Вітаємо на сайті

5 ШКОЛИ

міста Переяслава

5Б клас

Загальні рекомендації

Шановні батьки та учні! На виконання Постанови Кабінету Міністрів України у закладах шкільної та дошкільної освіти запроваджено карантин з 13 березня по 3 квітня 2020 року. Але карантин – це не канікули! Відбуватиметься самостійне опанування навчальних дисциплін. Заклади освіти розробили та доведуть до відома здобувачів освіти графік проведення консультацій у дистанційній формі.

Також важливо утриматися від відвідування місць масового скупчення людей. Краще в цей період залишатися вдома. Пам’ятайте про свій захист і людей навколо:

Часто і ретельно мийте руки з водою і милом. Щонайменше 20-30 секунд.

Якщо нема змоги помити руки з водою і милом, варто використовувати спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину. Антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук, обробляти руки треба щонайменше 30 секунд і особливу увагу приділити нігтям (тут накопичується найбільше бруду). За першої ж нагоди помийте руки милом і водою.

Не торкайтеся брудними руками очей, носа чи рота.

Уникайте тісного контакту з хворими людьми та натовпом.

Навчальні предмети

Зарубіжна література

Адреса електронної пошти вчителя: tmelnyk07@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Розглянути Додаток1.
  2. Переглянути презентацію за повістю Джеремі Стронга “Гармидер у школі” за посиланням  http://metoduchna-palitra.blogspot.com/2016/02/blog-post_49.html
  3. Прочитати повість Джеремі Стронга “Гармидер у школі”

Виконати завдання Додатку 2 та надісланим на електронну адресу вчителя

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

  1. Розглянути Додаток 1.
  2. Переглянути біографію Туве  Янсон за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs
  3. Переглянути Експрес урок Казки Туве Янсон  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
  4. Експрес-урок «Капелюх чарівника». Персонажі повісті, втілення в них ідей доброти, сімейних цінностей за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RtJYlWsTcHk
  5. Читаємо твір Туве  Янсон. «Капелюх чарівника».

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Розглянути Додаток1.
  2. Записати в зошит завдання 2 (Робота в зошиті)
  3. Виконати завдання 4 ( написати твір-фантазію) і переслати вчителю на електронну пошту до 08 травня  2020р.
  4. Читаємо твір Туве  Янсон. «Капелюх чарівника».

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Письмово дати відповіді на запитання:

1)Чому родина Бакетів голодувала?

2)Як дідусь Джордж характеризує Чарлі?

3)Що знайшов хлопець,коли йшов зі школи?

4)Що хотів зробити Чарлі з грошима?

5)Яке чудо сталося в крамниці?

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Написати контрольну роботу (Додаток 1) в зошиті і переслати вчителю на електронну адресу.
  2. Прочитати біографію Роальда Дала (Додаток 2) і коротко записати в зошит.
  3. Читати Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».
  4. Вам на допомогу експрес-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TWsFszHa5SY

Додаток 1

Додаток 2

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

1)с 268 – Роальд Дал – вивчити біографію

2) прочитать “Чарлі і шоколадна фабрика”

3)с.271 завдання 1, 2 письмово у зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=DDGPbdTqg6E

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Тема: «Сила творчої уяви»

1.Дати відповіді на тестові завдання і переслати вчителю на електронну адресу tmelnyk07@gmail.com

2.Прочитати повість Д.Родарі»Пригоди Джельсоміно в країні брехунів». Скласти сюжетний ланцюжок ключових подій твору.

3.Переглянути фільм за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=m3qq7EKub6M

Додаток до уроку

[згорнути]

Англійська мова

Адреса електронної пошти вчителя: tmelnyk07@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

https://www.youtube.com/watch?v=5ULdu_Vykvs  дивитись урок,читати і перекладати за вчителем.

https://www.youtube.com/watch?v=opoDyB4BhuI дивитись урок,вчити нові слова,повторити вживання ступенів порівняння прикметників.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

https://www.youtube.com/watch?v=rdJApvCqU7c дивитись урок,в.3b ст199 письмово.

https://www.youtube.com/watch?v=p1_MyL2wK88 дивитись урок,в.1 ст.210 читати і перекладати текст,в.2 ст.211 письмово.

Завдання виконати і переслати до 15.05.20

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

https://www.youtube.com/watch?v=n-5KyDOLXbg&t=31s  в.3 ст.195 читати і перекладати текст.

https://www.youtube.com/watch?v=f9mPmvkMj00 слухати урок,записати текст у про Велику Британію в зошит.

https://www.youtube.com/watch?v=iu2T_2o2Q0U слухати урок,виконувати команди вчителя,написати 3 речення у теперішньому доконаному часі.

Завдання виконати і переслати до 08.05

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

1.Вправа 2 ст.172 –вставити пропущені слова, читать і перекладать.

2.Вправа 4 ст.173-письмово у зошиті.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

https://www.youtube.com/watch?v=9Let6SozmEE дивитись відео урок,скласти 6 речень: 3 з I can, 3 з I cant.

https://www.youtube.com/watch?v=v8mOzfjWyaI виписати нові словосполучення та вивчити.

Завдання виконати до 24.04 та переслати вчителю.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Підручник:  впр.2 ст.194 читати і перекласти текст, впр.2 ст.201 вибрати правильну відповідь (письмово),  ст.198 впр.1 письмово.

Виконати завдання і прислати на ел.адресу вчителю.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Підручник:  впр.1 ст.186 читати і перекласти текст, впр.2 ст.188 вибрати правильну відповідь (письмово),  ст.191 впр.3 виписати слова на малюнку і зашифрувати їх (поставити букви в неправильному порядку). https://drive.google.com/file/d/1JjMOglwUs1k3Vks3JdMrEWXXhUNwVDZx/view?usp=sharing

https://www.youtube.com/watch?v=1idFeTQmqaE

Виконати завдання і прислати на ел.адресу вчителю tmelnyk07@gmail.com

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Повторити слова по темі “Місто”. Намалювати схему міста, як на відео.

Відео про місто

[згорнути]

Природознавство

Адреса електронної пошти вчителя: valentina_ignatenko1903@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема «Людина – частина  природи.  Зв’язок  людини  з  природою.  Зміни  в  природі,  що  виникають  унаслідок  природних  чинників  і діяльності  людини»

Виконайте  наступні  завдання:

  1. Перечитайте відповідний параграф  підручника  (§45).
  2. Перегляньте відеофрагменти:

Джерело 1 – Людина – частина  природи. https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s

Джерело 2 – Як  пов’язані  здоров’я  і  довкілля  людини.

https://www.youtube.com/watch?v=kV8J0Nvwjy0

  1. Дайте коротку письмову відповідь  на  питання:

а) наведи  приклади  впливу  людини  на  природу.

б) як  на  людину  впливає  жива  і  нежива  природа?

в) поясни,  як  ти  розумієш  вислів  «людина – частина  природи»?

  1. Поспілкуйся з дорослими  членами  своєї  родини  і  з’ясуй,  що  у  твоєму  природному оточенні за  останні  роки  змінилося  під  впливом  природи,  а що – господарської  діяльності  людини.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

 Тема: Людина-частина природи. Зв’язок людини з природою.

Ключові поняття:

  • Вплив людини на природу і природи на людину.
  • Зв’язок людини з природою.

Додаток.

  1. Опрацюйте параграф підручника 45.
  2. Перегляньте відео урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=t0fAbs7EgFc

  1. У зошиті з друкованою основою виконайте вправу 107 на ст..68.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Угруповання організмів. Екосистеми.

Виконайте  наступні  завдання:

  1. Опрацюйте §44 підручника.
  2. Перегляньте відеофрагменти:

https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM – Екосистеми.  Структура  екосистеми.

https://www.youtube.com/watch?v=4V6d2Szu0-I  – Екосистема  лісу.

https://www.youtube.com/watch?v=-uKodCuMnb4 – Екосистема  степу.

https://www.youtube.com/watch?v=BapB3c5r48w– Екосистема  річки.

https://www.youtube.com/watch?v=cMXvSDKrBIA– Екосистема  болота.

  1. Заповніть зошит з друкованою основою – завдання 106, 107 на ст..67.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Матеріали уроку та домашнє завдання

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Різноманітність середовищ життя.

Ключові поняття:

-типи середовищ як місце існування окремих видів організмів.

-відмінності організмів в залежності від середовища існування.

-пристосування організмів до існування в тому чи іншому середовищі.

-наземно-повітряне середовище і його мешканці.

-грунтове середовище і його мешканці.

-водне середовище і його мешканці.

Виконайте завдання, приведене у додатку.

Додаток.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння.

Опрацювати інструкційну картку на ст.151 та послідовно виконати завдання, які в ній вказані (замість насіння квасолі можна взяти інше насіння, яке є дома в наявності). Спостереження проводити на протязі 10 днів і дані спостережень занести в таблицю ( зразок у завданні 7 на ст.. 151 підручника). Завдання закінчити і здати результати до 23 квітня.

  1. Чинники середовища життя на планеті. Опрацювати параграф 38, заповнити зошити з друкованою основою ст.61 впр.97. Виконане завдання відправити до 17 квітня.

Додаток 1 до уроку

Додаток 2 до уроку

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Підготувати проект на тему «Отруйні тварини, рослини та гриби нашої місцевості».

Повторити параграф 36. У вівторок 31 березня переглянути відео урок на каналі Youtube   34 каналу за посиланням https://bit.ly/2y3uhsl з 11.00 по 11.20.

Додаток до уроку 

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Опрацювати параграфи 38, 39, виконати вправи 1 – 4 після кожного параграфа.

[згорнути]

Трудове навчання

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Захист проекту

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Побутові електроприлади. Загальні правила користування електропобутовими приладами.

Навчитись користуватися праскою.

Вислати фотографії виробів

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Технологія приготування бутербродів.

Упродовж тижня  готувати  закриті та закусочні(канапе) бутерброди для членів родини. Сфотографувати отриманий результат.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Підсумкова контрольна робота

Тема:Технологія приготування бутербродів.

Упродовж тижня  готувати  закриті та закусочні(канапе) бутерброди для членів родини. Сфотографувати отриманий результат.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Тема: Технологія приготування бутербродів.

Бутерброди (від нім.-хліб з маслом)

Бутерброди можуть бути відкриті, закриті, закусочні(канапе)

Упродовж тижня готувати відкриті бутерброди для  членів родини. Сфотографувати отриманий результат.

Провести опитування членів родини щодо якості страви.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Основи технології виготовлення виробу: пасхальних яєць в техніці “квілінг”.Визначення собівартості виробу. Захист проекту.

Виготовлення нижньої частини яйця: -нанести одну каркасну смужку по кольору основи; -5 мм-ву смужку розрізати навпіл, сформувати ролли (кружечки)діаметром 8 мм, надати їм форму квадрата; -наклеїти на каркасну смужку, дати підсохнути; -потім наносити всі наступні ряди

Виготовлення підставки: -щільні ролли (смужка 5 мм); -крапелька( смужка 8 мм); -листочки(смужка 5 мм); -скласти форму квітки без серединки.

  1. Доробити сувенірну писанку.
  2. Визначити собівартість виробу
  3. Зробити захист проекту.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Виготовлення сувенірних писанок.

Виготовлення пасхального яйця в техніці”квілінг”

Верхня частина: -Обклеїти по діаметру по середині яйця  смужку, дати висохнути.

-На смужці по діагоналі викласти і приклеїти заготовки (чергуючи круглі та крапельки), дати висохнути.

-Виготовити квіти (формувати крапельки, склеїти квіти з п’яти пелюсток)

-На яйце викласти перший ряд із квітів, а потім другий, третій, верхівку викласти  квіткою.

-Усередині квітів “уклеїти” намистинки.

Зробити верхню частину яйця  квітами

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема:Технологія виготовлення сувенірних писанок

Виготовлення писанки”крученики”

Матеріали та інструменти:заготовки яйця,нитки(ірис,джгут) клейПВА,голка.

У маківку яйця встромляють голочку, навколо якої намотують ниточку, поверхню яйця намазують клеєм, і ниточку акуратно, виток за витком, укладають по всій поверхні, від маківки до середини яйця. Іншу половинку обмотують так само,тільки голочку встромляють з іншого кінця яйця. Потім декоруємо яйце квіточками, стразами, бусинками, бісером.

Завдання. Виготовити та подекорувати писанку “крученики”

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Тема:Технологія виготовлення сувенірних писанок.

Виготовлення писанки в техніці декупаж.

Інструменти та матеріали:заготовка яйця,паперова серветка з малюнком,клей ПВА.

Вирізаємо з серветок фрагменти малюнків.Обережно відділяємо зайві шари,щоб залишився найтонший з малюнком.Прикладаємо до яйця фрагмент малюнка і на нього наносимо клей і розправляємо від середини на всі боки.Потім даємо клею висохнути.Потім покриваємо лаком.

Завдання. Виготовити писанку в техніці декупаж.

[згорнути]

Образотворче мистецтво

Намальовані роботи пересилати у вайбер за номером 063-435-01-28 (Обов’язково вказувати Клас і Прізвище)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Доздати роботи

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Петриківський розпис

Намалювати квіти Петриківки.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Стилізація природних форм.Квілінг.

Створити власну композицію ,”Квіти”

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Символіка українського орнаменту. Родове дерево.

Намалювати родове дерево

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Тема:Символіка украінського орнаменту. Дерево життя.

Дерево життя-символ всесвіту,гармоніі,безсмертя,вічного оновлення та відродження.

Нижня частина-коріння(підземний світ)

Середня частина-стовбур(земний світ)

Верхня частина-крона(небесний світ)

Намалюйте”Дерево життя”

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема:Декорування писанки.

Символіка кольору: жовтий-колір небесних світил: сонця, зірок, місяця; зелений-колір весни, пробудження природи; червоний-колір любові; чорний-символ землі; коричневий-символізує землю-матір; блакитний-уособлює воду,небо,повітря.

Приготуйте яєчні шкарлупки,клей,фарби. Невеличкими шматочками обклейте яйце.

Зафарбуйте мозаіку з яєчної шкарлупи та покрийте лаком для нігтів.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 –17.04

Тема: Українські писанки.

1.Орнаменти писанок.

2.Дряпанка:

-Вирізати з паперу яйце(форму яйця овал)

-Покрити поверхню яйця свічкою(воскова жовта)

-Зверху нанести гуаш, вмочаючи пензлик у миль ний розчин

-Коли висохне, зубочисткою видряпати розпис

Виготовити дряпанку

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема:Орнаментальна композиція

Намалювати орнамент у колі.

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Тема:Види орнаментів

Намалювати  орнамент у смужці.

[згорнути]

Інформатика

Адреса електронної пошти вчителя :

19nataly05@ukr.net  Для підгрупи Стріхи Н.В.

julia.kohut.031996@gmail.com Для підгрупи Кухар Ю.І.

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити вивчений матеріал: розділ 1-4

Здати всі роботи

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Повторити розділ 4
  2. Пройти тестування за посиланням

підгрупа Кухар Ю.І. classtime.com/code/PN6WYY

підгрупа Стріхи Н.В. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=961544

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

  1. Повторити Розділ 1 ст. 6 – 60
  2. Здати всі невиконані роботи за попередній період
  3. Пройти тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join ввівши відповідний код (для тих, хто не пройшов).

Для підгрупи Стріхи Н.В. – 832722, 831905, 746995

Для підгрупи Кухар Ю.І. – 148557, 449170,  209202

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Підсумкова контрольна робота ( шукати 08.05 в розділі Контрольні роботи. Роботу виконати цього ж дня до 15-00. ОБОВ’ЯЗКОВО)

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

  • Повторити §4.6 ст. 201 – 205
  • Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=aCxz-TAMbio Практична робота

https://www.youtube.com/watch?v=qhdmsUfF1Go Практична робота

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Складання та виконання проектів із циклами

  • Повторити §4.6 ст. 201 – 205
  • Переглянути матеріал до теми за посиланням Презентація
  • Практична робота. Створити проект, в якому було б реалізовано розв’язування такої задачі. Кіт вирішив з’ясувати, чи знаєте ви таблицю множення. Для цього він подасть приклад на множення чисел від 1 до 10 і перевірить вашу відповідь Дивитися Додаток “Таблиця множення”

Практичну роботу зберегти у вигляді файлу та переслати на електронну пошту вчителя

4 тиждень дистанційного навчання 13.04-17.04

Тема: Цикл з передумовою

  • Вивчити §4.6 ст. 201 – 205 – виписати головне в даному пункті.
  • Зробити схему в зошиті мал. 4.56
  • Переглянути матеріал до теми за посиланням https://ppt-online.org/726431
  • Практична робота. Створити проект, в якому акула ганяється за рибками, керована маніпулятором миша. Дивитися Додаток 1.

Практичну роботу зберегти у вигляді файлу та переслати на електронну пошту вчителя

Додаток 1

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Тема: Алгоритми з розгалуженням

  1. Вивчити §4.5. – виписати головне в даному пункті ст. 199.
  2. Зробири схеми в зошиті мал. 4.45 та мал. 4.47.
  3. Переглянути матеріал до теми за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1379890/
  4. Практична робота ст. 197-198 Практичну роботу зберегти у вигляді файлу та переслати на електронну пошту вчителя:

19nataly05@ukr.net  Для підгрупи Стріхи Н.В.

julia.kohut.031996@gmail.com Для підгрупи Кухар Ю.І.

5. Виконати тести за посиланням

Для підгрупи Стріхи Н.В. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=296294

Для підгрупи Кухар Ю.І. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=880215

  • Перейти за посиланням;
  • Ввести прізвище та ім’я;
  • Натиснути “Приєднатися”

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Тема: Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником

  1. Повторити §4.4.
  2. Переглянути матеріал до теми за посиланням http://labtv.at.ua/1_klass/5_klas_urok_23.pdf та https://drive.google.com/file/d/17ZdunhwH-BHCRYOHNCwmmETAaFBwfv8h/view
  3. Ст. 192-193, завдання 5;6 – практично. Практичну роботу зберегти у вигляді файлу та переслати на електронну пошту вчителя до 27.03:

19nataly05@ukr.net  Для підгрупи Стріхи Н.В.

julia.kohut.031996@gmail.com Для підгрупи Кухар Ю.І.

4. Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join

код доступу 806772 та 744078.

  • Перейти за посиланням;
  • Ввести прізвище та ім’я;
  • Ввести код доступу
  • Натиснути “Приєднатися”

[згорнути]

Математика

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити вивчений матеріал: параграф 1-5

Здати всі роботи

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Повторити розділ 3 пар. 21-23, розділ 4

Виконати вправи № 10 ст. 153, №10 ст. 188, № 785(1)

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

12.05 Підсумкова контрольна робота. Виконати та надіслати на електронну пошту вчителя

13.05-14.05 Повторити параграф 2 пункт 7-11 ст. 47-70

Повторити параграф 2 пункт 12-15 ст. 73-91

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Узагальнення і систематизація знань

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Тема: Знаходження числа за його відсотками

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

  1.  Повтор. § 36 ст. 232 – 233.
  2. Переглянути теоретичний матеріал за посиланням https://strichanat.blogspot.com/p/blog-page_21.html
  3. Виконати вправи № 1052, 1056
  4. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=972643

Тема: Відсотки. Знаходження відсотків від числа

  1. Опрацювати 37 ст. 236-239
  2. Переглянути теоретичний матеріал за посиланням https://strichanat.blogspot.com/p/blog-page_21.html
  3. Виконати вправи № 1068,1070,1074,1076,1081

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Множення і ділення десяткових дробів

  • Повтор. § 34-35.
  • Переглянути теоретичний матеріал за посиланням https://strichanat.blogspot.com/p/blog-page_21.html
  • Виконати вправи № 955 (1;3), 960, 993. (Понеділок 13.04)
  • Виконати завдання з додатку 1 (Вівторок 14.04)
  • Додаток 1

Тема: Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

  • Вивч. § 36 ст. 232 – 233
  • Переглянути теоретичний матеріал за посиланням https://strichanat.blogspot.com/p/blog-page_21.html
  • Виконати вправи № 1041,1043,1047 (Середа)
  • Виконати вправи № 1048,1049,1050 (Четвер)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Тема: Ділення десяткових дробів. Розв’язування задач і вправ.

  • Повторити §35 ст. 221-224 Переглянути теоретичний матеріал за посиланням https://strichanat.blogspot.com/p/blog-page_21.html
  • Виконати вправи № 985,987,991(понеділок)
  • Виконати тест за посиланням (вівторок) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=247476
  • Виконати вправи № 1003,1012 (середа)
  • Виконати вправи № 1004, 1009 (4,5,6), 1024 (1),1025

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Тема: Множення десяткових дробів. Властивості множення.

  • Провторити § 34 ст. 213-214 (властивості множення) – законспектувати
  • Виконати вправи № 932,934,936
  • Вивчити §35 ст. 221-224 – законспектувати
  • Виконати вправи № 969,971,981,977,982,984
  • Переглянути теоретичний матеріал за посиланням https://strichanat.blogspot.com/p/blog-page_21.html

[згорнути]

 

Музичне мистецтво

Адреса електронної пошти вчителя ovraschko@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

  1. Калейдоскоп українських естрадних пісень   у додатках 1, 2, 3, 4 за посиланнями.
  2. Прослухати та розучити пісню « Канікули» у додатку 5 за посиланням.
  3. Фізкультхвилинка у додатку 6 за посиланням.

1 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=lGBJfHXrGIs

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=Ww7839W0DAs

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=D2lF81og_dk

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=qQOcwyVRuUg

5 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=hhTd8IhCkA8

6 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Опрацювати тему « Назустріч канікулам» сторінки 172-175 у підручнику.
  2. Завітати до станції «Знавців музики» сторінка 172 підручника.
  3. Завітати до станції « Музична студія» сторінка 173 підручника.
  4. Завітати до станції « Підбери мелодію» сторінка 174 підручника.
  5. Завітати до станції « Танцювальний майдан» сторінка 174 підручника.
  6. Розучування пісні Н.Май « Я бажаю вам добра» у додатку 1 за посиланням.
  7. « Весела руханка» у додатку 2 за посиланням.

1 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=LyorwMZFEsA

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=rXgLGkwXWWk

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

  1. Опрацювати тему « Музика і хореографія» сторінки 168-171 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Музика і хореографія » у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати Й.Штраус. Полька «Полювання» у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати музичний твір  за планом стор169 підручника.
  5. Розучування пісні « Світ шкільний» сл.. Т Демчук, муз. І. Тарнавської у додатку 3 за посиланням.
  6. Знайдіть в інтернеті танцювальні композиції. Виконайте для своїх рідних танець-імпровізацію під улюблену музику.

1 Додаток  https://drive.google.com/file/d/0ByRf5NU1D3qnMXQwLXZ2TkZoOXc/view

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=i-8h1lH-vac

3 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=IIKP2dSm29o

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Опрацювати тему « Музика в циркове мистецтво» сторінки 164-167 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Музика і циркове мистецтво » у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати Ж. Оффенбах. Галоп із оперети «Паризький балет» у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати музичний твір  за планом стор165 підручника.
  5. Розучування пісні. «Крилата гойдалка» із фільму «Пригоди Електроніка». Сл. Ю. Ентіна, муз. Є. Крилатова. у додатку 3 за посиланням.

1 Додаток  https://svitppt.com.ua/muzika/muzika-i-cirkove-mistectvo.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=4YPIC3rhHsw

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=R2zSoq0os_0

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

  1. Опрацювати  тему « Музика в кіно» сторінки 158-163 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Музика в кіно » у додатку 1 за посиланням.
  3. Перегляньте фрагмент дитячого телефільму «Гостя  з майбутнього», знятого за мотивами повісті Кіра Буличова   «Сто років тому вперед». Зверніть увагу на музичний супровід, автором якого є  композитор Євген Крилатов  у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати музичний твір  за планом стор160 підручника.
  5. Розучування пісні. «Крилата гойдалка» із фільму «Пригоди Електроніка». Сл. Ю. Ентіна, муз. Є. Крилатова. у додатку 3 за посиланням.
  6. Творчі завдання та завдання на оцінку дивитися у додатку 4.

1 Додаток  https://www.slideshare.net/nataliyuroschina/5-66092721

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=Ijs7v3uxsMM

3 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=R2zSoq0os_0

4 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/1a_uFdo3vkXkxe9fMuiW8ZLwv04e7757D

Електронна адреса:  ovraschko@ukr.net

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Опрацювати  тему « Музика в театрі» сторінки 154-157 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Музика в театрі » у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати П. Чайковський. Вальс із балету «Спляча красуня» у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор155 підручника.
  5. Проспівати і обіграти пісню М.Гладкова «Пісенька друзів» у додатку 3 за посиланням.
  6. Творчі завдання та завдання на оцінку дивитися у додатку 4.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-muzicnogo-mistectva-no30-v-5-klasi-muzika-v-teatri-129834.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=0C0u1-zo5RE

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=cQ4dXmLwvM0

4 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/1q5YwgvDsXebnoUtli78c_NyA1_pHEPLW

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Опрацювати  тему « Музика і візуальні види мистецтва» сторінки 148-153 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Музика і візуальні види мистецтва » у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати М. Мусоргський. «Богатирські ворота» з фортепіанної сюїти «Картинки з виставки» у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор149 підручника.
  5. Прослухати Л. Боккеріні. «Менует» у виконанні   струнного квінтету у додатку 3 за посиланням.
  6. Проаналізувати цей твір за планом стор150 підручника
  7. Розучити та виконати пісню М.Гладкова «Пісенька друзів» у додатку 4 за посиланням.
  8. Творчі завдання та завдання на оцінку дивитися у додатку 5.

1 Додаток https://infourok.ru/prezentaciya-z-muzichnogo-mistectva-v-klasi-na-temu-muzika-i-vizualni-vidi-mistectva-urok-1608011.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=1f55BwcI74w

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=XRONbPTqwXI

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=cQ4dXmLwvM0

5 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/1wlPNGf2qeC9_1qpL3j-S3NlHPMAvg9Rc

 3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

  1. Опрацювати тему « Музика і слово» сторінки 144-147 .
  2. Переглянути презентацію « Музика і слово» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати М.Глінка. «Жайворонок» у виконанні дитячого хору, у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор146.
  5. Виконати пісню О.Злотника «Школярі-школярики» у додатку 3 за посиланням.
  6. Творчі завдання та завдання на оцінку дивитися у додатку 4.

1 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/10AECHT5z2q_bf21jJFFM_52vavLuMVb5

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=8VlpR5bCwrc

3 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk

4 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/10AECHT5z2q_bf21jJFFM_52vavLuMVb5

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Опрацювати тему «Музика та інші види мистецтва» стор.136.
Знайти в інтернеті музику:
1) Л.Деліб. Піцикато «Навшпиньки» з балету «Сільвія» https://www.youtube.com/watch?v=Ns7Ije9YxuM Проаналізувати цей твір за планом у підручнику стор. 138.
Прослухати і проспівати пісню «Школярі-школярики» https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
Підручник стор.141. Виконати творче завдання до пісні на стор.143.

[згорнути]

Історія

Адреса електронної пошти вчителя: dziuba_ksyu@ukr.net 

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Параграф 33.

Тема: Здоров’я і дозвілля

Домашнє завдання:

Опрацювати матеріал підручника. Рубрика «Мислю творчо» ст.182 виконати усно.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Українські школи та університети.

Основні історичні постаті : Іван Федоров, Юрій Котермак, В.К.Острозький, Х.Алчевська, В.Вернацький.

Домашнє завдання- параграф 32 опрацювати.  Виконати письмово завдання на ст.176 № 1, 2.(в рубриці Знаю нове). Надіслати до 21.05.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Від воза до ракети (параграф 30)

Домашнє завдання: опрацювати параграф, письмово виконати пункти 2 і 4 в рубриці «Знаю нову» та надіслати до 12 травня.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Тема: Наукове та художнє про минуле.

Знати:

  1. Типи історичних оповідей

Домашнє завдання: опрацювати параграф 27. Прочитати оповіді, давати відповіді на запитання.

Ст. 148, рубрика «Діємо: практичні завдання» – виконати письмово та надіслати до 04.05 .

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Хто започаткував наукові дослідження історії України

Основні поняття: історики, історична наука, дослідники.

Історичні постаті: М. Максимович, М. Костомаров, М. Грушевський, Н. Полонська-Василенко.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 26, ЗАПИТАННЯ 1(ст.146 в рубриці «Знаю нове») – письмово. Виконати та надіслати до 29.04.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Літописці української історії.

Параграф 25.

Основні поняття: літопис, Нестор-Літописець, пам’ятки.

Домашнє завдання: опрацювати параграф, виконати завдання  письмово №3,ст. 141 в рубриці «Знаю нове». Надіслати до 17.04.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=LH32vKNDmKU

 3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Тема: Як працюють історики?
Основні поняття: батько історії, скіфи, історичні факти
1.  Звернути увагу: кого і чому називають батьком історії
2.  Опрацювати на ст. 132 рубрику «Пізнавально та цікаво»

Домашнє завдання: параграф 24. Виконати письмово і переслати на електронну адресу завдання на с. 132 рубрика «Діємо» до 03.04.2020  dziuba_ksyu@ukr.net

Додатокhttps://www.youtube.com/watch?v=XV6s-xaAx-M&list=LLz5YmrLUOazDQTXVfvuXrwg

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Парагр.23,урок-узагальнення.Вик. письмово 2 завдання на вибір,використовуючи рекомендації та умови в тексті підручника.

[згорнути]

Українська мова

Адреса електронної пошти вчителя: korkachlida@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторення вивченого за рік. Орфоепія й орфографія. (с.194-196)

1. Повторити параграф 29,40,41.
2. Вправа 358(усно)
3. Вправа 523(письмово)
4. Завдання с.133-134(готуємось до тематичного оцінювання (самоперевірка).
         Синтаксис і пунктуація. (с.196-198)
1. Вправа529(усно)
2. Вправа534(письмово).
Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

 Повторення вивченого за рік. Лексикологія(с.32-49)

1. Повторити параграф 8,9,10,11,13,14.(с.32-44)
2. Вправи 507,509,510,512(усно, скористайтеся підказками с.35-38)
3. Вправа 513( письмово).
        Будова слова й орфографія.
1.  Повторити параграфи
17,18,19,21,22,38.
2. Вправи 514, 517(усно, скористайтеся підказками с.56-70)
3. Вправи 518,519(письмово,підказки с.65,115).

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

 Діалог. Тире при діалозі. Розділові знаки в реченнях при діалозі.(с.182-184)

  1. Вправи 495,496(усно)
  2. Опрацювати теоретичний матеріал с.183.
  3. Вправи 499,500(письмово)
  4. Підготуватися до тематичної контрольної роботи.
  5. Виконати тестові завдання (с.187-189)

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

 Пряма мова. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.(с.179-182). & 63.
Вправи 486,487(усно).
Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.179,180).
Вправи 488,492(письмово).
Письмові завдання відправити на вайбер або електронкy

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

&60 (с.173-175) Складне речення.
1.Вправа470 (А,Б,В) усно
2.Опрацювати теоретичний матеріал (с.174).
3.Вправа 471 (усно).
4.Вправа 474 (письмово).

&61.Кома між частинами складного речення. (с.176-178).
1.Вправа 477 (усно).
2.Опрацювати теоретичний матеріал (с.176 після вправи 477).
3.Вправа 478 (усно)
4.Вправа 480 (усно).
5.Синтаксичний розбір складного речення (с.178)
6.Вправа 483 (письмово).

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

 Вставні слова &58.
1.Вправа457(усно)
2.Вивчити правила(під вправою 457)с.169.
3.Робота з таблицею вправи 458 с.169.
4.Вправа 461(письмово)
5.Опрацювати теоретичний матеріал с.170(під 461 вправою).
6.Вправа465(усно)

&59Лист(с.172-173)
1.Вправа 467(усно)
2.Опрацювати теоретичний матеріал (с.172)
3.Вправа468(усно)
4.Вправа 469(письмово).
(Завдання відправити на вайбер або електронку. korkachlida@gmail.com)

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Звертання( с.167-168)параграф 57.
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.167.
2.Вправа 449( усно)
3.Вправа 450( усно)
4.Вправа451(усно)
5.Вправа452(письмово).
Адреса (с.178-179)
параграф 62

1.Вправа 484(усно).
2.Вправа485(письмово).

 3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Урок р.м. Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

§56 (с. 165 – 166), вправа 448

https://drive.google.com/file/d/1UdEBr9Tidn95Qjw5um9kD9XcPAzuK_w7/view?usp=sharing

[згорнути]

 Українська література

Адреса електронної пошти вчителя: korkachlida@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Твори, що вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів і зацікавлення.
1. Підготувати розповідь про свій улюблений твір, який вивчали у 5 класі на уроках української літератури.
2. Твори,які треба прочитати влітку.
Володимир Рутківський” Джури козака Швайки”.
Володимир Винниченко”Федько – халамидник”.
Емма Андієвська”Говорюща риба”.
Всеволод Нестайко” Тореадори з Васюківки”.
Леся Воронина”Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку  номер 9″.
Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  М.Вінграновський”Сіроманець”.
1. Робота над змістом твору.
2. Дайте відповіді на запитання (с.233-234, 241-242,245).
3. Назвіть героїв повісті.Запишіть їх імена у зошити
4. Випишіть риси характеру головного героя твору.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Микола Вінграновський. Повість” Сіроманець”.

  1. Опрацювати статтю” Чарівник слова”.
  2. Прочитати повість”Сіроманець”(с.227-245).

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

 Григір Тютюнник.Розповідь про письменника.Оповідання “Дивак”.
1. Опрацювати автобіографію Г. Тютюнника(с.214-215).
2. Прочитати оповідання” Дивак”(с.216-223).
3. Дати відповіді на запитання (с.219, 223).
4. Випишіть риси характеру Олеся.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

 М.Т.Рильський “Люби природу не як символ…”(с.212).
1.Навчитися виразно читати вірш.
2.Поміркуйте над прочитаним(дайте відповіді на запитання с.212(усно).
3.Розгляньте репродукції картин Л.Афремова(с.213).
4.Напишіть твір-мініатюру”Золота осінь” за однією з картин(с.213).
Завдання відправити на вайбер або електронну пошту.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

М.Т.Рильський”Дощ”,”Осінь-маляр з палітрою пишною…”
1.Прочитати розповідь про письменника”На все дивився власними очима”(с.209).
2.Виразно читати вірш “Дощ”,дати відповіді на запитання (усно),с.(209)
3.Вірш “Осінь-маляр із палітрою пишною.
4. Вивчити напам’ять.
4.Скласти сенкан(вірш) на тему”Природа”,”Осінь”.
(Відправити на вайбер або електронку. korkachlida@gmail.com)

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

1.Скласти портрет літературних героїв (портрет хлопчиків і дядька Шпичака)з оповідання”Лось”.
с.207, 4 завдання (табличка).
2.Літературний диктант( дати відповіді на запитання ) оповідання”Лось”.
1.Коли відбуваються події, описані у творі?
2.Що трапилося з лосем?
3.Хто врятував лося від вовчої зграї?
4.Де лося переслідували вовки?
5.Де відбуваються події, відображені в оповіданні?
6.Хлопчики-підберезники прийняли спочатку лося за…
7.Чи боявся лось людей?
8.Де хлопці залишили конячку?
9.Чому лось упав?
10.Кого зустріли хлопчики у лісі?
11.Чому дядько обіцяв хлопчикам і м’ясо , і роги з лося?
12.Чого однаково хотіли і дядько, і хлопчики?

Відповіді відправити на пошту (можна на вайбер).

 3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва.Порушення цієї теми в оповіданні “Лось”

1.Опрацювати форзац підручника.

2.Прочитати м-л підручника (с.199-200).

3.Дати відповіді на запитання (с.200).

4.Опрацювати теоретичний м-л( про оповідання с.200).

5.Виписати у зошити особливості оповідання.

Оповідання”Лось”

1.Прочитати оповідання.

2.Дати відповіді на запитання (с.203-204, 207-208).

3.Скласти план оповідання.

[згорнути]

Основи здоров`я

Адреса електронної пошти вчителя: alex.bond1965@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Повторити розділ 4 тема 2

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Матеріали уроку та домашнє завдання

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Матеріали уроку та домашнє завдання

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Матеріали уроку та домашнє завдання

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема уроку: « Безпечна поведінка вдома і надворі».

Виконати роботу (Додаток) та відправити вчителю на електронну пошту.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

25 Тема: Пожежна тривога

  1. Опрацювати тему: «Пожежна тривога» – параграфи 24,25.
  2. Звернути увагу на питання:
  • Умови горіння («трикутник вогню»)
  • Джерело запалювання
  • Горючі речовини
  • Кисень
  • Як гасити невелику пожежу
  • Особливості гасіння електроприладів
  • Як вибратись із задимленого приміщення
  • Евакуація із приміщення школи

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

  1. Опрацювати тему: «Пожежна безпека» – параграф 24.
  2. Звернути увагу на питання:
  • Умови горіння («трикутник вогню»)
  • Джерело запалювання
  • Горючі речовини
  • Кисень

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

параграфи 18, 19, вивчити, повторити параграфи 5,6,7,8.

[згорнути]

Російська мова

Адреса електронної пошти вчителя: alekschayka@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

25.05.2020

  1. Работа с приложением к уроку 66 (Додаток 66).
  2. Для ознакомления: https://vk.com/video87014576_456239170 (Видео «Слова-предложения»).
  3. Выучить правило «Слова-предложения»
  4. Повторить тему «Текст. Предложение», подготовиться к контрольной работе.

26.05.2020

  1. Работа с приложением к уроку 67 ( Додаток 67).
  2. Тест. Задание: заполни таблицу и отправь до 27 мая (alekschayka@ukr.net).
Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

 18.05.2020 

  1. Работа с приложением к уроку 63 ( Додаток 63).
  2. Выучить правила «Второстепенные члены предложения»

( №1,№2,№3).

  1. Упражнение в приложении 63.

Задание: Определи, кто правильно выбрал распространенные предложения и отправь до 19 мая имя персонажа

 ( alekschayka@ukr.net).

19.05. 2020

  1. Работа с приложением к уроку 64 ( Додаток 64).
  2. Для ознакомления: https://youtu.be/WySTfrZr6H8
  3. Выучить правила «Обращение. Знаки препинания при обращении» ( №1,№2).
  4. Упражнение 1 в приложении 64. Задание: Выпишите номера предложений, в которых есть обращения ( знаки препинания не расставлены) и отправь до 22 мая (alekschayka@ukr.net).

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

  12.05.2020г

  1. Итоговая контрольная работа в разделе « Підсумкові контрольні роботи».
  2. Срок выполнения і отправки: с 9:00 до 17:00 часов 12.05.2020г.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

04.05.2020г

  1. Работа с приложением к уроку 61 ( Додаток 61).
  2. Выучить правила «Подлежащее», «Сказуемое».
  3. Упражнение 546 .

05.05.2020г

  1. Работа с приложением к уроку 62 ( Додаток 62).
  2. Выучить правило «Тире между подлежащим и сказуемым».
  3. Упражнение 562 ( Б) .

Срок выполнения : до 05.2020г.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

27.04.2010

  1. Работа с приложением к уроку 58 ( Додаток 58).
  2. Выучить правило «Интонация».
  3. Упражнение в приложении 58 .
  4. Срок выполнения: до 28.04.2020 г. Почта ( alekschayka@ukr.net).

Додаток 58

28.04.2020

  1. Работа с приложением к уроку 59 ( Додаток 59).
  2. Выучить правило «Словосочетание».
  3. Упражнение 524 ( А) .
  4. Срок выполнения: до 01.05.2020г, почта  (alekschayka@ukr.net).

Додаток 59

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

21.04.2020

  1. Работа с приложением к уроку 57 ( Додаток 57).
  2. Выучить правило «Восклицательное предложение».
  3. Упражнение 506 . Выразительно прочитать «Какое у весны лицо?», письменно дать ответ на вопрос («О каком месяце года не упоминается в тексте?») .

Срок выполнения : до 24.04.2020г. Отправить на почту учителю.

Додаток 57

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

13.04.2020

  1. Работа с приложением к уроку 55 ( Додаток 55).
  2. Выучить правило «Логическое содержание текста».
  3. Упражнение 481 (Б) .
  4. Срок выполнения : 14.04.2020 г. Ответы отправлять на электронный адрес учителя.

Додаток 55

14.04.2020

  1.  Работа с приложением к уроку 56 ( Додаток 56).
  2.  Выучить правила «Предложение», «Виды предложений».
  3. Списать и выучить наизусть стихотворение ( Упр.497).
  4. Оценку за выученное стихотворение «Все в порядке» разрешаю поставить мамам! Результат отправить на почту учителю.

Додаток 56

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

30.03.2020

1. Прочитать урок “Средства связи предложений в тексте “.
2. Упражнение 463.
31. 03. 2020
1.Прочитать урок “Чтение. Логическое содержание текста “.
2.Соствить план к рассказу В.Катаева.

Додаток до уроку 53

Додаток до укроку 54

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

1.Прочитать урок “Текст. Структура текста. Деление текста на абзацы “.
2. Составить 4 -5 предложений так, чтобы получился связный рассказ о Переяславе. Не забудьте поделить составленный вами текст на три абзаца : в первом дайте общую информацию о городе, во втором опишите его отличительные особенности, в третьем – ваше отношение к городу. 3. Прочитать урок “Аудирование. Составление плана по прослушанному тексту “.
4. Переписать памятку “Как составлять план ”
5. Упражнение 461 ( Выбирайте вид спорта, который вам по душе. . . ).

[згорнути]

Фізична культура

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

 https://www.youtube.com/watch?v=6lQa_nIvV9M закріплювати техніку високого старту.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Виконувати 3 рази на тиждень вправи

https://www.youtube.com/watch?v=UPPxAnJaQFw

https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

 Виконувати 3 рази на тиждень вправи

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тренування для всіх груп мязів в домашніх умовах

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Ранкова гімнастика
  2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (15-30 разів)
  3. Піднімання тулуба в сід (прес) за 30 сек.
  4. Підтягування на перекладині.
  5. Волейбол:

-передача м’яча двома руками зверху над собою;
-прийом і передача м’яча двома руками знизу.

  1.   Стрибки через скакалку за 1 хвилину.

3 тиждень дистанційного навчання  30.03 – 03.04

  1. Ранкова гімнастика
  2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (15-30 разів)
  3. Піднімання тулуба в сід (прес) за 30 сек.
  4. Підтягування на перекладині.
  5. Волейбол:

-передача м’яча двома руками зверху над собою;
-прийом і передача м’яча двома руками знизу.

  1.   Стрибки через скакалку за 1 хвилину.

2 тиждень дистанційного навчання 23.03 – 27.03

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

[згорнути]
Попередній запис
Наступний запис
← 5А клас 6А клас →