Вітаємо на сайті

5 ШКОЛИ

міста Переяслава

4 клас

Загальні рекомендації

Шановні батьки та учні! На виконання Постанови Кабінету Міністрів України у закладах шкільної та дошкільної освіти запроваджено карантин з 13 березня по 3 квітня 2020 року. Але карантин – це не канікули! Відбуватиметься самостійне опанування навчальних дисциплін. Заклади освіти розробили та доведуть до відома здобувачів освіти графік проведення консультацій у дистанційній формі.

Також важливо утриматися від відвідування місць масового скупчення людей. Краще в цей період залишатися вдома. Пам’ятайте про свій захист і людей навколо:

Часто і ретельно мийте руки з водою і милом. Щонайменше 20-30 секунд.

Якщо нема змоги помити руки з водою і милом, варто використовувати спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину. Антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук, обробляти руки треба щонайменше 30 секунд і особливу увагу приділити нігтям (тут накопичується найбільше бруду). За першої ж нагоди помийте руки милом і водою.

Не торкайтеся брудними руками очей, носа чи рота.

Уникайте тісного контакту з хворими людьми та натовпом.

Навчальні предмети


10 тиждень дистанційного навчання (25.05 – 29.05)

Музичне мистецтво 

  1. Калейдоскоп українських дитячих пісень   у додатках 1, 2, 3, 4 за посиланнями.
  2. Прослухати та розучити пісню « Канікули» у додатку 5 за посиланням.
  3. Фізкультхвилинка у додатку 6 за посиланням.

1 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=oUhPi3_NRzM

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=j7dFHnBULWQ&list=PLElG6fwk_0UllU4NLDwH5b_UcMw7k-bPt&index=7&t=0s

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=by4McKpjo4Y&list=PLElG6fwk_0UllU4NLDwH5b_UcMw7k-bPt&index=12

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=kKoIrR2LuCk&list=PLElG6fwk_0UllU4NLDwH5b_UcMw7k-bPt&index=17

5 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=hhTd8IhCkA8

6 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI


Українська мова

25.05
  1.  Перевірна робота: контрольний диктант(аудіодиктант за посиланням https://youtu.be/NzmdPzx2tzs )
26.05.
  1. Урок розвитку звязного мовлення. Текст-міркування “Чому мені подобається моє ім’я”.
  2. Виконайте впр. 1-10 на с. 53-56
27. 05
  1.  Прочитайте текст впр.379, спишіть його, виконайте завдання 2,3 цієї вправи.
  2.  Прочитайте  впр.  380, виконайте завдання 2.
  3.  Виконайте завдання 1,2,3,4,5  впр. 381.

Математика

25.05
  1.  Прочитати текст на с. 175.
  2.  Виконайте завдання  1112, 1113, 1114. 
26.05
  1. Прочитати текст на с. 176.
  2.  Виконайте завдання (додаток 1)
27. 05.
  1.  Виконайте завдання (додаток 2)
29.05
  1.  Виконайте завдання (додаток 3)

Додаток 1

Додаток 2
Додаток 3


Літературне читання

26. 05.- 27.05
  1. Прочитайте біографію Марії Парр на с. 178(“Перлинка”)
  2. Прочитайте “Тоня Гліммердал”  на с. 178- 187.
  3. Перекажіть  текст.
  4.  Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/mariya-parr-tonya-glimmerdal-405945.html
28.05
  1. Урок позакласного читання. Сторінками дитячих журналів.
  2. Подивіться відеоматеріали про журнали за посиланнями https://youtu.be/F3mTUuJDslU,https://youtu.be/3TUEN1pevN0,https://youtu.be/AjiblLfjmiI.
  3. Розказати ваші враження від журналів(письмово).

Природознавство

26.05
  1. Подорож Україною з використанням електронних ресурсів https://youtu.be/aetU34_bciAhttps://youtu.be/1Cy-9Bh72mw
28. 05
  1. Повторення вивченого. Намалюйте плакат на тему ” Що найбільше мені сподобалося вивчати з природознавства”

Я у світі

27.05.  Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.
  1.  Розкажіть(письмово) чи доводилося вам бути волонтером.

Образотворче навчання

28.05
  1.  Пригадайте види і жанри образотворчого мистецтва. Намалюйте подорож до музею.

Трудове навчання

28.05
  1. Створення і  декорування моделей одягу з паперу та картону.
  2.  Виготовте костюм для Незнайки, використовуючи папір та картон.

Основи здоров’я

28.05.
  1.  Підготуйте проєкт “Здоров’я всьому голова”

Фізична культура
25. 05
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри.
26.05
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри.
29. 05
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри.

Інформатика

 25. 05 та 27. 05 (для обох підгруп)
  1. Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/QDuWoWvGhcI
  2. Виконати завдання у відео.

Англійська мова

Подивіться мультфільм( на вибір) англійською мовою який вам подобається найбільше. Напишіть його назву та головних героїв.

Відповіді надсилайте до 29. 05 на електронну адресу liubov78@ukr.net


9 тиждень дистанційного навчання (18.05 – 22.05)

Розгорнути

Українська мова

18.05
1. Підсумкова контрольна робота.
19.05.
1.  Прочитайте текст впр.367, випишіть слова з префіксами, доберіть до них спільнокореневі, побудуйте звукові моделі до виділених слів.
2. Прочитайте вірш впр.  368, випишіть з тексту спільнокореневі слова та позначте в них корінь.
3. Виконайте впр. 369, розберіть за будовою слово веселий, позначте у ньому корінь.
4. Спишіть впр. 371, виконайте  завдання 2.
20. 05
1. Прочитайте текст впр.370, спишіть його, виконайте завдання 2,3 цієї вправи.
2.  Прочитайте  впр.  372, спишіть текст, виконайте завдання 2.
3. Виконайте завдання 1,2,3,4  впр. 373.

Математика

18.05
1. Прочитати текст на с. 172-174. 2. Виконайте завдання  1101, 1102, 1103, 1104 
19.05
1. Підсумкова контрольна робота
20. 05.
1. Розв’яжіть задачі 1105, 1106, 1107

22.05

1. Прочитати текст на с. 174-175. 2. Розв’яжіть задачі 1108, 1109,1110.

Літературне читання

19. 05.
1. Прочитайте біографію Алана Александра Мілна на с. 152(“Перлинка”)
2. Прочитайте “Вінні-Пух і всі-всі-всі”(Пригода п’ята,у якій Паць зустрічається зі Слонопотамом)  на с. 152- 162.
3. Перекажіть  текст.
20.05.
 1. Підсумкова контрольна робота.
21.05-22. 05
1. Прочитайте біографію Пауля Маара на с. 162(“Перлинка”)
2. Прочитайте “Що не день, то субота” на с. 162- 171.
3. Перекажіть  текст.
4. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/paul-maar-scho-ne-den-to-subota-362252.html

Прородознавство

19.05
1. Екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним і тваринним світом, грунтами рідного краю.
2. Дослідіть і напишіть, які форми рельєфу, водойми, рослинний і тваринний світ, грунти рідного краю. 
20. 05
1.  Підготуйте проєкт “Що можна зробити для збереження природи у моєму краї?”

Я у світі

20.05.

1. Підготуйте проєкт на тему(за вибором: “Українці, яких знає світ”, або “Знані в усьому світі українські вироби”.


Образотворче мистецтво

21.05
Створіть багатопланову композицію “Україна – моя Батьківщина” за зразком, який міститься у додатку 1.

Трудове навчання

21.05
1.Оздоблення одягу і взуття. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів.
2. Виконайте завдання в робочому зошиті на с.53.
3. Виготовте одяг для ляльки за зразком, який міститься у додатку 1

Додаток 1


Основи здоров’я

21.05.
1. Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/1u-cxJauCkA.
2. Прочитайте в підручнику с.154-157.
3. Дайте відповіді на запитання с.157.
4. Виконайте практичну роботу в підручнику на с. 157 .Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура

18. 05
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Подолання смуги перешкод вертикальних (заввишки до 60 см) тагоризонтальних (завширшки до 1 м)
19.05
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Подолання смуги перешкод вертикальних (заввишки до 60 см) тагоризонтальних (завширшки до 1 м)
22. 05
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Подолання умовного болота стрибками по “купинах”

Інформатика

 18. 05 та 20. 05 (для обох підгруп)
1.Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/PSGBoabXYT0 .
2.Виконати завдання у відео.
Відповіді надсилайте до 22. 05 на електронну адресу liubov78@ukr.net

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Музика немає кордонів» ст. 166-170 підручника.
  2. Дай відповіді на запитання ст.166 підручника.
  3. Опрацювати Крамничку музичних інструментів ст. 167 підручника.
  4. Завітати на ігровий майданчик ст.169 підручника.
  5. Розучити та проспівати пісню «Літні канікули» у додатку 1 за посиланням.
  6. «Весела руханка» у додатку 2 за посиланням.

1 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=lQ0Q97qRWT8

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=rXgLGkwXWWk


Англійська мова

[згорнути]

8 тиждень дистанційного навчання (12.05 – 15.05)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Музична культура країх Азії, Японії, Індонезії» ст. 160-165
  2. Переглянути презентацію «Музична культура країх Азії, Японії, Індонезії» у додатку 1 за посиланням.
  3. Переглянути Відео «Японська музика, танці та частування»   у додатку 2 за посиланням.
  4. Прослухати Д.Кабалевський . Варіації на японську народну тему 3  за посиланням.
  5. Проаналізувати ці твори за планом стор162.
  6. Переглянути індонезійський народний танець у додатку 4 за посиланням.
  7. Проаналізувати танець за планом стор163.
  8. Розучити та проспівати індонезійську пісню «Прогулянка з батьком» у додатку 5 за посиланням.

1 Додаток  https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-muzichnogo-mistectva-dlya-4-go-klasu-na-temu-muzichna-kultura-kra-n-azi-yaponiya-indoneziya-za-pidruchnikom-l-kondratovo-17215.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=5e31rzlEcGQ

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=QaQP2CW4t7c

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=VOe4l44YoDg

5 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=KggB4hJdJds


Англійська мова

  • https://www.youtube.com/watch?v=IY_BvPh3dXA дивитись урок,повторювати за вчителем.
  • Читати текст,виконати завдання після тексту,вибрати правильну відповідь.

Завдання виконати і переслати до 15.05

Додаток  – Текст


Українська мова

12. 05

  1.  Подивіться відео за посиланням  https://youtu.be/iyffFiQYkQ8.
  2.  Прочитайте текст впр. 363, спишіть останній абзац,  підкресліть  однорідні члени  речення.
  3. Прочитайте впр.  364, виконати завдання 2,3.
  4.  Виконайте впр. 366, випишіть виділені слова, позначте префікс.

13. 05

Урок розвитку зв’язного мовлення  на тему “Розповідь з обґрунтуванням власної думки “Мій улюблений телевізійний проєкт””

  1. Виконати завдання 1-10 у зошиті на с.51-53.

Математика

12. 05

  1.  Виконайте завдання 1085 (усно).
  2.  Виконайте завдання 1086.
  3.  Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/kJRbr_hN_g4.
  4.  Обчисліть вирази 1088.
  5.  Розв’яжіть задачі 1090, 1092.

13. 05

  1.  Поясніть, як знайшли частки та перевірте множенням 1093 .
  2. Обчисліть  1094.
  3.  Розв’яжіть задачі 1096, 1098, 1099, 1100.

15. 05.

  1. Прочитайте статтю на с. 172. Обчисліть усно 1020.
  2. Виконайте завдання у  додатоку 1

Літературне читання

12. 05.

  1. Прочитайте уривок із казки Редьярда Кіплінга ” Як було написано першого листа” за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3299.
  2.  Переказувати оповідання.

13. 05-14. 05

  1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/raJGg4iusPk.                                                                   Прочитайте розділ І “У кролячій норі” за посиланням http://ukrbooks.com/ua/alisa_v_kraini_chudes/ .
  2.  Перекажіть розділ І.

15. 05

Урок позакласного читання

  1. Прочитайте текст Роальда Дайла “Джеймс і гігантський персик” у “Перлинці” на с. 171-178.
  2.  Дайте відповіді до тексту на с.178.
  3.  Перекажіть.
  4. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/roald-dal-dzheyms-i-gigantskiy-persik-181894.html

Природознавство

12. 05

  1.  Прочитати с.151-155.
  2.  Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/0d6GLa-BYQA
  3. Дати відповіді на запитання с. 154.
  4.  Зробити завдання в зошиті.

14. 05

1. Підсумкова контрольна робота


Я у світі

13. 05.

  1.   Складіть лист своєму ровеснику-іноземцю про свою країну.

Образотворче мистецтво

14. 05

  1. Створіть ескіз оформлення вітрини магазину  “Українські сувеніри”.

Трудове навчання

14. 05

Створення кошика зі стрічок та мила .

  1. Передивіться відео за посиланням https://youtu.be/s3LVcT0xzmM
  2.  Створіть кошик з мила та стрічок.

Основи здоров’я

14. 05.

  1.  Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/M3An8uibz44
  2.  Прочитайте в підручнику с.151-153.
  3.  Дайте відповіді на запитання с.153.
  4. Виконайте практичну роботу в підручнику на с. 153.
  5. Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура

12. 05

Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Стрибок у довжину з  розбігу.  Стрибки у висоту з розбігу способом

“переступання”.  Біг до 1000м.

15.05

Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Стрибок у довжину з розбігу.  Стрибки у висоту з розбігу способом  “переступання”. Біг до 1000м.


Інформатика

13. 05 (для обох підгруп)

  1. Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/qcooXFNldbc.
  2. Виконайте завдання у відеопосиланні.

Відповіді надсилайте до 15. 05 на електронну адресу liubov78@ukr.net

[згорнути]

7 тиждень дистанційного навчання (04.05 – 08.05)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Музична культура Закавказзя» ст. 154-159
  2. Переглянути презентацію «Музична культура Закавказзя» у додатку 1 за посиланням.
  3. Переглянути грузинський народний танець «Лезгінка»  у додатку 2 за посиланням.
  4. Переглянути український гопак у додатку 3  за посиланням.
  5. Проаналізувати ці твори за планом стор155.
  6. Прослухати А Штогаренко. Струнний квартет « Вірменські ескізи» у додатку 4  за посиланням.
  7. Проаналізувати цей твір за планом стор156.
  8. Розучити та проспівати пісню «Курчатка» у додатку 5 за посиланням.
  9. Фізкультхвилинка « Сучасна дитяча руханка» у додатку 6 за посиланням.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-muzicna-mova-zakavkazza-240873.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=SrcW6JTnwYQ

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=sEvDJ-4lehQ

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=wC2_O0c_IpA

5 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=OzJNxS4-gmQ

6 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY


Українська мова

04.05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/Zh7RtUHD3G0
2. Прочитайте текст впр.351, спишіть його. Виконайте завдання 2 , 3 і 4 цієї вправи.
3. Прочитайте вірш впр.  352, виконати завдання 2,3.
4. Виконайте впр. 353.
05.05.
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/Zh7RtUHD3G0
2. Прочитайте текст впр.354, спишіть його. Виконайте завдання 2 , 5 цієї вправи.
3. Прочитайте вірш впр.  355, виконати завдання 2,3.
4. Виконайте впр. 357, перекажіть текст, виконайте завдання 3.
5. Розберіть за будовою слова впр. 358
06. 05
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/uPiAljvGbZc.
2. Прочитайте текст впр.359. Виконайте завдання 2 , 3 цієї вправи.
3. Прочитайте  впр.  360, виконати завдання 2,3.
4. Виконайте завдання 1,2,3 впр. 361.
5. Виконайте завдання 1, 2 впр. 362.

Математика

04.05
1. Виконайте завдання  1051, зверни увагу, як ділили іменовані числа.
2. Виконайте завдання 1052, 1057. Розв’яжіть задачі 1053(усно), 1054, 1058.
05.05
1. Виконайте завдання усно  завдання 1059 .
2.  Обчисліть 1060, 1064, 1065.
3. Розв’яжіть задачі 1061,1062.
06. 05.
1. Обчисліть усно 1070.
2. Знайдіть частку й остачу 1067 
3. Обчисліть 1068, 1069, 1075.
4. Розв’яжіть задачі 1071,1074.
08.05
1. Виконайте усно завдання 1076.
2. Обчисліть вирази 1077, 1078.
3. Складіть рівняння 1079.
4. Розв’яжіть задачі 1080, 1084.

Літературне читання

05. 05.
1. Прочитати біографію Г. К.Андерсена  на с. 143(підручник)
2. Прочитайте казку “Гидке каченя” на с. 144- 150.
3. Перекажіть  казку.
4. Вивчіть уривок (1 абзац) напам’ять.
06.05.
1. Прочитати біографію Джанні Родарі  на с. 151(підручник)
2. Прочитайте казку “Дорога, що нікуди не вела” на с. 151-153.
3. Перекажіть казку.
4. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/dzhanni-rodari-doroga-scho-nikudi-ne-vela-49617.html
07.05.
1. Виконайте контрольну роботу №8. Навичка читання вголос. (Додаток 1)
2.  Поставте на таймері  1 хвилину, починайте читати текст вголос. За сигналом таймера поставте олівцем позначку та продовжуйте далі читати текст. Порахуйте всі слова, які прочитали за хвилину, запишіть кількість слів на листочку. Виконайте завдання за текстом.
08. 05
1. Прочитайте біографію Редьярда Кіплінга у “Перлинці” на с. 147.
2. Прочитайте на с. 148-152, перекажіть казку.
3.Виконайте тест за  посиланням https://naurok.com.ua/test/red-yard-kipling-pripovidka-pro-starogo-kenguru-317107.html

Природознавство

05.05
1.Прочитати с. 142-146.
2. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/172gjC5nTX4.
3. Дати відповіді на запитання с. 146.
4.Зробити завдання в зошиті.
07.05
1.  Прочитати с. 146-151.
2. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/GOKxIIINRys.
3. Дати відповіді на запитання с. 151.
4.Зробити завдання в зошиті.

Я у світі

06.05.
1. Підготуйте проект на одну із тем(за вибором): ” Подорожуємо країнами Євросоюзу”, “Подорожуємо країнами світу”.

Образотворче мистецтво

07.05 Створіть стилізоване (спрощене, узагальнене) зображення птаха, яке  можна вишити на рушничку (додаток 1 )

Додаток 1


Трудове навчання

07.05
1.Декупаж тарілочки .
2.Передивіться відео за посиланням https://youtu.be/CBw-JsAViyk
3. Оздобте декоративну тарілочку у техніці декупаж.

Основи здоров’я

07.05.
1. Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/rrsq2VgI9zs,  https://youtu.be/1wFeFvEjXu8.
2. Прочитайте в підручнику с.145-150.
3. Дайте відповіді на запитання с.147, 150.
4. Виконайте практичну роботу в підручнику на с. 147 .Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура

04. 05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Стрибок у довжину з розбігу.  Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Біг до 1000м.
05.05
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Стрибок у довжину з місця.  Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Біг до 1000м.
08. 05
Комплекс загальнорозвивальних вправ. Стрибок у довжину з місця.  Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Біг до 1000м.

Інформатика

04. 05 та 06. 05 (для обох підгруп)
1.Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/l1s2JI39-2o .
2.Виконати завдання в зошиті на с. 58-59.

Відповіді надсилайте до 08. 05 на електронну адресу liubov78@ukr.net


Англійська мова

[згорнути]

6 тиждень дистанційного навчання (27.04 – 30.04)

Розгорнути

Українська мова

27.04
1. Подивіться відео за посиланням https://youtu.be/KMFaXcAOrqg
2. Прочитайте текст впр.342. Виконайте завдання 2 , 3 і 4 цієї вправи.
3. Прочитайте афоризми впр.  343, спишіть, підкресліть прислівники.
4. Прочитайте речення впр. 344, випишіть прислівники, розберіть за будовою такі прислівники: швидко, вранці, наприкінці.
28.04.
1. Виконайте перевірну роботу додаток 1.
29. 04
1. Урок розвитку зв’язного мовлення №15.Текст-розповідь за фотослайдами.
2. Пригадайте з яких частин складається текст-розповідь? Виконайте завдання 1-10 зошиті із розвитку мовлення на с.47-50

Математика

27.04
1. Виконайте завдання (Додаток 1).2. Розв’яжіть задачі 1025, 1027.
28.04
1. Розгляньте запис усного ділення завдання 1029 1.
2. Розгляньте ділення 1030, коли частка містить нуль.
3. Обчисліть 1031, 1035.
4. Розв’яжіть задачі 1032,1034.
29. 04.
1. Обчисліть усно 1036.
2. Обчисліть з перевіркою 1037 
3. Розгляньте ділення 1044 і прочитайте пояснення.
3. Передивіться відео за посиланням https://youtu.be/d_E63XGMmtk .
4. Обчисліть 1045.
 5. Розв’яжіть задачі 1047,1048.

Літературне читання

28. 04.
 1. Прочитати біографію Миколи Носова  за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5807.
2. Прочитайте розділ “Як Незнайко був музикантом” (додаток 1).
2. Переказувати текст.
3. Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/mikola-nosov-yak-neznayko-buv-muzikantom-306696.html
29.04.
1. Прочитайте розділ “Розмова за столом” (додаток 2).
2. Переказувати текст.
30.04.
1. Прочитайте казку  Всеволода Нестайка “Казка про Жар-птицю, братів-чарівників, про Веселицю Прекрасну та її сестер”   на с. 100-106 (“Перлинка”)

Природознавство

28.04
1.Прочитати с. 134-138.
2. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/symuVeVLEHM.
3. Дати відповіді на запитання с. 137.
4.Зробити завдання в зошиті.
30. 04
1.  Прочитати с. 139-142.
2. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/9H4bUpDLMic.
3. Дати відповіді на запитання с. 141-142.
4. Зробити завдання в зошиті.

Я у світі

29.04.
1.Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/x_-T4CjLreM.
2.  Прочитати статтю с.130-131.
3. Дати відповіді до прочитаного.
4. Намалювати малюнок на тему “Україна – європейська держава”.

Образотворче мистецтво

30.04

Створіть композицію “Металеве мереживо”. Виконати зображення ажурної огорожі для дитячого майданчика у техніках витинанки та аплікації.


Трудове навчання

30.04
Художнє оздоблення та дизайн святкової листівки.
1.Передивіться відео за посиланням https://youtu.be/ssmuuL9EFJU.
2. За шаблоном (Додаток 1) створіть листівку в техніці “Ізонитка”.
3. Візьміть листок картону, пробийте контури малюнка голочкою.
4. Вишийте  за схемою.

Основи здоров’я

30.04.
1. Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/gKhogmOAELI 
2. Прочитайте в підручнику с.143-144.
3. Дайте відповіді на запитання с.144.
4. Виконайте завдання в зошиті.

Фізична культура

27. 04

Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг з подоланням перешкод. Метання малого м’яча на дальність з місця.
28.04

Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг зі зміною напрямку руху.. Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Біг до 1000м.


Інформатика

 27. 04 та 29. 04 (для обох груп)
1.Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/c7K0Lpn-8uk .
2.Виконати завдання в зошиті на с. 56-57.

Відповіді надсилайте до 30. 04 на електронну адресу liubov78@ukr.net


Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Музична культура Азії. Турменістан, Узбекистан» ст. 148-153
  2. Переглянути відео «Музична культура Азії. Турменістан, Узбекистан» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати К. М’ясков. «Туркменський танець» у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор149.
  5. Переглянути узбецький народний танець- пісню «Мавриги»  у додатку 3  за посиланням.
  6. Проаналізувати цей твір за планом стор151.
  7. Розучити та проспівати пісню «Рідній вчительці» (слова Л. Забашти, музика В. Таловирі) у додатку 4 за посиланням.
  8. Фізкультхвилинка « Раз-два-три» у додатку 5.
Додатки
[згорнути]

1 Додаток  https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-muzichnogo-mistectva-dlya-4-go-klasu-na-temu-muzichna-kultura-azi-turkmenistan-uzbekistan-za-pidruchnikom-l-kondratovo-17212.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=PnJ-kGLMuyU

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=XtPgkgLukNs

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=p2iI2zBuIWU

5 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc


Англійська мова

  • https://www.youtube.com/watch?v=FCdQlQF31Jc&t=17s
  • https://www.youtube.com/watch?v=H04lV3g1hOU  дивитись уроки,повторювати та читати за вчителем.
  • в.5 ст.171 вивчити слова,читати і перекладати текст.
  • Виписати такі слова з тексту: аеропорт, пасажири, квитки, квиткові каси, зал очікування, контроль, літак.

[згорнути]

5 тиждень дистанційного навчання (21.04 – 24.04)

Розгорнути

Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Музична культура Балтійських країн » ст. 144 – 147
  2. Переглянути відео «« Музична культура Балтійських країн» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати литовську народну пісню «Добрий мірошник» у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор145.
  5. Прослухати Естонський народний  танець  «Тульяк», К.Мясков, та «Литовський  танець» у додатках 3 і 4  за посиланням.
  6. Проаналізувати ці твори за планом стор145.
  7. Розучити та проспівати литовську пісню «Півник» у додатку 5за посиланням.
  8. Творчі завдання дивитися  у додатку 6.

1 Додаток https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-muzichnogo-mistectva-dlya-4-go-klasu-na-temu-muzichna-kultura-baltiyskih-kra-n-za-pidruchnikom-l-kondratovo-17210.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=E7aUI9W5kz0

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=vgl3n6wgMcM

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=PjqxGeXbhqs

5 Додаток  https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=RE5b9W7DXC8&feature=emb_logo

6 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/1h4JNUEvgVdqeAOZKhgT9NAjiMFJl0OSD


Англійська мова

Завдання виконати до 24.04. Виконане завдання надсилати на електронну пошту lenabezpala@gmail.com  sidkonina2@gmail.com


Українська мова

27. 04

1. Подивіться відео додаток 1.

2. Прочитайте текст впр.332. Виконайте завдання 2 і 3 цієї вправи.

3. Вивчіть правило с. 169.

4. Прочитайте висловлювання впр.  333, спишіть, підкресліть прислівники.

5. Прочитайте речення впр. 334, запишіть вставляючи прислівники з довідки.

22. 04

1. Прочитайте початок казки впр.336, доберіть заголовок, знайдіть однорідні прислівники, запишіть за зразком. усно складіть продовження казки.

2. Прочитайте поради впр. 337, спишіть, підкресліть прислівники, розібрати за будовою виділені прислівники.

3. Прочитайте вірш впр. 338,випишіть речення з однорідними членами, вираженими прислівниками.

Додаток 1  https://youtu.be/dcgwIoZn2hE


Математика

21.04
1. Виконайте 968(усно).
2. Порівняйте записи письмового множення  969.
3. Обчисліть 970, 976.
4. Розв’яжіть задачі 971, 972, 975.
22.04
1. Подивіться відео додаток 1.
2. Розгляньте записи 1004 та поясніть обчислення.
3. Обчисліть 1005, 1006.
4. Розв’яжіть задачі 1007, 1008, 1011.
24. 04.
1. Обчисліть усно 1013.
2. Знайдіть середнє арифметичне 1014.  
3. Обчисліть 944.
4. Розляньте малюнок 1015 та дайте відповіді на запитання.
5. Розв’яжіть задачі 1016,1018.

Літературне читання

21. 04
Контрольна робота. Робота злітературним твором(письмово).
1. Виконати завдання (Додаток 1)
22. 04.
Юлія Смаль “Хімія і їжа”
1. Прочитати текст Юлії Смаль “Хімія і їжа” (“Хрестоматія” с. 178-181)
2. Переказувати текст.
23.04.
Юлія Смаль “Хімія і їжа”
1. Прочитати текст Юлії Смаль “Кольорова хімія. Таємниці хіміка-криміналіста” (“Хрестоматія” с. 181-185)
2. Переказувати текст.
24.04.
Підсумковий урок за темою “Цей дивний світ”.
1. Виконати завдання на с. 134.

Природознавство

21.04
1. Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/prirodoznavstvo/klas-4
23.04
Карта природних зон України.
1. Прочитати статтю в підручнику с. 132-134.
2. Дати відповіді на запитання с. 134.
3. Виконати завдання в зошиті.

Я  у світі

22.04.

1. Прочитати статтю с.129. Дати відповіді до прочитаного.

2. Намалювати малюнок на тему “Я-українець”.


Образотворче мистецтво

23.04

Намалюйте композицію “Чарівний ліхтар”.


Трудове навчання

23.04
1.Підготуйте заготовку із яйця(пробийте з вох сторін яйця маленькі дірочки та за допомогою шприца витягніть білок і жовток,просушіть) 
2. Перегляньте відео додаток 1.
3. Обклейте яєчко бісером, використовуючи клей ПВА.

Основи здоров’я

23.04.
1. Перегляньте відео додаток 1.
2. Прочитайте в підручнику с.136-142.
3. Дайте відповіді на запитання с.139,142.

Фізична культура

21. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Підкидання м’яча під час ходьби почергово правою та лівою рукою. Киди м’яча у стінку. Метання малого м’яча на дальність з місця. Біг до 900м.
24.04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Стибки зі скакалкою. Вправи з малим м’ячем.  Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Біг до 1000м.

Інформатика

(для обох груп)

1.Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/nYs3R_6sx0g.

2.Виконати завдання в зошиті на с. 54-55.


Відповіді надсилайте до 25.04 на електронну адресу liubov78@ukr.net

[згорнути]

4 тиждень дистанційного навчання (13.04 – 17.04)

Розгорнути

Англійська мова

  • Переглянути урок за посиланням додаток 1, слухати та повторювати за вчителем.
  • в.3 ст.154 читати і перекладати
  • Переглянути урок за посиланням додаток 2, виконувати завдання за вчителем.
  • Вивчити вірш в.7 ст.15

Завдання виконати до 17 квітня. Виконане завдання надсилати на електронну пошту lenabezpala@gmail.com

sidkonina2@gmail.com


Українська мова

13.04
1. Подивіться відео додаток 1.
2. Прочитайте текст впр.323. Виконайте завдання 2 і 3 цієї вправи.
3. Вивчіть правило с. 165.
4.  Відгадайте загадки впр. 324, випишіть прислівники за абеткою.
5. Спишіть впр. 325, підкресліть прислівники.
14.04.  Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування тексту.
1. Виконати впр. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,10 на с. 42-46
15.04.
1. Прочитайте впр. 326, назвіть прислівники, випишіть прислівники-синоніми.
2. Прочитайте уривок тексту впр. 329, випишіть прислівники, доберіть до них антоніми. Виконайте завдання 4 цієї вправи. 3.Відновіть прислів’я, поєднавши обидві частини. Запишіть, підкресліть прислівники-антоніми.
Додаток 1  https://youtu.be/FVXnP38n4BY

Математика

13.04
1. Виконайте 911(усно).
2. Обчисліть 912, 913, 914.
3. Розв’яжіть задачі 915, 920.
14.04
1. Подивіться відео додаток 1.
2. Розгляньте записи 936 та поясніть обчислення.
3. Обчисліть 937.
4. Розв’яжіть задачі 935, 940.
15. 04.
1. Обчисліть усно 942.
2. Подивіться відео додаток 2. Поясніть як множать іменовані числа 943.
3. Обчисліть 944.
4. Розв’яжіть задачі 945, 948.
17. 04.
1. Виконайте усно 951.
2. Розгляньте запис та поясніть порядок виконання дій 952.
3. Обчисліть 953.
4. Розв’яжіть задачі 955, 956.

Літературне читання

14. 04
Паола Утевська “Лісова аптека”
1. Виконати завдання (Додаток 1)
15. 04.
Анатолій Давидов “Незвичайні пригоди Озивайка та лісового люду в океані”
1. Прочитати текст Анатолія Давидова  “Незвичайні пригоди Озивайка та лісового люду в океані” (додаток 2)
2. Переказувати текст.
16.04.
Чарівний світ природи у творах Григора Тютюнника
1. Виконати завдання (Додаток 3)
17.04.
Василь Скуратівський “Наум наведе на ум”
1. Виконати завдання (Додаток 4)

Природознавство

14.04
Грунти України. Охорона грунтів
1. Подивитися відео додаток
2. Прочитати текст у підручнику на с. 128-131.
3. Дати відповіді на запитання с.130-131
16.04
1. Виконати контрольну роботу додаток  2

Я у світі

15.04.

1. Навчальний проект “Визначні місця мого краю”. Дослідіть рідний край, його багатства,пам’ятки культури, збереження природи рідного краю, його історичного минулого. Підберіть  літературний матеріал; цікаві розповіді та легенди місцевих жителів.


Образотворче мистецтво

16.04

Намалюйте композицію “Паркова алея”, або “У затишному сквері”


Трудове навчання

16.04
1. Опрацюйте статтю в підручнику на с. 74-75.
2. Перегляньте відео додаток 1.
3. Виготовте мисочку у техніці пап’є-маше.

Основи здоров’я

16.04.
1. Перегляньте відео додаток 1.
2. Прочитайте в підручнику с.126-134.
3. Дайте відповіді на запитання с.133-134.

Фізична культура

13. 04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ведення м’яча вивченими способами “вісімкою”, по колу. Передача м’яча на місці на відстані. Жонглювання м’ячем.
14.04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ведення м’яча по прямій з прискореннями і зупинками . Передача м’яча різними сторонами стопи на місці. Жонглювання м’ячем.
17.04
Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Підкидання м’яча під час ходьби почергово правою та лівою рукою. Киди м’ча у стінку. Метання малого м’яча на дальність з місця. Біг до 900м.

Інформатика

13.04 і 15.04 (для обох груп)
1.Подивитися відео за посиланням https://youtu.be/cPnEByIMmfY.
2.Виконати завдання в зошиті на с. 52-53.

Відповіді надсилайте до 18. 04 на електронну адресу liubov78@ukr.net


Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Музична культура Європи. Франція, Фінляндія » ст. 138 – 143
  2. Переглянути відео «Музична культура Європи. Франція, Фінляндія» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати В.А Моцарт. Варіації на тему французької пісні у додатку 2 за посиланням.
  4. Прослухати В.А Моцарт. Менует  ре-мажор у додатку 3 за посиланням.
  5. Проаналізувати ці твори за планом стор139.
  6. Розучити та проспівати пісню «Пастушок» у додатку 4 за посиланням.
  7. Прослухати Я.Сібеліус. Симфонічна поема «Фінляндія» у додатку 5 за посиланням.
  8. Проаналізувати цей твір за планом стор142.
  9. Творчі завдання дивитися  у додатку 6.

1 Додаток https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-muzichnogo-mistectva-dlya-4-go-klasu-na-temu-muzichna-kultura-vropi-franciya-finlyandiya-za-pidruchnikom-l-kondratovo-17209.html

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=B2GXT0-619s

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=j691MhgQUt8

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=yzL-iKRy4BQ

5 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=f7wiGAwuVa0

6 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/1EinIfXRFIISZ4swNyVCKGLSK1SqjAFXV

[згорнути]

3 тиждень дистанційного навчання (30.03 – 03.04)

Розгорнути

Англійська мова

  • підручник в.2 ст.157 читати і перекладати,
  • в.5 ст.158 побудувати речення,підставивши в останню колонку вид транспорту.
  • Вивчити слова:
by train потягом
by plane літаком
by car автомобілем
by boat човном
by taxi на таксі
on foot пішки
to travel подорожувати
travelling подорож

Виконати завдання  до 03.04.2020. Виконане завдання надсилати на електронну пошту lenabezpala@gmail.com

sidkonina2@gmail.com


Музичне мистецтво

  1. Опрацювати тему « Музична культура Європи. Угорщина» ст132-137
  2. Переглянути відео «Угорська музика та танці» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати З. Кодай. Чардаш із опери «Харі Янош» у виконанні симфонічного оркестру у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор134.
  5. Переглянути відео « Угорський танець Чардаш» у додатку 3 за посиланням.
  6. Прослухати Й.Брамс. «Угорський танець №2» у додатку 4 за посиланням.
  7. Проспівати пісню Б.Савєльєва « Справжній друг» у додатку 5 за посиланням.
  8. Творчі завдання дивитися  у додатку 6.

1 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=TGoavhSgUhk

2 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/1ewj-zD0pMyArEILeqfNU6QPmM3NBCd23

3 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=O424lI-bYdE

4 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/1ewj-zD0pMyArEILeqfNU6QPmM3NBCd23

5 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/1ewj-zD0pMyArEILeqfNU6QPmM3NBCd23

6 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/1ewj-zD0pMyArEILeqfNU6QPmM3NBCd23


Українська мова

30.03
1.Прочитайте текст впр.295. Випишіть із тексту дієслова майбутнього часу, виконайте завдання 2 цієї вправи.
2. Розгляньте таблицю змінювання дієслів майбутнього часу впр.296, зверніть увагу на особові закінчення.
3. Прочитайте вірші впр.297. Випишіть дієслова майбутнього і теперішнього  часу за зразком с.152
4. Складіть діалог впр. 298
31.03
1. Прочитайте та порівняйте вірші впр.315, доберіть заголовок, виконайте завдання 4.
2. Прочитайте текст впр.316, доберіть до нього заголовок. Випишіть дієслова на -ся, визначте їх час і число.
3. Спишіть речення впр.317, вставте пропущені букви, дібравши перевірні слова, підкресліть дієслова майбутнього часу, визначте їхнє число, а в однині – і рід.
4. Виконайте завдання за зразком (усно) впр.318. Складіть і запишіть речення за фотоілюстраціями, уживаючи дієслова на -ся(-сь).
01.04.
1. Списати текст (додаток1).

Математика

30.03
1. Розгляньте запис дії ділення і прочитайте пояснення.
2. Перегляньте відео (додаток 1).
3. Виконайте обчислення виразів 988.
4. Розляньте розв’язання задачі на знаходження середнього арифметичного.
5. Передивіться відео (додаток 2). Вивчіть правило с.157.
6. Розв’яжіть задачу 992, обчисліть вирази 995.
31.03
1. Виконайте усно завдання 996.
2. Обчисліть вирази 997.
3. Розв’яжіть рівняння 998.
4. Розгляньте розв’язання задачі  1000 та поясніть: Як знайти середнє арифметичне кількох чисел?
5. Розв’яжіть задачу 1001, використовуючи задачу 1000, як зразок. 
01.04
1. Розгляньте прийоми ділення на кругле число –  завдання 876.
2. Розв’яжіть рівняння – завдання 879.
3. Розв’яжіть задачі – завдання 880,884.
4. Обчисліть вирази 883.
03.04
1. Виконайте завдання додаток 3.

Літературне читання

31.03
1. Перегляньте відео (Додаток 1).
2. Виконати завдання додаток 2.
01.04
1. Прочитайте відомості про письменницю Марію Пригару. Поставте запитання до прочитаного.
2. Прочитайте розповідь про Козака Голоту на с.45-47
3.  Перекажіть розповідь.
02.04
1. Прочитайтерозповідь про Козака Голоту на с.47-50
2. Дайте відповіді на запитання с.50.
3. Перекажіть оповідання
03.04.
1. Прочитайте біографію про Володимира Рутківського. Поставте запитання до прочитаного.
2. Прочитайте оповідання “Як складають вірші” с.179-183.
3. Дайте відповіді на запитання с.183.  Перекажіть розповідь.
4. Спробуйте скласти власний вірш до тих рядків, що склали Костя і Ганнуся, які вам сподобалися.

Природознавство

31.03
1. Позначте на контурній карті України основні форми земної поверхні (рівнини, низовини) та водойм України.
02.04
1.  Розгадайте кросворд додаток 1 .
2.Підготуйте проєкт на тему “Водойми рідного краю, їх стан та охорона.

Я у світі

01.04.
1. Перегляньте відео додаток 1.
2. Опрацюйте статтю у підручнику на с. 123-126.
3. Дайте відповіді на запитання с.124, с.126.
4. Складіть правила поведінки в музеї, храмі.

Образотворче мистецтво

02.04 Намалюйте пам’ятку архітектури рідного краю за зразком додаток 1.

Трудове навчання

02.04
1. Опрацюйте статтю в підручнику на с. 74-75.
2. Перегляньте відео додаток 1.
3. Виготовте мисочку у техніці пап’є-маше.

Основи здоров’я

02.04.
1. Перегляньте відео додаток 1.
2. Прочитайте в підручнику с.123-125.
3. Дайте відповіді на запитання с.125.

Фізична культура

30.03  Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Передача м’яча різними сторонами стопи. Зупинки м’яча стегном. Жонглювання м’ячем.
31.03 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ведення м’яча по прямій з прискоренням й уповільненням руху. Зупинка м’яча стегном. Жонглювання м’ячем.
03.04 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ведення м’яча. Передача м’яча на місці на відстані. Жонглювання м’ячем.

Інформатика

30. 03. і 01.04 (обидві групи)

1. Виконати завдання в зошиті на с. 50-51.

2. Виконайте практичну роботу за посиланням

https://learningapps.org/7446138https://learningapps.org/3130512.


Відповіді надсилати до 05.04 на електронну адресу liubov78@ukr.net

[згорнути]

2 тиждень дистанційного навчання (23.03 – 27.03)

Розгорнути

Фіз.культ.

Понеділок 23.03 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ловіння м’яча двома та однією рукою на різній висоті в різних напрямках.

Вівторок 24.03. Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ловіння м’яча двома та однією рукою на різній висоті в різних напрямках. Обведення перешкод, розташованих на різній відстані.

П’ятниця 27.03 Ходьба, біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.  Ловіння м’яча двома та однією рукою на різній висоті в різних напрямках.

Математика

Понеділок 23.03
1. Завдання 921,922( усно).
2. Переглянути відео у додатку за посиланням.
3. Розв’язати вирази 923, роз’язати задачу 924, знайти значення виразів 927.
Додаток
Вівторок 24.03
1. Розв’язати 929(усно).
2. Переглянути відео у додатку за посиланням.
3.  Розв’язати вирази 930, 933.
4. Розв’язати  задачу 934.
Середа 25.03
1.Виконати завдання 936(усно), 937 розв’язати вирази, 939 скласти та розв’язати вирази, 935 розв’язати задачу.
П’ятниця 27.03
1. Виконати  977(усно), 978(усно).
2. Переглянути відео у додатку за посиланням.
3. Розв’язати вирази 979.
4. Пояснити розв’язання задачі 981(усно).
5. Розв’язати задачу 982.

Укр.мова

Понеділок 23.03
1. Переглянути відео у додатку за посиланням.
2. Виконати впр. 286, 287,288,289, вивчити правило с.146.
Вівторок 24.03
1. Урок розвитку зв’язного мовлення “Вибірковий переказ тексту” виконати в зошиті завдання 1-8 с.38-41
Середа 25.03
1. Розгляньте таблицю впр. 290 , наведіть власні приклади дієслів теперішнього часу.
2. Виконайте впр.291 поставте дієслова в особових формах, впр 294 скласти розповідь “Як випливає на тебе музика.

Інформатика

Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей. Підручник с.125-129, роз’язати задачі на с.130 (#1,#3)

 Англійська

  • в. 1 ст. 139 слова,
  • в. 2 ст. 139 читати і перекладати. ,
  • в. 1 ст. 143 слова,
  • в. 3a,3b ст. 144 читати і перекладати текст, з’єднати частини речення.
  • Зошит в. 1 ст. 48 в.1 ст. 50

Літ. чит.

Вівторок 24.03
1. Прочитати першу частину п’єси ” Лисиця, що впала з неба” Нелі Шейко-Медведєвої на с. 123-128 , відповідати на запитання до І частини.
2. Переглянути відео у додатку за посиланням.
Середа 25.03
1. Читати і дати відповіді на запитання до п’єси на с.129-133.
2. Переглянути відео у додатку за посиланням.
Четвер 26.03
1. Читати оповідання Алли Коваль “Місто Чернігів” с.43-44, дати відповіді на запитання.
2.  Екскурсія-онлайн містом Черніговом https://youtu.be/WW5V12Qr5dU
П’ятниця 27.03
1. Читати  оповідання Алли Коваль “Дещо з історії книги” за посиланням https://mala.storinka.org, переказувати оповідання.
2. Переглянути відео у додатку за посиланням..
Додаток

Я у світі

1. Ознайомитися з громадянськими правами й обов’язками на  с.118- 122, читати тексти.
2. Переглянути відео у додатку за посиланням..
3. Дати відповіді на запитання.

Природознавство

Вівторок 24.03
1. Читати статтю про Азовське море на с.124-127, дати відповіді на запитання.
2. Переглянути відео у додатку за посиланням..
Четвер 26.03
1. Переглянути відео у додатку за посиланням..
2. Скласти розповідь “Використання і охорона природних багатсв водойм в Україні”

Основи здоров’я

1. Прочитати  “Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху” на с. 110-122. 2. Переглянути відео у додатку за посиланням..
3. Відповідати на запитання до прочитаних текстів.

Образ.мист. 

1. Подивитися відео про місто Переяслав.
2. Намалювати пейзаж “Мій рідний край”.

 Труд.навч. 

1. Переглянути відео у додатку за посиланням..
2. Тренуватися вишивати серветку швом “назад голку”
Додаток

Музика 

1. Опрацювати тему:  ” Музична культури Європи. Італія” ст 126-131.
2. Прослухати мелодію С.Рахманінов. “Італійська полька”.
3. Проаналізувати цей твір за планом стор.127.
4. Прослухати мелодію М.Глінка “Венеціанська ніч”, та М.Лисенко “Баркарола”.
5. Проаналізувати ці твори за планом стор.128.
6.Розучити пісню “Справжній друг”, стор.130

Відповіді надсилати до 29.03 на електронну адресу liubov78@ukr.net

[згорнути]
Попередній запис
Наступний запис
← 3А клас 3Б клас →