Вітаємо на сайті

5 ШКОЛИ

міста Переяслава

3А клас

Загальні рекомендації

Шановні батьки та учні! На виконання Постанови Кабінету Міністрів України у закладах шкільної та дошкільної освіти запроваджено карантин з 13 березня по 3 квітня 2020 року. Але карантин – це не канікули! Відбуватиметься самостійне опанування навчальних дисциплін. Заклади освіти розробили та доведуть до відома здобувачів освіти графік проведення консультацій у дистанційній формі.

Також важливо утриматися від відвідування місць масового скупчення людей. Краще в цей період залишатися вдома. Пам’ятайте про свій захист і людей навколо:

Часто і ретельно мийте руки з водою і милом. Щонайменше 20-30 секунд.

Якщо нема змоги помити руки з водою і милом, варто використовувати спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину. Антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук, обробляти руки треба щонайменше 30 секунд і особливу увагу приділити нігтям (тут накопичується найбільше бруду). За першої ж нагоди помийте руки милом і водою.

Не торкайтеся брудними руками очей, носа чи рота.

Уникайте тісного контакту з хворими людьми та натовпом.

Навчальні предмети


10 тиждень дистанційного навчання (25.05 – 29.05)

Музичне мистецтво

  1. Калейдоскоп українських дитячих пісень   у додатках 1, 2, 3, 4 за посиланнями.
  2. Прослухати та розучити пісню « Канікули» у додатку 5 за посиланням.
  3. Фізкультхвилинка у додатку 6 за посиланням.

1 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=oUhPi3_NRzM

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=j7dFHnBULWQ&list=PLElG6fwk_0UllU4NLDwH5b_UcMw7k-bPt&index=7&t=0s

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=by4McKpjo4Y&list=PLElG6fwk_0UllU4NLDwH5b_UcMw7k-bPt&index=12

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=kKoIrR2LuCk&list=PLElG6fwk_0UllU4NLDwH5b_UcMw7k-bPt&index=17

5 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=hhTd8IhCkA8

6 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI


Англійська мова

  1. https://www.youtube.com/watch?v=cUdmTyFdJ2E&list=PL_Y5KTbt6rNp_szbHEGDxhzCZZ4Mnl2Ic&index=65

Слухати і читати текст з диктором. Перечитати текст самостійно.

2.https://www.youtube.com/watch?v=fgX5gtkoqNA&list=PL_Y5KTbt6rNp_szbHEGDxhzCZZ4Mnl2Ic&index=66

Слухати і читати текст з диктором. Перечитати текст самостійно.

3.https://www.youtube.com/watch?v=M721ykkPzbc&list=PL_Y5KTbt6rNp_szbHEGDxhzCZZ4Mnl2Ic&index=67

Слухати і читати текст з диктором. Перечитати текст самостійно.

 


Українська мова

25. 05
1. Виконайте тести  впр. 397.
2. Прочитайте текст  впр. 398, спишіть, позначте префікс у підкреслених словах, у виділених словах позначте суфікс.
26. 05.
1. Контрольна робота. Диктант(аудіодиктант за посиланням https://youtu.be/Sf93BDDHYrE).
2. Напишіть диктант.
29. 05
1. Виконайте тести  впр. 399, впр. 401.
2. Прочитайте текст  впр. 400, спишіть, підкресліть прикметники в другому реченні, у передостанньому реченні підкресліть іменники.

Літературне читання
25.05.
Прочитайте   “Найкоротша пісня” Павла Глазового (“Перлинка” с.107).
26. 05
1. Прочитайте   “Снігонавти” Інни Кульської  (“Перлинка” с.108).
28.05
Узагальнюючий урок з вивчених тем “Світ прози”, “світ гумористичних творів”.
1. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/svit-gumoristichnih-tvoriv-za-pidruchnikom-v-naumenko-96665.html.
29.05
Урок позакласного читання “Літо красне зустрічаймо”.
1. Прочитайте вірш А. Костецького “Канікули”, М. Чепурної ” Прикмети літа”,Г. Демченко “Червень”,оповідання К. Марукаса “Чому плакала пташка”, оповідання О. Копиленка “Галя”

Математика
25.05. 
1. Виконайте завдання 50, 52, 53(усно), 54, 55, 59 письмово на с. 165-167. 2. Розв’яжіть задачі 58 на с. 167.
26. 05
1.  Виконайте завдання 68, 70(усно), 69, 71 письмово на с. 168. 2. Розв’яжіть задачі 72, 73, 74, 75 на с. 169.
27. 05
1. Виконайте завдання 127(усно), 128, 129, 130 письмово на с. 176-177. 2. Розв’яжіть задачі 131,132, 133, 134 на с. 177-178.
29. 05
1. Виконайте завдання  137, 139,140(усно) на с.178-179. 2. Виконайте завдання 138, 141, 142, 143, 144 письмово на с. 178-180.

Природознавство
25.05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/1A-EV3iRURY 
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.163-164.
3. Дайте відповіді на запитання с. 164.
4. Виконайте завдання в зошиті.
29.05.
1. Подивіться відео за посиланнями https://youtu.be/yqkMi2DD4co https://youtu.be/StOrBpHX3zs
2. Виконайте завдання в зошиті.

Я у світі

28.05.
1. Виконайте тести на с. 158.

Образотворче мистецтво
28.05
1. Виконати завдання  у підручнику с. 136-139.

Трудове навчання 

28.05
1. Подивіться відео за посиланням  https://youtu.be/QbMRavNkYPg 2. Виготовте ланцюжок із бісеру за зразком у відео.

Інформатика
26. 05
1. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/jA4pouu0yus.
2. Виконайте завдання в зошиті.

Основи здоров’я
25. 05 1. Підготуйте проєкт на тему” Здоровим бути модно”.

Фізична культура
26. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг із подоланням дрібних перешкод. Спеціальні стрибкові вправи.  Стрибок у довжину з розбігу. Біг почергово з ходьбою до 600м.
27. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг із подоланням дрібних перешкод. Спеціальні вправи бігуна.  Стрибки  по “купинах”. Метання малого м’яча в  вертикальну ціль .Біг почергово з ходьбою до 800м.
28.05
Ходьба. Біг зі зміною швидкості і напрямку. Комплекс загальнорозвивальних вправ.   Спеціальні  вправи метальника. Метання малого м’яча в  вертикальну ціль. Біг почергово з ходьбою до 800м.
Відповіді надсилати до 29. 05 на електронну адресу zavadskaya-1965@ukr.net

Німецька мова

Повторити лексичний матеріал з вивчених тем

9 тиждень дистанційного навчання (18.05 – 22.05)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Десять завдань для перевірки знань» у підручнику ст. 148 -151.
  2. Опрацювати презентацію «Десять завдань для перевірки знань» у додатку 1 за посиланням.
  3. Вивчення пісні. «Лине музика літа» Музика і слова О.Лобової у додатку 2  за посиланням.
  4. « Весела руханка» у додатку 3 за посиланням.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-muzicnogo-mistectva-no34-v-3-klasi-desat-zavdan-dla-perevirki-znan-130662.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=Mkl9JecnetQ

3 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=Mkl9JecnetQ


Німецька мова

С 152-153. Повторити лексику теми “Природа”

Англійська мова

https://www.youtube.com/watch?v=qYjA37oPsYk&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=6

Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку,  записати у Future Simple: 1 речення розповідне, 1 речення заперечне(на кожен день тижня Пн.,Вт…..Нд.(Mo., Tu…..Su.), що ти робитимеш у цей день, а що ні.


Українська мова 

18. 05
1. Прочитайте текст впр. 379, прочитайте текст,вставляючи слова з довідки, спишіть перший абзац.
2. Прочитайте правила поведінки в гостях  впр. 380, спишіть та підкресліть дієслова з не.
3. Виконайте впр. 381, спишіть перший абзац впр. 379, доберіть антонім до виділених слів.
19. 05.
1. Виконайте тести впр. 394.
2. Спишіть текст впр. 395, у перпшому реченні підкресліть підмет і присудок, до підкреслених підметів визначте присудки.
20. 05 Урок розвитку зв’язного мовлення
1. Виконайте завдання в додатку 1.

Літературне читання

18.05. Підсумкова контрольна робота.
19. 05
1. Прочитайте   “Отакий у мене ніс” Грицька Бойка (підручник с.162-166).
2.  Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/gricko-boyko-os-takiy-u-mene-nis-291847.html
3. Виконайте контрольну роботу №8. Навичка читання вголос(Додаток 1)
20.05
1. Прочитайте оповідання  “Витівники” Миколи Носова (підручник с.166-168).
2. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/mikola-nosov-vitivniki-187770.html
22.05
1. Прочитайте оповідання  “Ракета на чотирьох лапах” Джеремі Стронг (“Перлинка” с.152-159). 2. Перекажіть .

Математика

18.05. 
1. Виконайте завдання 21(усно), 22,23,24 на с. 162.
2. Розв’яжіть задачі 25, 26,30 на с. 162-163
19. 05
1.  Виконайте завдання  87, 88(усно)на с.171.
2. Виконайте завдання 89, 90, 95 письмово на с. 171-172.
3. Розв’яжіть задачі 91, 92, 96  на с .171-172.
20. 05
1. Виконайте завдання 106, 107, 108(усно) на с.173-174.
 2. Виконайте завдання 109, 110, 114 письмово на с. 174. 3. Розв’яжіть задачі 111, 112, 115  на с .174-175.
22. 05
1. Виконайте завдання 116, 117(усно) на с. 175.
2. Виконайте завдання 118, 119, 125 письмово на с. 175-176.
 3. Розв’яжіть задачі 120, 121, 126  на с .176.

Природознавство

18.05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/AEw-Hb5ZGuI 
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.160-162.
3. Дайте відповіді на запитання с. 162.
4. Виконайте завдання в зошиті.
19.05.
1.Підсумкова контрольна робота

Я у світі

14.05. 1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/oZAytgsQD5k . 2. Виконайте  завдання (Додаток 1)
Додаток 1 Я у світі

Образотворче мистецтво

21.05
1. Прочитати у підручнику с. 132-135.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику на с. 133-134.
3. Виготовте рамку для своїх кращих робіт за зразком у підручнику на с. 135

Трудове навчання 

21.05
1.Подивіться відео за посиланням  https://youtu.be/MaK7UVBAfUg
2.  Виготовте іграшку із помпонів за зразком у підручнику с. 50-53.

Інформатика

19. 05
1. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/UeV6K4utxRY .
2. Прочитайте в підручнику с. 118-123. Виконайте завдання в підручнику на с. 123 та в зошиті.

Основи здоров’я

18. 05
1. Прочитати матеріал, вміщений  у підручнику на с. 134-137
2. Виконати завдання практичної роботи на с.137
3. Виготовте плакат “Що приносить мені радість”.
4. Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура 

20. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг зі зміною напрямку руху. Спеціальні вправи бігуна.  Стрибок у довжину з розбігу. Метання малого м’яча з місця із-за спини через плече.
21. 05
 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг зі зміною напрямку руху. Спеціальні стрибкові вправи.  Стрибок у довжину з розбігу. Метання малого м’яча в  горизонтальну ціль з місця. Рівномірний біг по прямокутнику до 200м.
22.05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.   Спеціальні стрибкові вправи.  Біг по прямокутнику і діагоналі. Біг почергово з ходьбою.  Стрибки у довжину з розбігу.  Метання малого м’яча в  горизонтальну ціль.
Відповіді надсилати до 22. 05 на електронну адресу zavadskaya-1965@ukr.net
[згорнути]

8 тиждень дистанційного навчання (12.05 – 15.05)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему «Музичні кити відкривають кордони» у підручнику ст. 142 -147.
  2. Переглянути презентацію «Музичні кити відкривають кордони» у додатку 1 за посиланням.
  3. Пригадайте історію про трьох китів. Послухаємо уже знайомий вам твір Д.Кабалевського «Три кити» у додатку 2 за посиланням. Чи впізнаєте ви їх?
  4. Робота з підручником. Казка про трьох китів (ст.142). Прочитайте казку. Уявіть розмову музичних китів.
  5. Що розповіли кити про свої країни? Чи погоджуєшся ти з їхніми думками?
  6. Впізнайте музичні твори за малюнками. Стор.143. Пригадайте їх назви та авторів.Поміркуйте, який із цих творів:
  • є піснею-танцем;
  • є піснею-маршем;
  • належить до жанру балету;
  • належить до жанру опери.
  1. Слухання музики. Р. Щедрін «Ніч», «Золоті рибки», «Цар Горох».

  у додатках 3, 4, 5 за посиланнями.

  • Вивчення пісні. Музика Д. Львова-Компанійця, слова В. Вікторова «Дружать діти всіх країв» у додатку 6 за посиланням.
  • Намалюйте свою ілюстрацію до пісні «Дружать діти всіх країв».

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentaia-do-uroku-muzicnogo-mistectva-no32-v-3-klasi-muzicni-kiti-vidkrivaut-kordoni-130096.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=TJ5NSr7AqhQ

3 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=UdDt5Q76N58

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=-I6rDExuVd8

5 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=apjbznTh-P8

6 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=6WtkA-o0jqo


Німецька мова

  • Повторити теми “Wir gehen in die Schule”, “Meine Familie”
  • Підготуватися до контрольної роботи.
Виконану контрольну роботу надсилати на електронну пошту ludusuy@gmail.com 0507444053 вайбер

Англійська мова

https://www.youtube.com/watch?v=06wZDKvc4tk&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=143

Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку,  записати у Future Simple: 2 речення розповідні, 2 речення запитальні,  2 речення заперечні.

Підготуватися до контрольної роботи

Виконану контрольну роботу надсилати на електронну пошту sidkonina2@gmail.com  0664309734 Viber


Українська мова

13. 05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/HONdEL93S1c .
2. Прочитайте текст впр. 372, спишіть  дієслова з не.
3. Прочитайте правило, спишіть впр. 373 та підкресліть дієслова з не.
4. Виконайте впр. 374, спишіть прислів’я, підкресліть дієслова  з не, .
5. Спишіть, підкресліть дієслова  з не  впр. 377.
15. 05.
Підсумкова контрольна робота.

Літературне читання

12.05.
1. Прочитайте оповідання  “Мсьє Жак та квітнева риба” Катерини Бабкіної (“Хрестоматія” с.113-117).
2. Перекажіть.
3.  Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/katerina-babkina-mse-zhak-ta-kvitneva-riba-66046.html
13.05-15.05
1. Прочитайте оповідання  “Як диварлики віднайшли в собі гідність” Лариси Денисенко (“Хрестоматія” с.119-129).
2. Перекажіть .
3. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/yak-divarliki-vidnayshli-v-sobi-gidnist-254413.html

Математика

12.05. 
Підсумкова контрольна робота.
13. 05
1.  Виконайте завдання 137 на с.178 усно.
2. Виконайте завдання 138,139, 140 на с. 179-179.
3. Розв’яжіть задачі 141,142,143 на с .179.
14. 05
1. Виконайте завдання 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 на с.159-160.
15. 05
1. Виконайте завдання 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20 на с. 160-161.

Природознавство

12.05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/7dX_4dA_NA0.
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.155-156.
3. Дайте відповіді на запитання с. 156.
4. Виконайте завдання в зошиті.
15.05.
1.Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/2E14Rwme3og .
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.157-159.
3. Дайте відповіді на запитання с. 159.
4. Виконайте завдання в зошиті.

Я у світі

14.05.
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/SB8TzyCgP3g .
2. Прочитайте на с. 155  текст.
3. Намалюйте малюнок “Охороняйте природу спільними зусиллями”

Образотворче мистецтво

14.05
1. Прочитати у підручнику с. 128-130.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику на с. 129-130.
3. Виготовте ескіз афіши до однієї з театральних казок за зразком у підручнику на с. 131

Трудове навчання

14.05
1.Подивіться відео за посиланням  https://youtu.be/ZD3hmXsATIk.
2.  Виготовте із сірникових коробок “Робот”.

Інформатика

12. 05
1. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/HBhqa0olPX4 .
2. Прочитайте в підручнику с. 112-116. Виконайте завдання в підручнику на с. 116-117 та в зошиті.

Основи здоров’я

12. 05
1. Прочитати матеріал, вміщений  у підручнику на с. 134-137
2. Виконати завдання практичної роботи на с.137
3. Виготовте плакат “Що приносить мені радість”.
4. Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура

12. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг у повільному темпі. Спеціальні вправи бігуна. Старт з різних вихідних положень. Біг почергово з ходьбою. Стрибок у довжину з місця.
13. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг у повільному темпі. Спеціальні вправи бігуна. Старт з різних вихідних положень. Біг почергово з ходьбою. Стрибок у довжину з місця.
14.05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.   Спеціальні вправи бігуна.  Біг змійкою. Біг із високого старту.  Стрибок у довжину з місця. .
Відповіді надсилати до 15. 05 на електронну адресу zavadskaya-1965@ukr.net
[згорнути]

7 тиждень дистанційного навчання (04.05 – 08.05)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему «Карта Країни Маршів» у підручнику ст. 138 -141.
  2. Маршовий кит надіслав нам листа. Давайте прочитаємо його ст.138 підручника.
  3. Розгляньмо карту Країни Чітких Кроків. Прочитайте назви міст Маршової країни ст.139.
  4. Послухайте В. А. Моцарт «Турецький марш»  у додатку 1 за посиланням.
  5. Зробіть аналіз твору за планом  на ст. 140 підручника.
  6. Вивчення пісні. Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі» у додатку 2 за посиланням.
  • Який характер пісні?
  • Виконайте пісню, надаючи співу пісенного, танцювального та маршового звучання.
  1. Фізкультхвилинка « Сучасна дитяча руханка» у додатку 3 за посиланням.

1 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=t4w4Yi2H1ts

3 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY


Німецька мова

  • с.141 вивчити слова,
  • впр.1б,4б.
  • Прослухати кілька разів пісеньку про літо, спробувати підспівувати. https://youtu.be/h4CwYOkzC9E

Англійська мова

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Tio2pnkAc1U&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=111 .Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку,  записати та продовжити 6 речень: I like to…, You like to.., We like to.., They  like to.., He  likes to.., She  likes to..
  2. https://www.youtube.com/watch?v=zbG1sIXVuoY&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=118 Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку,  записати  по 2 речення на: There is.., There are..

Українська мова

04. 05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/b5qbr5tMIm0 .
2. Прочитайте текст впр. 353, спишіть підкреслені дієслова, у дужках запишіть питання, на які вони відповідають.
3. Прочитайте правило, спишіть перший абзац впр. 353 та визначте час дієслів.
4.Виконайте впр. 354, спишіть текст, підкресліть дієслова, визначте час, змініть час дієслів за зразком.
5. Спишіть текст впр. 355, розкриваючи дужки.
06. 05.
Урок розвитку зв’язного мовлення.
1. Прочитайте впр. 343, визначте, яких частин тексту не вистачає.
2. За малюнками складіть зачин та кінцівку до тексту, запишіть.
08. 05.
1. Прочитайте текст впр. 357, спишіть вірш, доберіть  до  дієслів форми минулого та майбутнього часу.
2. Виконайте впр. 358, спишіть текст, вставляючи пропущені букви, визначте час дієслів.
3. Випишіть  виділені дієслова впр. 358, поставте їх у майбутньому часі..

Літературне читання

04.05.
1. Прочитайте оповідання  “Найдовші вуса” Галини Вдовиченко (“Хрестоматія” с.101-105).
2. Перекажіть.
3.  Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/galina-vdovichenko-naydovshi-vusa-50391.html
05.04
1. Прочитайте оповідання  “Небилиці про рукавиці” Зірки Мензатюк (“Хрестоматія” с.107-111).
2. Перекажіть .
3. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/zirka-menzatyuk-nebilici-pro-rukavici-199141.html
06.05
Урок позакласного читання.
 1. Виконайте завдання (додаток 1)
07. 05
1.Прочитайте оповідання  “Мрія Маляки” Сашка Дерманського (“Хрестоматія” с.97-99).
2. Перекажіть .
3. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/sashko-dermanskiy-mriya-malyaki-161572.html

Математика

04.05. 
1. Виконайте завдання 994,995 усно.
2. Виконайте завдання 996, 997, 1002. 
3. Розв’яжіть задачі 998,1000.
05. 05
1.  Виконайте завдання 1012 усно.
2. Виконайте завдання 1013.
3. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/27tfdQW_xAk
4. Виконайте завдання 1014(усно), 1015, 1016,1020.
5. Розв’яжіть задачі 1017, 1018.
06. 05
1. Виконайте завдання 1022 усно.
2. Виконайте завдання 1023, 1024, 1029.
3. Розв’яжіть задачі 1025, 1026.
08. 05
1. Виконайте завдання 1031, 1032 усно.
2. Виконайте завдання 1033, 1034, 1035, 1036, 1039.

Природознавство

04.05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/Tx5f81tT94E.
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.149-151.
3. Дайте відповіді на запитання с. 151.
4. Виконайте завдання в зошиті.
08.05.
1.Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/F5rcoArXXk8 .
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.152-154.
3. Дайте відповіді на запитання с. 154.
4. Виконайте завдання в зошиті.

Я у світі

07.05.
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/sn826z-14HM .
2. Підготуйте проект на тему “Відомі у світі народні промисли сучасної України”

Образотворче мистецтво

07.05
1. Прочитати у підручнику с. 124-126.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику на с. 126.
3. Виготовте театральну ляльку за зразкос у підручнику на с. 127

Трудове навчання

07.05
1. Виготовте із коробок “Вулиця міста”.

Інформатика

05. 05
1. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/mHZ6yFXH-q8.
2. Прочитайте в підручнику с. 106-111. Виконайте завдання в підручнику на с. 111-112 та в зошиті.

Основи зроров’я

04. 05
1. Прочитати матеріал, вміщений  у підручнику на с. 1134-137
2. Виконати завдання практичної роботи на с.137 (Виготовте плакат “Як уникнути перевтоми”).
3. Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура

05. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг зі зміною напрямку. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості.  Вкидання м’яча. Жонглювання м’ячем.
06. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг  з прискореннями. Вкидання м’яча.  Ведення м’яча між стійками. Жонглювання м’ячем.
07.05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Вкидання м’яча.  Ведення м’яча між стійками. Жонглювання м’ячем.

Відповіді надсилати до 08. 05 на електронну адресу zavadskaya-1965@ukr.net
[згорнути]

6 тиждень дистанційного навчання (27.04 – 30.04)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Переглянути презентацію «Марш на театральній сцені» у додатку 1 за посиланням.
  2. Послухайте Жорж Бізе. Марш Тореадора з опери «Кармен» у додатку 2 за посиланням.
  3. Послухайте М.Глінка. «Марш Чорномора» з опери «Руслан і Людмила» у додатку 3 за посиланням.
  4. Які портрети «намалювала» нам музика?
  5. Поміркуйте, чому композитори використали саме маршовий жанр?
  6. Що ви знаєте про композитора М.Глінку? Які твори композитора вам знайомі?
  7. Вивчення пісні. Українська народна пісня в обробці М. Лисенка «А вже весна» у додатку 4 за посиланням.
  8. Фізкультхвилинка « Вверх і вниз» у додатку 5 за посиланням.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-muzicnogo-mistectva-no31-v-3-klasi-mars-na-teatralnij-sceni-128945.html

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=CIcCEr-x49g

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=2uNLvd_F0-M

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=i509Znm-hys

5 додаток  https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw


Німецька мова

  • с.138 впр.2 вивчити римування.
  • с.139 впр.4 читати, перекласти.

Англійська мова

1.https://www.youtube.com/watch?v=gQXQbjU4EaE&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=65

Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку, 2 вправи(за вибором) записати.

2.https://www.youtube.com/watch?v=X76uqh4XV8o&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=88

Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку,1 вправу (за вибором) записати.

Додаток

https://www.youtube.com/watch?v=bcuqDNHIk5s


Українська мова

27. 04
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/trkFIhjD0es .
2. Прочитайте текст впр. 340, виконайте завдання за зразком.
3. Виконайте впр. 341, вставляючи замість питань дієслова з довідки, запишіть.
29. 04.
1.Подивіться відео за посиланням  https://youtu.be/031s3Dk2DnU .
2. Прочитайте загадку впр. 344, спишіть словосполучення, підкресліть дієслова, доберіть до них антоніми.
3. Прочитайте текст впр. 345, спишіть речення, в яких розповідається, яким був гном Пелдрон, випишіть дієслова-антоніми парами.
4. Прочитайте текст впр. 346. Спишіть дієслова вилучивши зайве.
30. 04.
1. Прочитайте текст впр. 350, спишіть текст, доберіть синоніми до виділеного дієслова.
2. Виконайте впр. 341складіть і  запишіть речення зі слів першого абзацу.

Літературне читання

27.04. – 28.04
1. Прочитайте оповідання  “Пригоди голубого папуги” Л.Ворониної (“Хрестоматія” с.61-73).
2. Перекажіть .
3. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/prigodi-golubogo-papugi-lesya-voronina-81194.html
29.04
1. Прочитайте оповідання  “Найдовші вуса” Галини Вдовиченко (“Хрестоматія” с.101-105).
2. Перекажіть.

Математика

27. 04
1. Прочитайте пояснення про утворення та запис частин завдання 952.
2. Виконайте завдання 953,954 усно. 
3. Розв’яжіть задачі 955, 956, 957.
28. 04
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/PJiYXlgUVeU
2. Виконайте завдання 963,964 усно.
3. Запишіть дробами завдання 965.
4. Виконайте завдання 966, 967.
5. Розв’яжіть задачі 968,969.
29. 04
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/HEjKInkJnK8. Виконайте завдання 973, 974,989 усно.
2. Порівняйте частини завдання 975.
3. Розв’яжіть задачі 977,978, 991.

Природознавство

27. 04
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/OuJisTvPDK4 .
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.144-146.
3. Дайте відповіді на запитання с. 146.
4. Виконайте завдання в зошиті.
24.04.
1.Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/1vndrftgDuY .
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.147-148.
3. Дайте відповіді на запитання с. 148.
4. Виконайте завдання в зошиті.

Я у світі

30.04.
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/rHQORHX2MJk .
2. Прочитайте статтю у підручнику на с.146-147 , виготовте плакат на тему ” Я – член європейської спільноти.
3. Виконайте завдання у зошиті.

Образотворче мистецтво

30.04
1. Прочитати у підручнику с. 120-122.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику.
3. Намалюйте театральні костюмидо вистави за казкою “Колобок”, або “Снігова королева”на с.123

Трудове навчання

30.04
1. Прочитайте вказівки щодо виготовлення підставки для ручок та олівців в підручнику на с.121-122. Зробіть підставку за зразком.

Інформатика

28. 04
1. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/pYms8hq-HQU.
2. Прочитайте в підручнику с. 96-100. Виконайте завдання в підручнику на с. 100 та в зошиті.

Основи здоров’я

27. 04
1. Прочитати матеріал, вміщений  у підручнику на с.124-125
2. Виконати завдання практичної роботи на с.126-129.
3. Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура

28. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг зі стартом з різних вихідних положень. Ведення м’яча   по прямій. Удари по мячу вивченим способом у вертикальну та горизонтальну цілі.
29. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг  з різних вихідних положень. Ведення м’яча  підйому по прямій.
30.04
 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ведення м’яча поміж стійок на відстань.

Відповіді надсилати до 30. 04 на електронну адресу zavadskaya-1965@ukr.net

[згорнути]

5 тиждень дистанційного навчання (21.04 – 24.04)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Переглянути презентацію «Парад маршів» у додатку 1 за посиланням.
  2. Послухайте весільний і футбольний марші у додатках 2 і 3 за посиланням.
  3. Поділіться своїми враженнями від музики. Та поміркуйте, що таке маршовість?
  4. Послухайте, та розучіть пісню А. Житкевича «Семеро гномів» у додатку 4 за посиланням.
  5. Фізкультхвилинка « Вверх і вниз» у додатку 5 за посиланням.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentaia-do-uroku-muzicnogo-mistectva-no30-v-3-klasi-parad-marsiv-127386.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=Qg8h64qLn90

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=Gzq452ARwaY

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=pNGy5egvoOI

5 додаток  https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw


Англійська мова

1.Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку, вправи записати https://www.youtube.com/watch?v=vqF5CeTLfg4&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=38

2.  https://www.youtube.com/watch?v=3wHQy-J0tBA Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку, вправи записати.

Додаток

https://www.youtube.com/watch?v=bcuqDNHIk5s


Німецька мова

  • Переглянути відео https://youtu.be/6EXy6geGIAY
  • с. 132 впр. 1 усно
  • впр. 2 перекласти та вивчити питання
  • впр. 3 перекласти діалог
  • с.134 впр. 1 повторити слова
  • с. 135 впр. 3 вивчити одну строфу( на вибір).

Українська мова

22. 04
1. Прочитайте текст впр. 325, виконайте завдання,які запропоновані в зошиті.
24. 04.
1. Прочитайте загадку впр. 336, випишіть слова за зразком, продовжте речення
2. Прочитайте текст впр. 337, спишіть, підкресліть дієслова в першому та другому абзацах.
3. Прочитайте текст впр. 338, перекажіть. Спишіть , підкресліть дієслова та поставте до них запитання.

Літературне читання

21.04. – 22.04
1. Прочитайте повість “Таємниця Пурпурової планети” Л.Ворониної (“Перлинка” с.87-92).
2. Дайте відповіді на запитання.
3. Перекажіть повість.
24.04
1. Виконайте завдання у додатку
1. Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово).

Математика

21. 04
1. Виконайте завдання для самостійної роботи додаток 1
22. 04
1. Виконайте  завдання для контрольної роботи додаток 2
24. 04
1. Виконайте завдання 933.
2. Подивіться на малюнок 934 та поясніть порядок дій.
3. Обчислітьвирази 935.
4.Розгляньте таблицю завдання 938, знайдіть величини усно.
5. Розвяжіть задачі 939,940

Природознавство

21. 04
1. Подивіться відео додаток 1.
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.137-138.
3. Дайте відповіді на запитання с. 138.
4. Виконайте завдання в зошиті.
24.04.
1.Подивіться відео додаток 2.
2. Виконайте завдання у підручнику на с. 139-140.

Я у світі

23.04.
1. Подивіться відео додаток 1 .
2. Прочитайте статтю у підручнику на с.142-145 , дайте відповіді на запитання на с. 143, 144, 145,виконайте завдання у зошиті.

Образотворче мистецтво

23.04
1. Прочитати у підручнику с. 116-118.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику.
3. Виконайте зображення бутафорії для однієї з вистав на с.119

Трудове навчання

23.04

1. Подивіться відео за посиланнями https://youtu.be/jbi1II6FPc8https://youtu.be/XNVxum5hLEE

2. Прочитайте статтю в підручнику на с.116-117. Зробіть іграшку за зразком,вміщеним у підручнику на с.118-120


Інформатика

21. 04
1. Переглянути відео додаток 1.
2. Прочитайте в підручнику с. 92-95. Виконайте завдання в підручнику на с. 95

Основи здоров’я

21. 04

1. Прочитати матеріал, вміщений  у підручнику на с. 130-132.

2. Виконати завдання практичної роботи на с.133.

3. Намалюйте плакат “Сонечко подяки”


Фізична культура

21. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною ступні.
22. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Удари м’яча внутрішньою та середньою  частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну та горизонтальну ціль.
23.04
 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Удари м’яча внутрішньою та середньою  частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну та горизонтальну ціль. Ведення м’яча з обведенням стійок.

Відповіді надсилати до 25. 04 на електронну адресу 

zavadskaya-1965@ukr.net

[згорнути]

4 тиждень дистанційного навчання (13.04 – 17.04)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Переглянути презентацію «Марші української землі» у додатку 1 за посиланням.
  2. Прослухати Є.Адамцевич « Запорожський  марш» у додатку 2 за посиланням.
  3. Поміркуйте над засобами виразності згідно питань на сторінці 126 підручника.
  4. Прослухати українську народну пісню « Засвіт встали козаченьки» у додатку 3 за посиланням.
  5. Порівняйте зміст і характер пісні з однойменним петриківським розписом української художниці Марфи Тимченко, сторінка у підручнику 127.
  6. Послухайте, та розучіть стрілецьку пісню « Гей, там на горі січ іде» у додатку 4 за посиланням.
  7. Танцюємо разом з каналом « З Любов»ю до Дітей». Фізкультхвилинка «Весела руханка» у додатку 5 за посиланням.

1 Додаток  https://naurok.com.ua/prezentaciya-marshi-ukra-nsko-zemli-23863.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=eesPXO49Wr0

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=f_Ky4P76Lig

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=za9ywGz4OqI

5 додаток  https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg


Німецька мова

  • с. 130 вивчити слова та фрази в голубій рамочці.
  • Вивчити римування впр.3
  • с.131, впр. 3 ( знайти та записати відповідність)
  • Виконати завдання, що на фото за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1fjDgUpFHbvSW0OoJ4mskBqNjrIyTEtuU/view?usp=sharing


Англійська мова

1.Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку https://www.youtube.com/watch?v=9sb3lE416yQ

Написати у зошит англійською мовою час (словами): 4:25, 8:50, 11:59

2.Переглянути відеоурок, повторювати за вчителем, виконувати завдання які пропонуються протягом уроку https://www.youtube.com/watch?v=x2oZjlq1ih0

Записати у зошит слова-супутники минулого часу ( з перекладом).

Написати 5 речень з уроку у минулому часі ( Past Simple), які сподобалися найбільше. Перекласти їх на українську мову.

Додаток

https://www.youtube.com/watch?v=bcuqDNHIk5s


Українська мова

13. 04
1. Прочитайте текст впр. 318, розкриваючи дужки. перекажіть.
2. Спишіть текст, визначте рід підкреслених іменників і зв’язаних із ними прикметників, підкресліть підмет та однорідні присудки в другому реченні.
3. Зробіть аналіз прикметника великий впр. 319.
4. Спишіть впр.319, визначте рід прикметників в останньому реченні.
15. 04.
1. Розгляньте малюнки впр. 321, прочитайте прикметники, які вказують на ознаку предмета за смаковими якостями.
2. Впр. 322 прочитайте прикметники, які вказують на ознаку предмета за кольором.
3. Прочитайте та вивчіть правила с.134.
4. Спишіть текст впр. 323, уставляючи закінчення, визначте рід, число прикметників.
5. Впр.324 записати за зразком, виконати завдання до вправи на с.135.
16.04.
1. Прочитайте впр. 328, спишіть текст, вставляючи пропущені закінчення (контрольне списування), визначте рід, число прикметників.
2. Розляньте малюнки впр. 329, запишіть за зразком.
3. Спишіть впр. 331, виконайте завдання до вправи.

Літературне читання

13.04
1. Прочитайте повість “Гуси-лебеді летять” М.Стельмаха с.158-161.
2. Дайте відповіді на запитання.
3. Перекажіть оповідання.
4. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/t4cO74gofNc
14. 04
1. Прочитайте повість “Гуси-лебеді летять” М.Стельмаха с.158-161.
2. Дайте відповіді на запитання.
3. Перекажіть оповідання.
4. Виконайте тест додаток 1.
15.04
1. Виконайте завдання 1,2 у додатку 2.
2. Прослухайте казку (додаток 3).
3. Прочитайте казку (додаток 4) .
4. Виконайте завдання 4, 5 у додатку 2.
17. 04
1. Прочитайте твори Олександра Дерманського на с. 92-96 “Перлинка”.
2. Дайте відповіді на запитання с. 96.
3. Перекажіть оповідання “Чудесний особняк”.

Математика

13. 04
1. Виконайте ділення усно завдання 894.
2. Поясніть розв’язання завдання 895.
3. Виконайте завдання 896, 897.
4. Розв’яжіть задачі 898. 903
14. 04
1. Виконайте  завдання 905.
2. Розв’яжіть рівняння 906.
3. Розв’яжіть задачі 907, 909, 913.
15. 04
1. Виконайте кругові приклади 914.
2. Виконайте завдання 915.
3.  Розв’яжіть задачі 916, 918, 922.
17.04.
1. Завдання 923 (усно).
2. Порівняйте рівності 924, 925. Прочитайте правила с. 138.  Виконайте  завдання 927.
3. Розв’яжіть задачі 928, 930.

Природознавство

13. 04
1. Подивіться відео додаток 1.
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.135-136.
3. Дайте відповіді на запитання с. 136.
4. Виконайте завдання в зошиті.
17.04.
1. Виконайте завдання у додатку 2.

Я у світі

16.04.
1. Подивіться відео додаток 1 .
2. З інформаційних матеріалів дізнайтеся про походження назв міст: Київ, Львів, Харків, Черкаси, Переяслав. Оформіть роботу ілюстраціями. 

Образотворче мистецтво

16.04
1. Прочитати у підручнику с. 112-115.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику.
3. Передивитися відео додаток 1.
4. Намалювати декорацію до театральної вистави

Трудове навчання

16.04
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/-M8WQH1uBz0.
2. Вчитися пришивати гудзики з чотирма отворами.

Інформатика

14. 04
1. Переглянути відео додаток 1.
2.Переглянути відео  https://youtu.be/mPiL95SgPa0
 Додаток 1 https://youtu.be/M4jGYQYP33E

Основи здоров’я

13. 04

1. Прочитати матеріал, вміщений на с. 121-122 підручника.
2. Подивіться відеоматеріал  https://youtu.be/fZadEN-atlE
3. Виконати завдання практичної роботи на с.123.

Фізична культура

14. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Вистрибування із положення присіду
15. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Вистрибування із положення присіду
16.04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною ступні. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною ступні.

Відповіді надсилати до 17. 04 на електронну адресу
[згорнути]

3 тиждень дистанційного навчання (30.03 – 03.04)

Розгорнути

Німецька мова

  • с. 124 впр 1 а) б)
  •           впр 2 вивчити римування.
  • с.125 прочитати та перекласти текст.
  • с.127 вивчити слова та словосполучення.
  • с. 129 впр 5 а) б)
  • Виконати письмово 2 завдання с. 58 в друкованому зошиті.
  • Переглянути відео за посиланням у додатку

Додаток


Англійська мова

Розділ 7 Ур.4

Впр. 1 ст. 108( прослухати завдання; всі речення з перекладом переписати у зошит)

Впр.2 ст. 108 (вивчити речення  у минулому  часі)

Впр 3 ст.109 (читання тексту)

Впр 4 ( вставити слова і записати речення у зошит)

Додаток:

https://www.youtube.com/watch?v=P-h-PJ-FZ24

https://www.youtube.com/watch?v=CIcmCo_g5g0&list=PL_Y5KTbt6rNp_szbHEGDxhzCZZ4Mnl2Ic&index=49

Відповіді надсилати до 05.04 на електронну адресу sidkonina2@gmail.com

Додаток

https://www.youtube.com/watch?v=bcuqDNHIk5s


Музичне мистецтво

  1. Переглянути презентацію «Музика мужніх людей» у додатку 1 за посиланням.
  2. Прослухати Ф.Шуберт « Воєнний марш» у додатку 2 за посиланням.
  • Визначте звучання яких інструментів ви почули?
  • Як змінювалася мелодія, її темп, характер?
  1. Прослухати пісеньку « Гей, розвивайся, дуб зелененький» у додатку 3 за посиланням.
  2. Придумати маршові рухи до пісні і виконати її з крокуванням.
  3. Танцюємо разом з каналом « З Любов’ю до Дітей». Фізкультхвилинка «Скік та Скок» у додатку 4 за посиланням.

1 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=xNHaIoVue9E

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=b5WkNcMsNZU

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=pJOJQwDzCwI

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM


Українська мова

30.03
1. Розгляньте малюнок с.130. Доберіть до назв квітів прикметники, які вказують на колір, розмір. Складіть текс-опис за малюнком та запишіть його.
2. Порівняйте власний текст-опис із впр. 313.
3. Прочитайте вірш впр. 314, спишіть, підкресліть прикметники.
01.04.
1. Виконайте завдання в додатку 1.
03.04.
1. Прочитайте текст впр. 315. Випишіть іменники та зв’язані з ними прикметники за зразком.
2. Прочитайте текст, вставляючи прикметники з довідки, перекажіть. Спишіть перший абзац тексту. Визначте рід іменників і зв’язаних із ними прикметників.
3. Спишіть другий абзац впр. 316. Підкресліть словосполучення іменників з прикметниками, визначте їх рід.

Літературне читання

30.03
1. Прочитайте оповідання “Лелеки” Ю. Збанацького с.145-149.
2. Дайте відповіді на запитання.
3. Перекажіть оповідання.
4. Виконайте тест додаток 1.
31.03
1.Прочитайте оповідання “Котилася торба ” Євгена Гуцало “Перлинка” с. 12-15.
2.Дайте відповіді на запитання. 3. Перекажіть оповідання.
01.04
Прочитайте оповідання “Равлик” Василя Чухліба с.152-153.
2. Дайте відповіді на запитання с. 153.
3. Перекажіть оповідання.
4. Виконайте тест додаток 2.

Математика

30.03
1. Виконайте ділення способом добору – завдання 849.
2. Знайдіть частку – завдання 850, 855.
3. Розв’яжіть задачі 851, 853, 856
31.03
1. Обчисліть кругові приклади – завдання 857.
2.Виконайте ділення способом добору – завдання858,859, 864.
3. Розв’яжіть задачі 861, 865.
01. 04.
Виконайте завдання додаток 1
02.04.
1. Розгляньте і поясніть, як виконали ділення способом добору 867.
2.Виконайте ділення способом добору – завдання 869.
3. Розв’яжіть рівняння – завдання 870.
4. Розв’яжіть задачі 871, 873.

Природознавство

30. 03
1. Подивіться відео додаток 1.
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.128-129.
3. Дайте відповіді на запитання с. 129.
4. Виконайте завдання в зошиті.
03.04.
1. Подивіться відео додаток 2.
2. Прочитайте в підручнику статтю на с.130-131.
3. Дайте відповіді на запитання с. 130.
4. Підготуйте проєкт “Теплиця на моєму підвіконні”.

Я у світі

02.04.
1. Подивіться відео додаток 1 . Прочитайте матеріал в підручнику на с. 124-127
2. Дайте відповіді на запитання с. 125, 127
3. Подивіться відео додаток 2.
4. Прочитайте матеріал в підручнику на с. 134-135 
5. Дайте відповіді на запитання с. 135.
6. Намалюйте малюнок “Мої права”.

Образотворче мистецтво

02.04
1. Прочитати у підручнику с. 108-110.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику.
3. Передивитися відео додаток 1.
4. Намалювати ілюстрацію до української народної казки за зразками, поданих в підручнику с. 111.

Трудове навчання

02.04
1. Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/azKxqQx1x30

Інформатика

31.03.03
1. Переглянути відео додаток 1.
2. Накреслити таблицю, набрати розклад завдань, дні з уроками зробити різнокольоровими. 

Основи здоров’я

30.03.
1. Прочитати матеріал, вміщений на с. 118-120 підручника.
2. Виконати завдання практичної роботи на с.120.
3. Намалювати плакат “Квітка-семиквітка”, на пелюстках якої вкажіть, які риси характеру ви запам’ятали.

Фізична культура

31.03
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Перелізання через перешкоди, висотою до 100см.
01. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод.
02.04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод.

Відповіді надсилати до 05. 04 на електронну адресу zavadskaya-1965@ukr.net
[згорнути]

2 тиждень дистанційного навчання (23.03 – 27.03)

Розгорнути

Українська мова

23.03
1. Поясніть, в якому значенні вжоти підкреслені іменники впр 300.
2. Прочитайте текст впр. 301, розкриваючи дужки. Спишіть перший абзац, до виділених іменників доберіть прикметники. Підкресліть головні слова у словосполученнях.
3.Виконайте впр. 302.
4. Спишіть текст впр 320 до кінця, розкриваючи дужки та змінюючи іменники на прикметники.
25.03
1. Прочитайте текст впр.304, до виділених прикметників доберіть антоніми та запишіть парами.
2. Прочитайте текст впр. 305, спишіть другий абзац, змінюючи виділені прикметники на антоніми.
3. Виконайте впр. 306. Доберіть до прикметників синоніми з довідки та запишіть їх. складіть реченя зі словами та запишіть їх.
27.03
1. Прочитайте загадку впр. 309. Запишіть підкреслені прикметники, які допомогли відгадати загадку. Продовжіть речення Абрикос (який?) – …, …, … .
2. Прочитайте текст впр. 310, вставляючи пропущені букви. Запишіть хто та що налякало Ярика. Підкресліть прикметники.

Математика

23.03
1. Розв’яжіть чарівний ланцюжок 799.
2. Обчисліть вирази 800.
3. Розв’яжіть рівняння 801.
4. Розв’яжіть задачу 806.
24.03
1. Виконати завдання 808 усно.
2. Поясніть, як виконали ділення завдання 809.
3. Подивіться відео додаток 1.
4. Розв’яжіть вирази 811.
5. Розв’яжіть задачу 817.
25.03.
1. Вставити знаки дій, щоб рівності стали істинними у завданні 828.
2. Завдання 829. До кожної рівності на ділення складіть рівність на множення.
3. Завдання 830. Поясніть, як виконали ділення способом добору.
4. Подивіться відео додаток 2.
5. Виконайте ділення 831, 832, 836.
6. Розв’яжітьзадачу 837.
27.03
1. Виконайте усно завдання 838.
2. Поясніть, як виконали ділення.
3. Виконайте завдання 840, 841, 846 способом добору.
4. Прочитайте задачу 844. Поясніть розв’язання.
5. Перегляньте відео додаток 3.
6. Розв’яжіть задачу 847.
 

Літературне читання

23.03.
1. Прочитати оповідання Всеволода Нестайка “Просто Олесь друг” на с. 136-139.
2. Дати відповіді на запитання до оповідання на с.139. 3. Виконати тест додаток 1.
24.03.
1. Прочитати оповідання Миколи Трублаїні “Яшка і Машка”, “Омар”, “Шоколад боцмана” на с. 139-142.
2. Дати відповіді на запитання в підручнику, виконати тест  додаток 2.
3. Преказати всі оповідання.
25.03.
1. Прочитайте оповідання Євгена Гуцало “Прелюдія весни”.
2. Дати відповіді на запитання додаток 3.
3. Преказати оповідання.
27.03
1. Читати казки Братів Грімм на вибір та переказувати.
Додаток 3
  • Чим особливий прочитаний тобою твір?
  • Знайди в тексті загадки. Поясни їх.
  • Що художник зобразив на малюнку? Які ще малюнки можна запропонувати до оповідання Євгена Гуцала?
  • Перегляньте прочитане оповідання Євгена Гуцала. Визначте тему твору.
  • Чи згодні ви з думкою, що письменник уміє спостерігати за природою, описувати її? Доведіть свою відповідь прикладами з тексту.

Природознавство

23.03
1. Подивитися відео додаток 1.
2. Прочитати текст на с. 124-125 у підручнику.
3. Дати відповіді на запитання на с.125
27. 03. 
1. Подивитися відео додаток 2.
2. Прочитати текст на с. 126-127 у підручнику.
3. Дати відповіді на запитання на с.127
 

Я у світі

26.03
1. Переглянути відео (додаток).
2. Прочитати текст у підручнику на с.128-131.
3. Дати відповіді на запитання на с.128. 129, 131.
4. Намалюйте плакат “Що буде, якщо…”, використовуючи права людини.

Образотворче мистецтво

26.03
1. Прочитати у підручнику с. 104-105.
2. Розглянути приклади мистецтва у підручнику.
3. Порівняти сюжети багатофігурних скульптурних композицій на с 106.
4. Зліпити  з пластиліну фігуру, яка стане частиною скульптурної композиції за варіантами 1 або 2 с. 107.
 

Трудове навчання

26.03
1.  Прочитати у підручнику с. 100-102.
2. Скласти серветки за прикладами, які подані у підручнику на с. 102-105

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему «” Країна чітких кроків” стор 119-120
  2. Прослухати три різні марші у  додатку 1 за посиланням.
  3. Проаналізувати цей твори за планом стор118.
  4. Переглянути Козацький марш  у  додатку 2 за посиланням.
  5. Проспівати «Пісню про барабанщика» у додатку 3 за посиланням.
  6. Музична фізкультхвилинка – ВЕСЕЛА РУХАНКА – Малдіви – З Любов’ю до Дітей » у додатку 4 за посиланням.

1 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/13We5kO5tX9VhwU0rzMJ-j1D0SWihtT2S

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=EIXctSrNxWA

3 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/13We5kO5tX9VhwU0rzMJ-j1D0SWihtT2S

4 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg

Інформатика

24.03

1. Переглянути відео додаток 1. 

2. Набрати текст (додаток 2) та вставити зображення.
Додаток 2 Текст 
Погані новини полягають у тому, що ліки часто не є вирішенням проблеми. “Дієвих противірусних препаратів дуже мало”, – попереджає професор Істон. Втім, є й інші заходи, яких можна вживати – зокрема такі прості речі, як миття рук та використання носових хустинок.

Англійська мова

ст.104 впр.1 (чит)

ст.104 впр.2( за зразком намалювати власний годинник,зробити підписи анг.м.)А4

ст.105 впр.4 (пис. у зошит)

Ст.106 впр.1 чит.

Додаток:

https://www.youtube.com/watch?v=CIcmCo_g5g0&list=PL_Y5KTbt6rNp_szbHEGDxhzCZZ4Mnl2Ic&index=49

Основи здоров’я

23.03.
1. Прочитати матеріал, вміщений на с. 112-115 підручника.
2. Виконати завдання на с.115. 3. Намалювати плакат “Безпечна прогулянка по лісу”, використовуючи вивчений матеріал.

 Фізична культура

24.03 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.
25.03 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.
26.03 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Перелізання через перешкоди, висотою до 100см.
Відповіді надсилати до 29.03 на електронну адресу 

[згорнути]
Попередній запис
Наступний запис
← 2 клас 4 клас →