  3. Розв’язати номер 24.2
  4. Виконані завдання здати до 01.04 переславши на електронну пошту  v.v_kravchenko@ukr.net

31.03.

  1. Розібрати і записати в зошит задачу 2 пункту 24;
  2. Розв’язати номери: 24.4; 24.6;
  3. Повторити пункти 22, 23.
  4. Виконані завдання здати до 03.04 переславши на електронну пошту  v.v_kravchenko@ukr.net

Додаток 1. Додатковий матеріал по темі можна переглянути за посиланням https://youtu.be/hrNvvo2AePQ

[згорнути]

Геометрія

Адреса електронної пошти вчителя v.v_kravchenko@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

19.05, 22.05 – Повторити пункти 38 – 42,  розв’язати № 43.51,43.52.

Виконати завдання до 22.05

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

12.05 – 15.05 – повторити пункти 38 – 42;  розв’язати № 43.42, 43.43.

Виконати завдання до 15.05

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

05.05 – повторити пункт 32, розв’язати № 43.26,43.27.

08.05  – повторити пункт 35, розв’язати № 43.30. Виконати завдання до 08.05; надіслати на адресу

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Паралельність площин.

Повторити пункт 31, розв’язати № 43.12, 43.18.

Перпендикулярність прямої та площини.

Повторити пункт 34, розв’язати № 43.21, 43.22.

Завдання виконати до 01.05. і переслати на адресу

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

Повторення. Аксіоми стереометрії та наслідки з них. Паралельність прямих.

Повторити пункти 27 – 30,

розв’язати № 43.1, 43.2.

Виконати до 24.04.,переслати на електронну адресу

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема:  Застосування векторів до розв’язування задач.

  1. Розібрати задачу з пункту 42, ст. 229, записати в зошит.
  2. Розв’язати № 42.17, 42.19, 42,23.
  3. Переглянути додатковий матеріал https://youtu.be/gaJ3YqaBEyc                   Виконати до 16.04.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Опрацювати пункт 42, зробивши відповідні записи в зошит;
  2. Розв’язати номери: 42.1; 42.4; 42.6.
  3. 1)Повторити пункт 42;
  4. 2) Розв’язати номери:42.8; 42.11; 42.15

[згорнути]

Історія України

Адреса електронної пошти вчителя dziuba_ksyu@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Завершення Другої світової війни. Параграф 69-70.

Домашнє завдання: Повторити параграфи 67-68.  Визначити внесок України та українців ( вчених. митців в перемогу.)  Можна у вигляді презентації.  Надіслати до 25.05.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Завершення Другої Світової війни (параграф 69-70)

Домашнє завдання: опрацювати параграф. Виконати письмово ст. 297, документ №1 і дати відповідь до питання вище (прочитайте фрагмент праці сучасного історика….) та надіслати до 18.05.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Звільнення України від нацистських військ

Домашнє завдання: опрацювати параграф 67-68, с. 295, пункт 4 виконати письмово та надіслати до 11.05

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=lvw0gNZ0Vm0

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Розгортання Руху Опору в Україні.

Поняття: Рух Опору, радянське підпілля, українське націоналістичне підпілля, УШПР, УПА.

Історичні постаті: С. Ковпак, Т. Строкач, Р. Шухевич, В. Івахів, К. Осьмак.

Знати:

  1. Особливості радянського партизанського руху
  2. Роль УПА в націоналістичному Русі Опору

Домашнє завдання: опрацювати параграф 65-66; ст. 285, виконати письмово пункт 6 або 7 та надіслати 04.05.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=BdOaD7H5x1M

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Окупаційний режим в Україні

Основні поняття: план «Ост», новий порядок, дистрикт «Галичина», колабораціонізм.

Історичні постаті: Г. Гіммлер, Е. Кох, О. Вітер.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 63-64.

Виконати тести та надіслати до 27.04. Додаток

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.

Основні поняття: «випалена земля», мобілізація, акт відновлення Української держави, Абвер, батальйони «Нахтігаль» і «Роланд», Поліська Січ, УПА.

Історичні постаті: Ярослав Стецько, Тарас Боровець.

Завдання:

  1. Дати оцінку процесу мобілізації суспільства у боротьбі з нацистами.
  2. Охарактеризувати подію 30. 06. 1941 року. Яке вона мала значення. Виконати письмово.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=VkACkR8iHrc

Надіслати до 18.04.2020

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема: Початок Радянсько-Німецької війни

Основні поняття: план Барбаросса, бліц-криг, група армій Північ, Південь, Центр

  1. Звернути увагу на причини та передумови початку радянсько-німецької війни.
  2. 2. Вказати події,що визначали перебіг війни в червні 1941-го –липня 1942-го

Домашнє завдання: на ст.258, схема-причини поразок Червоної армії, початковий етап війни.  Письмово виконати.

Надіслати на електронну адресу dziuba_ksyu@ukr.net до 04.04.2020

Додатковий матеріал по темі можна переглянути в додатках

Додаток 1. https://www.1000dokumente.de/index.html?c=dokument_de&dokument=0025_pak&object=translation&l=ru

Додаток 2. https://www.youtube.com/watch?v=pJaWPUlMQwM

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати # 57, 58 Українські землі в складі Румунії та Чехословаччини.
  2. Ознайомитись з діяльністю Августина Волошина #59-60.
  3. Завд.#6 (ст.253) письмово.

[згорнути]

Всесвітня історія

Адреса електронної пошти вчителя dziuba_ksyu@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Освіта та наука. Параграф 53-54.

Домашнє завдання: Опрацювати параграфи. Давати відповіді  на запитання в кінці параграфів усно.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Завершення Другої Світової війни (параграф 51-52)

Домашнє завдання: опрацювати параграфи. Напишіть есе на тему « Чому участь в антигітлерівській коаліції не переросла у післявоєнне співробітництво її учасників?» та надіслати до 22.05.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Окупаційний режим. Рух опору. Воєнні дії 1944 рік.

Домашнє завдання: опрацювати параграфи 47-48, 49-50, виконати письмово «Яке  значення мало відкриття Другого фронту?» та надіслати до 13.05

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Воєнні дії 1942 – 1943 рр.

Події: Сталінградська битва, Курська битва, Битва за Дніпро, капітуляція Італії, Тегеранська конференція.

Знати:

  1. Історичне значення Сталінградської та Курської битв
  2. Хід подій Битви за Дніпро
  3. Коли і чому відбувся корінний перелом в ході Другої світової війни?

Домашнє завдання: опрацювати параграф 45-46, виконати письмово завдання «Чи можна вважати, що Тегеранська конференція сприяла зміцненню антигітлерівської коаліції та надіслати до 06.05.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=edoGQ_ajkLU

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Воєнні дії 1941-1942 рр.

Основні поняття: план «Барбаросса», план «Гроза», битва за Москву, антигітлерівська коаліція, Перл-Харбор.

Історичні постаті: А. Гітлер, Ф. фон Бок, Г. Жукова, Т. Рузвальд, У. Черчіль, І. Ямамото.

Знати:

  1. Суть плану Барбаросса.
  2. Хід та наслідки операції Тайфун.
  3. Початок війни в Тихому океані та корінний перелом на тихоокеанському театрі дій.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 43-44. Ст. 178 – давати відповіді усно. Виконати письмово: «Дайте оцінку стратегії «бліцкрігу» для Німеччини та Японії. Чим вона закінчилась?»

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Друга світова війна. Початок.

Основні поняття: план «Вайс», «Дивна війна», «Зимова війна», «Битва за Атлантику».

Історичні постаті: К. Маннергейм, Шарль де Голь, Ф. Рузвальд, А. Гітлер, Й. Сталін.

Завдання:

  1. Визначити причини, характер та передумови війни.
  2. Розглянути періодизацію Другої світової війни, ознайомитись із співвідношенням сил воюючих сторін.
  3. Ознайомитись з основними військовими операціями початкового періоду війни.

Домашнє завдання:

  1. параграф 41-42, опрацювати.
  2. Розкрийте причини та наслідки війни між СРСР та Фінляндією – письмово.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=otsT0I435qI

Надіслати до 23. 04. 2020

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема: СРСР в системі міжнародних відносин.

Основні поняття: система колективної безпеки, Радянсько-Німецький пакт про  ненапад

  1. Характеризувати зовнішньо-політичний курс СРСР на передодні війни
  2. Характеризувати  таємний протокол до пакту про ненапад.

Домашнє завдання:

  1. параграф 40, аналізувати міжнародні відносини другої половини 1930-х років;
  2. письмово виконати завдання, ст.160, №15
  3. переслати на електронну адресу dziuba_ksyu@ukr.net  до 08.04.2020

Додаток до уроку

https://web.archive.org/web/20090909141605/http://www.istorik.ru/library/documents/molotov_ribbentrop/protocol.htm

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати # 38 Політика умиротворення агресора та її крах. Утворення осередку 2 ї світової війни.
  2. Розглянути процес створення агресивної осі – (Берлін – Рим – Токіо.)
  3. Ліквідація Версальської системи – її наслідки.

[згорнути]

 Громадянська освіта

Адреса електронної пошти вчителя dziuba_ksyu@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема Світове співробітництво України. Параграф 51.

Домашнє завдання: Опрацювати матеріал підручника. Давати відповіді на запитання в тексті усно.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Міжнародні відносини та міжнародне право (параграф 49)

Домашнє завдання: опрацювати параграф. Звернути увагу на основні засади міжнародного та міжнародного гуманітарного права.

Тема: Міжнародні урядові та неурядові організації (параграф 50)

Домашнє завдання: опрацювати параграф. Виконати письмово: «Які ви знаєте міжнародні організації, яка їх роль і функції в системі міжнародних відносин?» до 19.05.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: міграція. Європейська політика суспільства

Домашнє завдання: опрацювати параграф 48, с. 218 рубрика «Прокоментуйте філософські думки» виконати письмово та надіслати до 13.05.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: інтеграція та глобалізація.
Домашнє завдання: параграф 47, ст. 216 – питання для обмірковування – виконати письмово та надіслати до 05.05.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Достовірність інформації в мас-медіа. (параграф 35).
Тема 2: Цифрова ідентичність. (параграф 36)
Основні поняття: достовірна інформація, оціночне судження, критичне мислення, кіберзлочин.
Домашнє завдання: опрацювати параграфи. Ст. 166 – давати відповіді на запитання. Рубрика «Поміркуйте» завдання 2 – письмово. Надіслати до 27.04.
Додатки:

https://www.youtube.com/watch?v=hPnT0h7Dyhk

https://www.youtube.com/watch?v=yssSI0Bk0XE

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Пропаганда. Мова ворожнечі.

Завдання:

  1. Дати відповіді усно в рубриці «Ідеї для дослідження» ст. 151

Домашнє завдання: параграф 34

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=ztz92lqXOek

Тема: Маніпуляція в медіапросторі.

Основні поняття: фейк, маніпуляція, пропаганда.

Завдання:

  1. Параграф 33.
  2. Ознайомитись із прикладами маніпуляцій в медіа.
  3. Відповідно до питань на ст. 147, проаналізувати текст та виявити маніпуляції медіа на ст.148 в рубриці « Ідея для дослідження» та пояснити свій вибір письмово.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=7jb2wPRvh_g

Надіслати до 22.04.2020

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати # 30, 31.
  2. Виконати завдання в зошиті: Чи можлива цензура в демократичному суспільстві

[згорнути]

Українська мова

Адреса електронної пошти вчителя olenagrigorivna765@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Повторити теми “Прислівник”,  ” Дієслово як частина мови”, ” Дієприкметник”, ” Дієприслівник”.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Вивчити тему ” Прислівник” ст. 192-194,
впр. 2,3, ст. 194

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Повторити теми:
” Дієслово як частина мови”, ” Дієприкметник”, ” Дієприслівник”.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. Вивчити тему ”Займенник як частина мови” (ЗНО с. 157-160).
  2. Вправа 2 с.160, вправа 3 с.161.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

Вивчити тему “Числівник як частина мови”

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Прикметник як частина мови (таблиця з ЗНО ст. 135-138,141),
  2. Виконати впр. 3, ст. 138, впр. 6, ст. 142, впр.7 (19-36)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Повторити тему “Іменник” виконати завдання: Завдання до теми “Іменник”
  2. Виділити окремо назви істот і неістот. Додаток
  3. Визначити іменники з конкретним і абстрактним значенням. Додаток
Виконати до 04.04. Скинути на електронну пошту olenagrigorivna765@gmail.com
[згорнути]

Українська література

Адреса електронної пошти вчителя olenagrigorivna765@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Олександр Олесь (житття і творчий шлях). Читати, характеризувати  поезію,

Вивчити визначення ст. 247

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Олександр Олесь (житття і творчий шлях). Читати, характеризувати  поезію,

Вивчити визначення ст. 247

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Життя і творчість М. Вороного. Читать і ха-ть поезію. ” Блакитна Панна” – напам’ять.
Вивч. визначення ст. 234,236.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

 1. Повторити життєвий і творчий шлях Лесі Українки, с. 228 (критика), питання 4.
2. Монолог Мавки вивчити напам’ять.
”О,не журися за тіло!…
Грай же, коханий, благаю! ”

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

Л. Українка “Лісова пісня”
  1. Виконати завдання на ст. 227-228 (1-3 письмово)
  2. Анкета головного героя (письмово)
  3. https://naurok.com.ua/test/chislivnik-vidminyuvannya-chislivnikiv-uzgodzhennya-chislivnikiv-z-imennikami-poznachennya-chasu-275436.html (виконати тести)

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

1. Виразне читання віршів “Мріє, не зрадь!”, “Стояла я і слухала весну” (хрестоматія ст. 544,545), літературка критика матеріал ст.216-218.
2. Драма-феєрія “Лісова пісня”. Символічність образів Мавки і дядька Лева (хрестоматія ст. 545), (критика ст.221-227)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Читати крит. матеріал збірка поезій “На крилах пісень”. Основні цикли поезій Лесі Українки.
“Contra spem spero” вивчити напам’ять
[згорнути]

Хімія

Адреса електронної пошти вчителя valentina_ignatenko1903@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

 Тема: Взаємозв’язки між органічними речовинами. Біологічно активні речовини.

  1. Опрацювати параграфи 35, 36 підручника.
  2. Переглянути навчальне відео за посиланнями:

1)Взаємозв’язки між органічними речовинами.

https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA

https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o

2)Біологічно активні речовини.

https://www.youtube.com/watch?v=AFC9CynJouQ

  1. Письмово в зошиті виконайте вправи 259(ст.211) та 264 (ст..218) з підручника.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Каучуки, гума.  Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.

Додаток.

1.Опрацюйте параграфи підручника 33,34.

2.Перегляньте навчальне відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=5_ptploEF34

https://www.youtube.com/watch?v=sQiVmLTLN_o

  1. Виконайте в зошиті письмово впр. 244 (ст..198) та впр.250 (ст..203) підручника.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Добування високомолекулярних сполук

  1. Опрацюйте параграф 31 підручника.
  2. Перегляньте відеосюжети за посиланнями

А) https://www.youtube.com/watch?v=rkhOcMEvLeQ

Б) https://www.youtube.com/watch?v=QAKwqdkh5E8

Виконайте письмово вправи 231, 232 на ст.185 підручника

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Високомолекулярні органічні речовини. Полімери.

Ключові поняття:-природні та синтетичні органічні речовини.-Полімери.-реакція полімеризації.

Додаток.

  1.  Опрацюйте матеріал підручника із параграфа 30.
  2. Перегляньте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8s8jJqlT50U
  3. Виконайте письмово вправи 227, 228 на ст..182 підручника.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04 

Узагальнення знань з теми «Аміни. Амінокислоти. Білки.»

Повторити параграфи підручника 26-29.

Ключові поняття: -аміногрупа, її будова; – аміни як нітрогенвмісні сполуки; – амінокислоти, причини їх амфотерності; -пептидний зв’язок та спосіб його утворення; -білки ,їх будова, фізіологічне значення, властивості.

Після повторення матеріалу пройдіть тестування, яке подане у додатку. Додаток

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Амінокислоти та білки.

  1. Опрацювати параграфи 28, 29 підручника.

2.Виконати вправи 213 (ст.170) та 220 (ст.176). Відповіді надіслати до 17 квітня.

Додаток.

1.Перегляньте відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=nfWLzR1UVmQ

2.Запишіть у зошит, які функціональні групи зумовлюють кислотно-основні властивості амінокислот.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Підготувати проект на тему «Етери та естери в косметиці». Повторити параграф 21,22(жири, естери). У вівторок  31 березня з 13.00 по 13.30 переглянути відео урок на YouTube каналі «ДніпроТВ» за посиланням https://bit.ly/2IUzyVs.

Додаток.

Прегляньте відеоуроки за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=J3ueiRBUKWA

https://www.youtube.com/watch?v=S6FHW3fRSXc

Проект виконується в будь-якому зручному форматі – письмово (тоді на перевірку відправляєте фотокопію), в друкованому вигляді , електронна презентація, фото- колаж, малюнки з коментарем, тощо. Він повинен включати титульну сторінку, основну частину та перелік джерел, якими користувалися при виконанні. Об”єм роботи – від  4 до 6 друкованих листків.

Термін виконання роботи – ДО 10 квітня. Відповіді надсилайте на електронну адресу valentina_ignatenko1903@ukr.net

[згорнути]

Захист Вітчизни

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: 1. Домедична допомога в умовах бойових дій.

Д/завдання: вивчити розділ 8, тема 3.1

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: 1. Види кровотеч. Надання домедичної допомоги при кровотечах, переломах та вивихах

Д/з.: вивчити розділ 8 тема 2; повторити розділ 7.

Опрацювати ДОДАТОК

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

 Тема: Смерть, ознаки клінічної та біологічної смерті, методи оживлення

Опрацювати Додаток

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Організація та проведення рятувальних робіт в осередку ураження.
Вивчити розділ 7, тема 4.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04 

Тема: Стрілецька зброя та поводження з нею.
Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника Захист Вітчизни. 10 кл.
  2. Переглянути відео з теми https://www.youtube.com/watch?v=NjHGUoafbW8

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Розділ-7, тема-3.6 Тема: Прилади радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю, їх класифікація, призначення та порядок використання.
Дати відповіді на запитання в додатку 1
Додаток 1

3 тиждень дистанційного навчання

  1. Вивчити Розділ 7, тема 3.5

[згорнути]


Географія

Адреса електронної пошти вчителя  korkachviktor@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Тема: Україна в системі глобальних економічних відносин

Шановні учні, опрацюйте 38 параграф підручника , переглянте посилання
та закріпіть свої знання виконавши тестові завдання ( відповіді надсилати не потрібно)
Д\з: параграф 38. Повторіть: країни та їхні столиці, які вивчалися в даному курсі географії
Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Шановні учні, виконайте тестову підсумкову роботу в розділі країни Африки, використовуючи посилання для виконання тестів.
10б підготуватись до підсумкової контрольної роботи з географії.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Південно Африканська Республіка  (ПАР)
Шановні  учні, опрацюйте параграф 36 підручнка та  переглянте посилання:
підготуйте усну відповідь на такі запитання:
-місце країни у світі та регіоні
-географічне положення ПАР
-населення  країни
-особливості структури економіки
-міжнародні зв’язки країни
Д\з: параграф  36. Підготуйтесь до тестових завдань   по темі : Загальна характеристика Африки.

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

Тема: Країни Африки. Єгипет.

Шановні учні, опрацюйте параграф 35 (підручник) та  посилання
та дайте  відповідь (усно) на такі запитання:
1. Географічне положення Єгипту. Місце країни у світі та регіоні.
2.Населення країни (кількість,система розселення, національний та релігійний склад)
3.Види діяльності ( виробництва світової спеціалізації)
4. Зовнішні економічні зв’язки.
Дайте усну відповідь на 5 запитань (с.217 підручника)
Д\з : параграф 35

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Узагальнення знань по темі  “Загальна характеристика Африки”
Шановні учні виконайте завдання за посиланням:
Виконайте онлайн тести, завдання №14 (Африка: географічне положення, політична карта, природні ресурси та населення)
Д\з: Вивчити країни і їхні столиці, які були дані на попередньому уроці.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04

Тема: Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Африки

Шановні учні, опрацюйте параграф  34 (с.208-211) підручника та використайте дані ссилки, у зошиті виконайте такі завдання:
1) Вкажіть причини нерівномірності розвитку субрегіонів Африки
2)Особливості їх участі в МПП ( міжнародний поділ праці)
3) Покажіть зв’язки України з країнами Африки.
Робота на контурній карті:
Практична роб.№ 7 Позначення на  контурній карті основних районів видобутку нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд.
В контурній карті Африки (або політичній світу) позначте країни Африки та їхні столиці: Алжир,Лівія,Єгипет,Судан,Чад,Ефіопія,Ангола,Південна Африка,Мадагаскар,Конго,Нігерія,Сомалі,Малі,Мозамбік.
ссилки:

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Особливості економіки країн Африки.

geografiaamozil 2.jimdofree.com> головна/африка-1/
д/з параграф 34

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Тема:Тематичне оцінювання з розділу Америка.Завдання:
Додаток : naurok.com.ua>test/geografiya/klas-10
Виберіть тест “Країни Америки: США,Канада,Бразилія” виконайте, результати надішліть
korkachviktor@gmail.com 
2. Тема:Країни Африки
  1. Особливості географічного положення Африки.
  2. Склад регіону
  3. Сучасна політична карта Африки
  4. Природні умови і ресурси
  5. Населення
Додаток:  naurok.com.ua>prezentaziya-na-urok-u-10-kl…
Д/з параграф 33

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Опрацювати параграф 32. Бразилія.
  2. Виконати практичну роботу 6 Тема: Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії

[згорнути]

Англійська мова

Адреса електронної пошти вчителя lenabezpala@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

https://www.youtube.com/watch?v=x3RN0-Ax4DI дивитись урок,повторити вживання конструкції to be going to.Скласти з цією конструкцією 5 речень.

 https://www.youtube.com/watch?v=-7TIV2zP6yA дивитись урок,вивчить нові слова.Повторить про Лондон.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Повторити вживання умовних речень 1 типу,артиклів, минулого неозначеного часу та минулого тривалого часу.

Прочитати текст,виконати завдання.Писати тільки слово і цифру.Завдання виконати до 16.05 і переслати.

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

https://www.youtube.com/watch?v=W03yRwmGfco&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=13 дивитись урок,повторити про Велику Британію,виконати речення 4-8 (дз в кінці уроку)

 https://www.youtube.com/watch?v=rRjjwmediII дивитись урок,читати текст за вчителем,перекласти,виписати назви політичних партій.Повторити вживання часових форм.Написати про політичний устрій Великої Британії.
Завдання виконати і переслати до 8.05.20

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

https://www.youtube.com/watch?v=EaW4rMXczmk дивитись урок,виконати challenge .Повторити вживання часових форм.Скласти по 3 речення з PAst Simple and Past Continuous.

https://www.youtube.com/watch?v=SpBu_iAeGpM&t=136s дивитись відео,виписати географічне положення Великої Брританії та повторити географічні назви.
Завдання виконати до 2.05.20 і переслати.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04

https://www.youtube.com/watch?v=H1Rvwi_wl-Q дивитись відеоурок,виписати та вивчити види спорту ,виписати 5 речень у перфектному часі.

https://www.youtube.com/watch?v=-tP1YA8OivM дивитись урок,повторити частини тіла,виписати ідіоми та вивчити .
https://www.youtube.com/watch?v=1euh2eeMs6E дивитись урок,написати другу листа про здоровий спосіб життя (заняття спортом,харчування).
Завдання виконати і переслати до 24.04.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

https://www.youtube.com/watch?v=w8VefuW9TCY

https://www.youtube.com/watch?v=Rt5eogxnNGw

https://www.youtube.com/watch?v=vdZF4gc_Ge4

Перегляньте відеоуроки та виконайте домашнє завдання, які задає вчитель в кінці уроку.

Завдання виконати і переслати на електронну адресу до 17 квітня.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

https://www.youtube.com/watch?v=G2NwmcNKaHk  ознайомитися з відео,виписати фразові дієслова (вони виділені) та скласти з ними речення.

https://www.youtube.com/watch?v=gxaTP6zF9Vc  подивиться відео та виписати умовні речення і визначити його тип.
підручник в.10 ст.174, в.11 ст.175 зєднати дві частини речення та побудувати умовне ,в.12 ст.175 продовжити речення

в.3 ст.172 читати і перекладати текст, написати про яку професію йде мова та виписати риси ,якими повинна володіти людина ,що обрала її.Виписати переваги і недоліки цієї професії.

Завдання виконати до 03.04.2020 та переслати на електронну пошту
[згорнути]

Фізика

Адреса електронної пошти вчителя: larisa-shamshur@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити вивчений матеріал.

Доздати невиконані роботи (для тих, хто ще не здав). Роботи надсилати на електронну пошту.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

19.05 – підсумкова контрольна робота

Завдання 9.1

Підготувати проект по темі (ст. 4 підручника РОЗДІЛ ІV) та надіслати до 23.05

Завдання 9.2

Переглянути таблицю виконаних робіт та доробити завдання.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Завдання 8.1

  1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=r4lXqwwtR_A
  2. Розв’язати задачу, що подана у відео

Завдання 8.2

  1. Повторити параграфи 31 – 35
  2. Виконайте роботу Додаток

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

Завдання 7.1

1. Повторити параграф 35
2. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=N57mRX1b46g
3. Виконати вправу № 35 (4) – письмово

Завдання 7.2

1. Переглянути відео лабораторної роботи ” Визначення модуля пружності гуми”.
2. Оформити роботу в зошиті (тема, мета, обладнання, хід роботи, отримані результати, визначення модуля Юнга для гуми, висновок)

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Завдання 6.1

  1. Повторити параграф 33.
  2. Переглянути відео лабораторної роботи за посиланням: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/fzika-10-klas/10275-laboratorn-roboti/laboratorna-robota-6-vimiryuvannya-poverhnevogo-natyagy-ridini
  3. Оформіть лабораторну роботу №7 згідно зразка (с. 213 у підручнику).
  4. Відправити виконану роботу вчителю на електронну пошту або в КЛАС.

Завдання 6.2

  1. Знайти в довідковій літературі інформацію: “Деформацію та механічні властивості твердих тіл”
  2. Зробити короткий запис по даній темі в зошит.
  3. Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=116262

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Завдання 5.1

1. Повторити параграф 30.
2. Виконати Лабораторну роботу №6.
3. Виконану роботу прислати в КЛАСІ або на електронну пошту.

Завдання 5.2

1. Опрацювати параграф 33.
2. Переглянути додатки.

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3
3. Пеглянути ЛР 7 (ст. 213)

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Завдання 4.1

  1. Опрацювати п. 31 (ст. 186 – 192), зробити конспект.
  2. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=QrxHaiawn-g
  3. Пройти тестування по даній темі в КЛАСТАЙМ (код поданий в завданнях в Класу (додаток Google Classroom))
    (тест відкритий з 13.04 по 19.04, тривалість тестування – 20 хв!!!)

Завдання 4.2

  1. Опрацювати п. 32 (ст. 192 – 196), зробити конспект в зошиті.
  2. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Jb4AceOx6bE
  3. Пройти тестування в КЛАСТАЙМ по темі (код поданий в завданнях в Класу (додаток Google Classroom))

(тестування відкрите з 13.04 по 19.04, час тестування – 40 хв!!!)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Повторити § 37 – 39.
  2. Виконати вправу 3 та пройти тестування в Класі (додаток Google Classroom)

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Повторити § 39.
  2. Знайти додаткову інформацію по темі «Необоротність теплових процесів. Ентропія», зробити конспект в зошит
  3. Виконати вправи 2.1 та 2.2 в Класі (додаток Google Classroom)

[згорнути]

Інформатика

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити теми з модуля “Основи електронного документообігу”.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Особистий та відкритий ключі. Сертефікат відкритого ключа OCR – технології для розпізнавання паперових документів.

Опрацювати теоретичний матеріал (конспект). Додаток 1

Переглянути презентацію Додаток 2

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

13.05 Підсумкова контрольна робота. Виконати та надіслати в класрум (Код доступу l2fjslu) або на електронну адресу свого вчителя по підгрупах.

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

  1. Повторити попередній матеріал
  2. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=943513

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. Опрацювати теоретичний матеріал. Додаток 1
  2. Практично: Створити спільну статтю на тему “Моя майбутня професія”

Здати до 01.05

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

1. Опрацювати теоретичний матеріал. Виписати головне. Дивитись Додаток 1.
2. Переглянути презентацію за посиланням https://5school.pp.ua/wp-content/uploads/2020/03/презентація-ЕДО-Урок-9.pptx
3. Створити документ за зразком (Додаток 2) та надіслати на перевірку в Classroom або електронню поштою вчителю.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Опрацювати теоретичний матеріал. Виписати головне . Дивитися Додаток 1
  1. Переглянути презентацію за посиланням https://5school.pp.ua/wp-content/uploads/2020/03/Презентація-Засоби-створення.pptx
  2. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=493401
  3. Виконати завдання1 та надіслати в Classroom на перевірку

Завдання 1.

Створити міні-презентацію на одну з тем:

  1. «Засоби копіювання і розмноження документів»
  2. «Засоби обробки документів»
  3. «Засоби транспортування документів»

Матеріали та малюнки знайти в мережі Інтернет.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Повторити тему «Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки.»
  2. Пройти тест в Класі (додаток Google Classroom) до 03.04

Додаток до теми

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

  1. Зробити конспект по темі «Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки.»
  2. Виконати вправи в Класі (додаток Google Classroom)

[згорнути]

Технології (дівчата)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Захист проекту

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Заключний етап проектної діяльності

Визначити собівартість виробу. Розробити рекламу

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Виготовлення ляльки-мотанки.Остаточна обробка.

Виготовити  ляльку-мотанку

Сфотографувати результат своєі роботи:ляльку-мотанку

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

Тема: Українські жіночі й дівочі убори.

Виготовити віночок для ляльки-мотанки

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема:Украінські жіночі прикраси.

Виготовлення намиста для ляльки-мотанки. Виготовити намисто для ляльки-мотанки

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04 

Тема: Виготовлення й оздоблення нагрудного одягу для ляльки в традиціях українського національного вбрання

Виготовити та оздобити нагрудний одяг: карсет для ляльки-мотанки

 4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Виготовлення й оздоблення поясного одягу для ляльки-мотанки в традиціях українського національного вбрання.

Виготовити й оздобити вишивкою поясний одяг для ляльки-мотанки.

 3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема: Виготовлення сорочки і фартуха для ляльки-мотанки та іх декорування вишивкою.

Завдання. Виготовити сорочку і фартух, оздобивши іх вишивкою  косим хрестиком.

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Тема: Технологія виготовлення ляльки-мотанки “Берегині”. Планування проектноі діяльності.

  1. Завдання. Написати, які види ляльки-мотанки відомі. Підготувати матеріали та інструменти для роботи
  2. Спланувати роботу над проектом. Підготувати проект “Мій стиль” (Поняття про стиль одягу. Види стилів. Проектування власного стилю)

[згорнути]

 Технології (хлопці)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Шановні учні, ви працювали над виготовленням виробу за власним вибором (захист проекту), прошу  результати роботи ( фото) надіслати  на мою адресу: korkachvictor@gmail.com  для оцінювання.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Виготовленням виробу за власним вибором. Розробка проекту

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

Виготовленням виробу за власним вибором. Розробка проекту

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

 Виготовлення виробу  (захист проекту) за вибором учня, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04 

 Виготовлення виробу  (захист проекту) за вибором учня, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

4 тиждень дистанційного навчання 

Виготовлення виробу  (захист проекту) за вибором учня, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

3 тиждень дистанційного навчання 

Виготовлення виробу  (захист проекту) за вибором учня, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

2 тиждень дистанційного навчання

Виготовлення виробу  (захист проекту) за вибором учня, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

[згорнути]

Медицина

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Інженерні споруди, призначені для укриття та тимчасового захисту людей.

Призначення та класифікація захисних споруд. Укриття найпростішого типу-відкриті й перекриті щілини, їх підготовка та можливості щодо захисту. Захисні властивості місцевості.Способи захисту  від ядерного вибуху при перебуванні на відкритій місцевості.

Напишіть, які захисні споруди є  у нашій місцевості

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Порядок обробки  шкіри,одягу,взуття. Звичайні та спеціальні засоби захисту шкіри. Індивідуальний протихімічний пакет(ІПП)

Опрацювати с.140-147 у підручнику. Написати конспект

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

Тема: Засоби індивідуального захисту органів дихання. -Протипилова тканинна й  ватно-марлева маски,іх призначення,порядок виготовлення та використання. Фільтрувальні протигази.  Дитячі протигази. -Респіратори.

Написати конспект. Виготовити ватно-марлеву пов’язку.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тема: Сигнали й порядок оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій.

-Основні завдання по захисту населення в НС.

-Організація оповіщення (Попереджувальний сигнал”Увага всім!”Сигнали оповіщення та зміст інормаціі населення про виникнення або загрозу  виникнення надзвичайних ситуацій умирний і воєнний час.

Діі населення за сигналами оповіщення:

Установіть відповідність між видами надзвичайних ситуацій та переліком заходів у сфері захисту населення й територій від надзвичайних ситуацій.

Змоделюйте оповіщення способом телефонного зв’язку.

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04 

Тема:Надзвичайні ситуації воєнного характеру від дії зброї масового ураження та звичайної зброї.

  1. Опрацювати конспект.
  2. Скласти правила поведінки за НС воєнного характеру

Додаток

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Надзвичайні ситуації соціально-політичного характеру.

Тероризм (соціальний, національний, релігійний, світоглядний, кримінальний)

-За якими ознаками визначають рівень НС?

Вивчити с.170-174 (підручник)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03

Тема:Надзвичайні ситуаціі техногенного характеру.

Вивчити#43. Виписати головне в зошит

Додаток1. Матеріал по темі можна переглянути за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1366529/

2 тиждень дистанційного навчання 23.03

Тема:Поняття про надзвичайну ситуацію

Вивчити# 42. Виписати головне в зошит

[згорнути]

Біологія

Адреса електронної пошти вчителя 06luda10@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити попередні параграфи. За літо підготувати проект : Інфекційні захворювання та їх профілактика

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Опрацювати параграф 58- 59. Розв”язати завдання з таб на ст. 234

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Опрацювати параграф56-57. В зошит виконати тести на ст. 226

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

Опрацювати параграф 54. В зошит виконати таблицю на ст.214

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. Опрацювати параграф 53
  2. В  зошит виконати таблицю. Порівняння форм розмноження на ст. 210

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Дати відповіді на запитання 1-6, 9 на ст. 206.
  2. Розв”язати задачі  – вправа 2-3 ст. 206

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Опрацювати параграф 52. В зошит вправа 1 ст. 205. Написати повідомлення про одну із зазначених у вправі хвороб. Відповіді надіслати на електронну адресу

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

  1. Опрацювати параграфи 48-49.
  2. У зошит письмово питання 1-6 ст. 191
  3. Переслати на електронну адресу до 03.04

[згорнути]

Фізична культура

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

https://www.youtube.com/watch?v=2YKeVfHKwCg виконувати вправи для загальної фізичної підготовки

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Фізичні вправи вдома

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Спорт вдома тренувальні вправи

7 тиждень дистанційного навчання04.05 – 08.05

Тренування для всіх груп мязів в домашніх умовах

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

Тренування для всіх груп мязів в домашніх умовах

5 тиждень дистанційного навчання21.04 – 24.04 

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Ранкова гімнастика
  2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (15-30 разів)
  3. Піднімання тулуба в сід (прес) за 30 сек.
  4. Підтягування на перекладині.
  5. Волейбол:

-передача м’яча двома руками зверху над собою;

-прийом і передача м’яча двома руками знизу.

  1.   Стрибки через скакалку за 1 хвилину.

3 тиждень дистанційного навчання 

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

2 тиждень дистанційного навчання 

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

[згорнути]
Попередній запис
Наступний запис
← 10А клас 11 клас →