Вітаємо на сайті

5 ШКОЛИ

міста Переяслава

6А клас

Загальні рекомендації

Шановні батьки та учні! На виконання Постанови Кабінету Міністрів України у закладах шкільної та дошкільної освіти запроваджено карантин з 13 березня по 3 квітня 2020 року. Але карантин – це не канікули! Відбуватиметься самостійне опанування навчальних дисциплін. Заклади освіти розробили та доведуть до відома здобувачів освіти графік проведення консультацій у дистанційній формі.

Також важливо утриматися від відвідування місць масового скупчення людей. Краще в цей період залишатися вдома. Пам’ятайте про свій захист і людей навколо:

Часто і ретельно мийте руки з водою і милом. Щонайменше 20-30 секунд.

Якщо нема змоги помити руки з водою і милом, варто використовувати спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину. Антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук, обробляти руки треба щонайменше 30 секунд і особливу увагу приділити нігтям (тут накопичується найбільше бруду). За першої ж нагоди помийте руки милом і водою.

Не торкайтеся брудними руками очей, носа чи рота.

Уникайте тісного контакту з хворими людьми та натовпом.

Навчальні предмети

Образотворче мистецтво

Намальовані роботи пересилати у вайбер за номером 063-435-01-28 (Обов’язково вказувати Клас і Прізвище)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Доздати роботи

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Ліплення фігурного (зооморфічного) посуду.

Зліпити з пластиліну фігурний посуд

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Батальний жанр

Намалювати запорозького козака

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Релігійний жанр – зображення релігійних сюжетів в образотворчому мистецтві.

Зобразити композицію за біблійним сюжетом (Різдво, Великдень, Водохреща та ін. на вибір)

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Тема: Композиція-силует у стилі грецького вазопису

Давньогрецькі посудини-це звичайні побутові речі. У розписах-зображення птахів і тварин, спортивні змагання, бої.

Амфора-глечик з двома ручками. Безкінечна лінія-меандр.

Намалюйте композицію-силует у стилі грецького Вазопису.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема:Писанка-витинанка.

Витинанка-твір декоративного мистецтва, виготовлений зі складеного в кілька разів білого або кольорового паперу методом вирізання(витинання).

-складіть аркуш паперу навпіл,намалюйте  контур яйця.

-намалюйте олівцем  візерунок або сюжет.

-зробіть вирізи за наміченими лініями.

-наклейте на аркуш паперу іншого кольору.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Релігійний жанр. Ікона – живописне зображення Богоматері, Спасителя та святих.

Створити композицію на біблійну тематику.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

Тема: Творчість Т. Шевченка

Намалювати ілюстрацію до вірша Т. Шевченка “Мені тринадцятий минало”

2 тиждень дистанційного навчання 23.03 – 27.03

Тема: Образ людини у побутовому жанрі

Намалювати сценку з життя українського села, украінські  костюми селян.

[згорнути]

Інформатика

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05

Повторити вивчений матеріал: розділ 1-3

Здати всі роботи

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

15.05 Підсумкова контрольна робота. Виконати і переслати на електронну пошту або класрум

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Повторити розділ 3.
  2. Виконати інтерактивні вправи за посиланнями:
  1. Практична робота. Програмуємо казку «Колобок», реалізація проекту в програмному середовищі Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії. Фото та скрипти для героїв місяться у додатку.

Додатки до практичної

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

  1. Повторити розділ 3
  2. Переглянути презентацію за посиланням та виписати в зошит визначення.  https://drive.google.com/file/d/17Lhjhl8eSCDRRBnNQFF9IxuikaUruZwH/view

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

  1. Повторити розділ 3
  2. Переглянути презентацію за посиланням та виписати в зошит визначення.  https://drive.google.com/file/d/17Lhjhl8eSCDRRBnNQFF9IxuikaUruZwH/view
  1. Практичне завдання:
  • Виконайте тренувальні вправи за посиланням https://studio.code.org/s/course3/stage/16/puzzle/1
  • Складіть проект у середовищі Scratch, у якому поки виконавець не доторкнеться до межі – грає мелодія, якщо він отримає повідомлення зіграй, або рухається на 150 кроків уперед, якщо отримає повідомлення уперед. Збережіть проект та надішліть на перевірку у додаток Classroom.

4 тиждень дистанційного навчання 13.03-17.04.

  1. Вивчити параграф 22, ст. 184- 189.

Підручник за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/6-klas-informatika-morze-2019.pdf

  1. Переглянути презентації за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1pFXxgN5BcffUKn7YoZVeEcdREvqqNAgz/view

https://drive.google.com/file/d/1s9YJ-1twvHrXcsoS5_cRf0Wn_5bhLi4x/view

  1. Практичне завдання:
  • Практична робота ст. 119.
  • Збережіть проекти у вигляді файлів та надішліть на перевірку у додаток Classroom.
  1. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=121503

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

  1. Повторити параграф 3.4.
  2. Дайте відповіді на запитання 7-10 ст.117, запишіть їх у зошит.
  3. Виконайте завдання за посиланням, зробіть знімок екрану та надішліть на перевірку у додаток Classroom

https://sites.google.com/site/6klasinformatikassno17/tema-2-algoritmi-i-programi/2-8-povtorenna-i-rozgaluzenna

  1. Практичне завдання:
  • Створити проект: коли натиснута ліва клавіша Кіт переміщується вліво і малює квадрат, коли натиснута права клавіша Кіт переміщується вправо і малює коло.
  • Збережіть проект у вигляді файлу та надішліть на перевірку у додаток Classroom.

[згорнути]

Географія

Адреса електронної пошти вчителя:  korkachviktor@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Шановні учні, опрацюйте параграф 55 підручника та переглянте посилання:
виконайте тестові завдання для перевірки своїх знань по даній темі (відповіді надсилати не потрібно)
Для  вивчення географії у  7 класі нам будуть необхідні: зошит для практичних робіт з атласом та контурними картами, звичайний робочий зошит, підручник.
Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

1. Опрацюйте параграфи підручника 53
2. Користуючись прочитаним у підручнику матеріалом, дайте відповіді на запитання:
• Яка кількість населення на Землі нині? Чому населення зростає так стрімко?
• Які причини нерівномірного розміщення населення на Землі? Які території Землі найбільш густозаселені?
• Випишіть , де виникли перші осередки людської цивілізації та незаселені і донині території.
• Випишіть формулу обчислення густоти населення. Яка середня густота населення в світі, в Україні?
Заповіть:
ЛЮДСЬКІ РАСИ
1) Назва раси 
1.
2.
3.
4.
2) Зовнішні ознаки:
3. За якими ознаками виділяють групи людей, що називають народами?
4. Скільки приблизно народів нараховують на земній кулі? Випишіть найчисельніші народи світу.
5. За текстом підручника ознайомтеся з особливостями їх традицій, одягу, стравами … . Культурні традиції яких народів світу вам особливо подобаються?
6. Граючись – навчаюсь. За поданими нижче посиланнями, закріпіть знання про населення Землі і людські раси:
Джерело 1
Джерело 2

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

  1. Опрацюйте параграф підручника  51, 52  та прослухайте посилання  youtube.comwatch?v=XakMx2YiEeI

naurok.com.uaprezentaciya…6-klasi…prirodni-zoni…

  1. Випишіть у зошит, що означає поняття «природний комплекс».
    Як по – іншому ще називають природні комплекси? Що означає в перекладі це поняття?
  2. Наведіть приклади різних за розмірами природних комплексів:
    а) великі –
    б) середні –
    в) малі –
    4. На прикладі природного комплексу «болото», або іншого, обраного вами , поясніть взаємозв’язки компонентів у цьому комплексі. Взаємозв’язок покажіть у вигляді логічного ланцюжка.
    Наприклад для болота: рівнинний, дещо знижений рельєф      нежаркий надмірно вологий клімат
    5. Наведіть приклади комплексів своєї місцевості, змінених людиною.
  3. Доведіть правильність виразу, або спростуйте його: «Втручання в природні комплекси повинно бути науково обґрунтованим і виваженим».
    Д\з параграф 51, 52

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Розглянте посилання
obozrevatel.comukr…6klass/geografija…vlastivosti…

 svitppt.com.uageografiya/vlastivosti-gruntu.html

та випишіть у зошит: 1) Що називається грунтом?
2) Властивості грунтів
3) Типи грунів
4) Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив.
Виконайте онлайн-завдання за посиланням: https://learningapps.org/view5911340
Д/з параграф 50

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Матеріали уроку та домашнє завдання

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Гідросфера»

Виконати завдання і відправити на пошту вчителю.

Додаток “Гідросфера”

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

svitppt.com.ua>geografiya/pidzemni-vodi…tipi.html
завдання виконати в зошиті:
1.Побудуйте та заповніть таблицю на 4колонки:
– типи підземних вод
– умови утворення
– типи живлення
– використання
2. Знайдіть в додаткових джерелах інформації:
Де в Україні є райони термальних вод, коротенько опишіть їх.
Д/з параграф 47

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення

Опрацюйте параграф 51 ( болота)в підручнику  та побудуйте в зошиті табличку на чотири колонки і заповніть її 1.тип боліт 2.розташування.3.живлення4.органічний світ.

Випишіть в зошити і запамятайте визначення понять “водосховище”, “ставок”, “канал”.

Побудуйте на три колонки табличку та заповніть її

1.значення каналів

2.значення водосховищ

3.значення ставків

Знайдіть на карті атласу і позначте на контурній карті:

Канали:Панамський, Суецький,Північнокримський

Виконайте в зошиті: Які штучні водойми є в нашій місцевості? Як їх використовують.

Тема: Льодовики. Багаторічна мерзлота

Перелянте відео: naurok.com.ua

vseosvita.ua

subjekt.com.ua

Завдання:опишіть утвотення гірського льодовика та схематично зобразіть його на малюнку.

Д/з ₴ 52

Відповіді надсилати на пошту: korkachviktor@gmail.com

[згорнути]

Трудове навчання (хлопці)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Захист проекту

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Шановні учні, ви працювали над виготовленням виробу за власним вибором (захист проекту), прошу  результати роботи (фото) надіслати  на мою адресу: korkachvictor@gmail.com  для оцінювання.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Виготовлення виробу (захист проекту) за вибором учнів, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Виготовлення виробу (захист проекту) за вибором учнів, використовуючи наявні матеріали та інструменти

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Виготовлення виробу (захист проекту) за вибором учнів, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Виготовлення виробу (захист проекту) за вибором учнів, використовуючи наявні матеріали та інструменти.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Технологічний процес виготовлення виробу. Оздоблення виробу.(Підготувати один виріб за бажанням)

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

Завдання

1.Техологія прибирання житла.

2.Послідовність дій під час прибирання

Д/з параграф 30

[згорнути]

Трудове навчання (дівчата)

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Захист проекту

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Роль харчування в житті людини. Поживні речовини в продуктах харчування.

Скласти режим харчування підлітка.

Сфотографувати вироби і вислати

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема:Вимоги до якості готових страв. Умови та терміни зберігання салатів.

Приготувати салат на свій вибір

Сфотографувати отриманий результат

Презентувати свій салат

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Повторити попередньо вивчений матеріал

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Тема: Види салатів та їх харчова цінність.

-Первинна і теплова обробка овочів для салатів. -Способи подрібнення овочів-Приготування салатів з сирих овочів

Упродовж тижня готувати салати з сирих овочів для членів родини. Сфотографувати отриманий результат.Провести опитування членів родини щодо якості страви.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Остаточна обробка виробу: листівки. Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів. Презентація творчих проектів(листівок)

  1. Доробити листівку.
  2. Зробити розрахунок вартості виробу.
  3. Презентувати свій проект(листівку)

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Основи технології виготовлення листівки до Великодня.

-З кольорового картону (світлого) відрізаємо заготовку листівки і коричневою фарбою малюємо стеблину верби.

-З косметичної серветки вирізаємо смужечки, схожі на вербу.

-Приклеюємо смужки по намальованій стеблині,а з іншого боку листівки приклеюємо святкове мереживо.

-Підбираємо половинку(уздовж) від дитячого кіндер-яйця і клаптики еластичної тканини.

-З тканини вирізаємо заготовку, трохи більше, ніж яйце і ниткою(маленькими стібками) прометуємо вирізану деталь.

-Прометану заготовку одягаємо на половинку яйця та затягуємо нитку.

-Лицьову частину яйця прикрашаємо.

-Приклеюємо яйце  на листівку  під стеблом верби.

Виготовити листівку до Великодня.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

Тема:Технологія  виготовлення листівки

Дібрати інструменти та конструкційні матеріали для роботи

2 тиждень дистанційного навчання 23.03 – 27.03

Тема:Вибір та обгрунтування теми проекту(виду листівки)

Спланувати роботу з виконання проекту. Графічно зобразити моделі-аналоги та майбутнього  виробу (листівки)

[згорнути]

Українська мова

Адреса електронної пошти вчителя: lyudmylapoltava@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Повторити вивчений матеріал.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Повторити вивчений матеріал. Підготуватися до контрольної роботи.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Повторити тему “Займенник”. Виконати тестові завдання на стр. 214
Опрацювати тему №16 (стр.244) “Замітка до газети типу роздуму”. Виконати вправу 614

Завдання виконати до 12.05 та надіслати вчителю на пошту.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Повторити тему „ Займенник “  §59-64
Виконати впр. 556 (письмово), 559 (письмово продовжити фрази)
Додаток до уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-zajmennik-zagalne-znacenna-morfologicni-oznaki-sintaksicna-rol-rozradi-zajmennikiv-za-znacennam-125721.html

Завдання виконати до 04.05, надіслати вчителю на пошту

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Опрацювати теоретичний матеріал   §64
Виконати впр. 546, 547.
Завдання виконати до 27.04, надіслати вчителю на пошту.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Опрацювати теоретичний матеріал §61. 62, 63
Виконати вправу 522 ( 1, 2 завдання), 523 (письмово), 529, 531. 539, 542.
Додаток до теми: 

https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Опрацювати матеріал  „Займенник як частина мови: загальне значення, морфологічсні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням. Особові та зворотний займенники“ параграф 59, 60 вправа 504, 505 (ІІ завдання), 506, 508, 511, 513
>Додаток до теми: https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Вивчити параграф 53, 54, вправи 440, 441, 446, 449.

[згорнути]

Українська література

Адреса електронної пошти вчителя: lyudmylapoltava@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Повторити вивчений матеріал.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Опрацювати  теоретичний матеріал підручника “Життя та творчість Павла Глазового” (сторінка 229 – 230.)
Виразно читати гуморески “Еволюція”, “Найважча роль”, “Заморські гості”, “Похвала”.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Опрацювати теоретичний матеріал підручника стр.223, 224 “Життя та творчість Степана Руданського”.
Виразно читати, аналізувати співомовки “Добре торгувалось”, “Гуменний”, “Запорожці у короля”, “Свиня свинею”.
Додаток до уроку:
https://vseosvita.ua/library/velikij-zittelub-optimist-stepan-rudanskij-prezentacia-30810.html

Завдання виконати до 12.05

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Опрацювати теоретичний матеріал підручника стр. 216-222 “Життя та творчість Леоніда Глібова”.
Виразно читати байки “Щука”, “Муха й Бджола”, “Жаба й Віл”
>Додаток до уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zhitteviy-ta-tvorchiy-shlyah-leonida-glibova-75483.html
http://ukrlitra.com/tvory/tvory-ukrainskoiu/340-analiz-baiky-mukha-i-bdzhola-zhaba-i-vil-shchuka-hlibov
Завдання виконати до 04.05

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Охарактеризувати головного героя Клима з повісті Лесі Ворониної  „Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9“ (письмово)

Завдання виконати до 27.04, надіслати вчителю на пошту.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Опрацювати теоретичний матеріал підручника стр. 194-195. „Життя та творчість Лесі Ворониної“
Додаток до теми:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-lesya-voronina-tvori-dlya-ditey-56776.html
Прочитати повість  „Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9“.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03 – 03.04

Виконати тестові завдання по твору Я. Стельмаха   „Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера“
https://naurok.com.ua/test/testi-do-tvoru-yaroslava-stelmaha-mitkozavr-iz-yurkivki-abo-himera-lisovogo-ozera-4631.html
Написати листа літературному герою.
Ознайомитися з пам*яткою для учня  „як писати листа літературному герою“
https://naurok.com.ua/pamyatka-dlya-uchnya-yak-napisati-list-do-avtora-tvoru-chi-literaturnogo-geroya-56633.html
Відповіді прислати на електронну адресу:
lyudmylapoltava@gmail.com

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Написати характеристику головних героїв повісті «Митькозавр з Юрківки…». Дати відповіді на запитання на стор. 182, 187, 193

[згорнути]

Математика

Адреса електронної пошти вчителя: julia.kohut.031996@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4911146

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Повторити розділ 3-5.
  2. Виконати тестові завдання у підручнику
  • До розділу 3 – № 1, ст. 283.
  • До розділу 4 – № 1, ст. 284.
  • До розділу 5 – № 1, ст. 286.

Виконані завдання надсилати у додаток Classroom, або на електронну пошту.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

  1. Повторити правила та розділ 1,2.
  2. Переглядати уроки “Всеукраїнської школи онлайн”.
  3. Виконати завдання Додаток 1,  Додаток 2

Виконані завдання надсилати на перевірку у додаток Classroom.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Повторити параграфи 33-35.
  2. Виконати завдання Додаток 1.
  3. Підсумкова контрольна робота (буде опублікована 07.05).

Виконані завдання надсилати на перевірку у додаток Classroom.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

  1. Вивчити параграф 34.
  2.  Переглянути відео за посиланнями

3. Виконати вправи:

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Повторити параграфи 30-32.
  2. Пройти тестування (к.р.) за посиланням

Тема: Перпендикулярні та паралельні прямі

  1. Вивчити параграф 33.
  2. Переглядати
  1. Переглянути презентацію додаток 1, виписати в зошит визначення та побудувати перпендикулярні та паралельні прямі.
  2. Виконати вправи:
  • № 1485-1488 усно.
  • № 1490, 1492, 1494, 1496, 1498 – письмово.
  • Додаток 2+– письмово.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Вивчити параграф 32.
  2. Переглянути відео:
  1. Законспектувати матеріал за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1S4BleQK4Wn1JSnO5q73NEpRJKT3Ggf9Y/view?usp=sharing

  1. Виконати вправи:
  • Усно № 1436 – 1438
  • Вправи письмово за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1W5RbBGZ2ytUKoQpdh3cJrjma-6Z1yS3Z/view?usp=sharing

  1. Пройти тестування – https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=467706

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

  1.  Вивчити параграф  31.
  2. Законспектувати матеріал, додаток 1.
  3.  Переглянути відео за посиланням, додаток 2.
  4.  Виконати вправи:

1) № 1408-1414 усно;

2) Вправи письмово додаток 3 та додаток 4.

Виконані вправи для перевірки завантажувати у додаток Classroom.

Додаток 1 https://drive.google.com/file/d/1qNvC9G0pXlU7h07Nr7NJuA6QyKrSFJQL/view?usp=sharing

Додаток 2 https://www.youtube.com/watch?v=4fEoSwxLMZI

https://www.youtube.com/watch?v=YafKTVxtrKI

Додаток 3 https://drive.google.com/file/d/1TaDzhFVyYMbMV7M7_Y0lQOhIwPJKtmKD/view?usp=sharing

Додаток 4 Виконати вправи 2

 2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Повторити параграф 30. Виконати завдання у додатку Classroom та надіслати розв’язки на перевірку.

 Переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FLW720APHok&feature=youtu.be

  Вивчити  параграф 30 (ст.235-236), виписати правила у зошит.

  Виконати завдання, який міститься у текстовому документі додатку.

Додаток https://drive.google.com/drive/folders/1UYw3MlVN6MRQf-Z9duAJnoysgFzMQDrP?usp=sharing

[згорнути]

Основи здоров’я

Адреса електронної пошти вчителя: alex.bond1965@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Повторити розділ 4 тема 2

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Матеріали уроку та домашнє завдання

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Матеріали уроку та домашнє завдання

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Матеріали уроку та домашнє завдання

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Пожежна безпека твоєї оселі.

Додаток до уроку

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

26 Тема: Безпека твого дому

Прочитати параграф 26.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

Повторити розділ 4, тема 1

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Вивчити параграф 19, 20. Повторити § 5,6,7,8.

[згорнути]

Історія

Адреса електронної пошти вчителя: dziuba_ksyu@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Тема: Падіння Західної Римської імперії. Параграф  52.

Домашнє завдання:  Опрацювати матеріал підручника. Рубрика « Висловлюю думку»  виконати усно . ст.215.

Тема: Слов’яни напередодні Великого переселення народів. (практичне заняття)

Домашнє завдання: Опрацювати матеріал заняття. Письмово виконати завдання пункту 4. Вірування слов’ян. Надіслати до 25.05.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Тема: Мистецтво та повсякденне життя римлян періоду імперії. ( Параграф 49)

Опрацювати матеріал, визначити основні характерні риси розвитку архітектури Риму та побутові умови римлян.

Домашнє завдання : Опрацювати матеріал практичного заняття.

Тема : Виникнення християнства. (Параграф 50).

Домашнє завдання : параграф 50 опрацювати. Виконати письмово ст. 206  рубрика Розумію завдання №1. ( надіслати до 18.05)

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тема: Падіння Республіки – утворення Імперії

Домашнє завдання: опрацювати параграф 47, виконати письмово с. 194, рубрика «Вмію», пункт 1 та надіслати.

Тема: Римська Імперія в І-ІІ столітті.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 48, виконати письмово с. 198 «Перевірте засвоєне на уроці» (давати відповіді) та надіслати до 12.05.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Тема: Рабство в Римі

Тема: Захоплення Цезарем влади в Римі

Поняття: лібертини, гладіатори, триумвірат, громадянська війна.

Історичні постаті: Ю. Цезар, Г. Помпей, Красс, Клеопатра.

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 45-46, рубрика «Висловіть думку» – виконати письмово та надіслати до 04.05.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=yX1hOuuna8U

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Тема: Розорення селян в Італії. Брати Гракхи. Початок громадянських чвар у Римі.

Основні поняття: громадянська війна, проскрипції, пролетаріат.

Історичні постаті: Тиберій і Гай Гракхи, Гай Марій, Корнелій Сулла.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 44. Ст.182 – письмово виконати завдання 1 та 2 в рубриці «Розумію» та надіслати до 27.04.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Тема: Релігія, сім’я та звичаї Римлян  в період Республіки.

Завдання :

  1. Параграф 42 – прочитати.
  2. ознайомитись із звичаями Римлян в період Республіки.

Домашнє завдання: порівняти давньоримських богів з давньогрецькими: що в них спільного, а що відмінного?

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=A5DbE1483SM

Тема: Утворення Римської середземноморської держави.

Основні поняття: Пунічна війна, пуни, провінції, Рим, Карфаген.

Історичні постаті: Ганнібал, Публій Корнелій Сципіон.

Завдання:

1.Вміти визначати причини Пунічних війн.

  1. Знати в чому особливість Третьої Пунічної війни.

Домашнє завдання:

  1. Виконати письмово – рубрика «зв’язок із сучасністю», ст. 179.

Додаток: https://www.youtube.com/watch?v=Gmm1NMUPaEE

Надіслати до 19.04.2020

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

Опрацювати #40. Пояснювати терміни : Сенат, плебеї, патриції.

Виконати письмово завдання:

1.Вкажіть особливості природних умов Італії.

2.Порівняйте реформи Сервіс Тулія в Римі та Солона в Афінах.Що спільного, а що відмінного?

Скинути на електронну адресу dziuba_ksyu@ukr.net не пізніше 03.04.2020.

Додаток:https://sites.google.com/view/hist-world-and-ukraine-grade-6/R3/T5/40/40-1

 

Тема  Римська республіка в V – середині ІІІ ст до н е.

Опрацювати #41. Пояснювати термін республіка, вето.

Вміти пояснити: Які права та обов’язки народних трибунів?

Як римляни змогли завоювати Італію?

Використати QR код (ст 171).

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

#39 Культура елліністичної доби.

Завдання : Створіть рекламну листівку про Александрію Єгипетську, або про Пергам. (використовуйте QR коли) при підготовці. Робота в зошиті.

[згорнути]

Німецька мова

Адреса електронної пошти вчителя: ludusuy@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити лексичний матеріал з вивчених тем.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

С.198 виразно читати вірш впр 1, вправа з будиночком.

Повторити лексику до теми “Мій вільний час”

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Повторити тем “Der Mensch”,
вивчити слова с.189.впр1,2,3

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

с.182 вивчити слова, с.183 опрацювати таблицю( порівняти лексику),
с.183 впр.2 вивчити віршик. с.185 вивчити слова,
впр.1,2,3 усно, с.187 вивчити слова, с.188 вправа з будиночком письмово.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

с.170 впр. 1 виразно читати віршик, впр.3 б усно, с.173 впр з будиночком читати, перекласти.
с.173 впр1 усно, с.174 впр.2а письмово (записати пари), с177 виконати тести відправити їх на пошту вчителю

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Переглянути відео- пояснення до теми “Wie spät ist es?” https://youtu.be/7rzJHGCy_O8
с.164 впр.3а) письмово( записати покази годинників)
“Ich helfe zu Hause”
Вивчити слова с.167, впр.5 с.168( усно)

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

“Mein Vater ist Arzt”
с.156 вивчити слова, с. 157 впр.2 б). Продовжити речення
“Ich möchte Schauspieler werden”
с.159 вивчити слова, с. 159 впр. 2а) вчитися підспівувати під музику з посилання https://youtu.be/6YPG00pao3I

с.161 впр.5 а) читати, перекласти.
Виготовити з паперу годинник.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

с.147 виконати тести, відповіді скинути на електронну адресу ludusuy@gmail.com під заголовком “6-а, німецька, відповіді”

с. 152 впр1 виразно читати вправу.

впр4  прочитати та перекласти два тексти.

Вправа з будиночком (дати відповідь про свою сім’ю)

https://youtu.be/6gLI0Vvksd8

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

с141 впр1 усно чит. виразно, перекладати
с141 впр2 в) записати в зошит діалог.
с144 впр1 а) записати в зошит запитання лікарю, а поряд відповідь.

[згорнути]

Англійська мова

Адреса електронної пошти вчителя: sidkonina2@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал.

Подивіться мультфільм( на вибір) англійською мовою який вам подобається найбільше. Напишіть його назву та головних героїв.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

https://www.youtube.com/watch?v=bLkzpbZklc8дивитись урок,повторити слова про заняття спортом.

https://www.youtube.com/watch?v=_TRrsH9dpCE слухати текст і виконати вправи ,які зображені на екрані. Пишите цифру і відповідь.Не переписуйте все.

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

https://www.youtube.com/watch?v=Bgfv8uk9Muo дивитись урок, читати та повторювати за вчителем .

Читати і перекладати текст.виконати вправу після тексту,підставити правильне слово.У відповідях вказуєте тільки цифру і слово.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

https://www.youtube.com/watch?v=x1R5cf2kCQ4&t=76s дивитись урок,виконати вправи запропоновані в уроці

 https://www.youtube.com/watch?v=_jYFHzuTxCA вчити назви уроків.
Завдання виконати до 8.05.20

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

1.https://www.youtube.com/watch?v=3CZLWHRXLWk&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=38

слухати урок, повторювати за вчителем, виконувати вправи, письмово написати вправу з уроку на Present Perfect.

2.https://www.youtube.com/watch?v=u3V3pA64nYM слухати урок, повторювати за вчителем, виконувати вправи, письмово написати список речей , які ви візьмете із собою для вашої сімейної подорожі ” Pack your suitcase!”

Завдання виконати і переслати до 01.05.

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

 https://www.youtube.com/watch?v=lMa37-Bnwmw слухати урок,написати лист другу (завдання в кінці уроку)
https://www.youtube.com/watch?v=lcNGMOfyBLo слухати урок,повторювати неправильні дієслова,вчити їх.
Завдання виконати і переслати до 25.04

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

https://www.youtube.com/watch?v=qlCQmnv9cEE дивитись урок,виписати види транспорту від найшвидшого до найповільнішого.

https://www.youtube.com/watch?v=UdrcYXvwDVo&t=26s подивитись уроки,виписати з останнього уроку 5 речень у минулому часі.
Виконати завдання до 17 квітня та відправити мені на пошту.

3 тиждень дистанційного навчання 30.03- 03.04

ст. 148 впр. 4(перекласти слова,вставити їх у речення),текст читати

ст.149 впр.1 (вивчити слова, записати їх у зошит)

ст.149 впр.2( скласти речення письмово)

Відповіді надсилати до 05.04 на електронну адресу sidkonina2@gmail.com

 

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

1) с.143 впр.1( чит.,переклад) усно.  Після текстів А і В запитання — відповіді на питання письмово

2) с.144 впр.4 ( А,В,С– перечитати, записати у зошит 1 за вибором,обраний вивчити )

3) впр.2 ст.146 (доповнити речення) письмово

[згорнути]

Музичне мистецтво

Адреса електронної пошти вчителя ovraschko@ukr.net

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

  1. Калейдоскоп українських естрадних пісень   у додатках 1, 2, 3, 4 за посиланнями.
  2. Прослухати та розучити пісню « Канікули» у додатку 5 за посиланням.
  3. Фізкультхвилинка у додатку 6 за посиланням.

1 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=lGBJfHXrGIs

2 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=Ww7839W0DAs

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=D2lF81og_dk

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=qQOcwyVRuUg

5 Додаток https://www.youtube.com/watch?v=hhTd8IhCkA8

6 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Опрацювати тему « Симфонічна сюїта» стор  198-205  у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Симфонічна сюїта» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати М. Римський-Корсаков. Симфонічна сюїта «Шехерезада» (фрагменти» у додатку 2,   за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом сторінка 199 підручника.
  5. Розучення пісні «Пісня про Україну» слова і музика Н.Май у додатку 3 за посиланням.

1 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/1F6kk69VgpsNQgmkZLeNUQgRaNpW2xOL1

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=BGKrY81_xjw

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=nPSEwnT7WX8

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

  1. Опрацювати тему « Українська симфонічна поема» стор  194-197  у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Українська симфонічна поема» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати С. Людкевич. Симфонічна поема «Дніпро» у додатку 2,  за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом сторінка 195 підручника.
  5. Опрацювати вірш «Квіти пам»яті» сторінка 189 підручника.
  6. Розучення пісні «На безіменній висоті» (слова М. Матусовського, музика В. Баслера, переклад Дм. Луценка) у додатку 3 за посиланням.

1 Додаток  https://naurok.com.ua/prezentaciya-ukra-nska-simfonichna-poema-182374.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=U1ktEvnznEY

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=O2wQqDgBXYQ

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

  1. Опрацювати тему « Шляхами симфонії» стор  188-193 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Шляхами симфонії» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати П. Чайковський. Симфонія №6 (І ч., експозиція) у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом сторінка 190 підручника.
  5. Типи симфоній. Робота зі схемою сторінка 189 підручника.
  6. Розучення пісні «На безіменній висоті» (слова М. Матусовського, музика В. Баслера, переклад Дм. Луценка) у додатку 3 за посиланням.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-muzicnogo-mistectva-no30-v-6-klasi-slahami-simfonii-128859.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=tI7NDTdjfzk

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=O2wQqDgBXYQ

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

  1. Опрацювати тему « Симфонічні варіації» стор  184-187 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Симфонічні варіації» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати М. Равель. «Болеро»  у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор185 підручника.
  5. Розучення пісні «Цвіт землі» (слова М. Сингаївського, музика О. Злотника) у додатку 3 за посиланням.
  6. Творчі завдання та завдання на оцінку дивитися у додатку 4 за посиланням.

1 Додаток https://vseosvita.ua/library/prezentacia-simfonicni-variacii-distancijne-navcanna-6-klas-252768.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=LBDX62WEoB0

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=ZvO6QZ7K9Sc

4 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/1WLlwyJrsr22E88RelG1mZtabYQro9oCF

Електронна адреса ovraschko@ukr.net

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Опрацювати тему « Концерт для друга» стор  178-183 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Концерт для друга» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати К. Сен-Санс. Концерт №2 для фортепіано з оркестром соль-мінор (частина 3) у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор179 підручника.
  5. Розучення пісні «Цвіт землі» (слова М. Сингаївського, музика О. Злотника) у додатку 3 за посиланням.
  6. Творчі завдання дивитися  у додатку 4 за посиланням.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-koncert-dla-druga-muzicne-mistectvo-6-klas-247675.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=jjucCWZkFzY

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=ZvO6QZ7K9Sc

4 Додаток  https://drive.google.com/drive/folders/12fT2BDn2YnlyCEhhaVm6QtCJjf2Ys06h

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Опрацювати тему « Зустріч з увертюрою» стор  172-177 у підручнику.
  2. Переглянути презентацію «Зустріч з увертюрою» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати Г. Свиридов. Оркестрова увертюра до фільму «Час, уперед!» у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом стор173 підручника.
  5. Прослухати В. Дашкевич. Увертюра до фільму «Шерлок Холмс та Доктор Ватсон» у додатку 3  за посиланням.
  6. Проаналізувати цей твір за планом стор175 підручника.
  7. Виконати пісню А.Мігай « Козацька пісня» у додатку 4 за посиланням.
  8. Творчі завдання дивитися  у додатку 5 за посиланням.

1 Додаток  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dla-provedenna-distancijnogo-navcanna-predmet-muzicne-mistectvo-tema-zustric-z-uverturou-238396.html

2 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=GcfK_YH-MBo

3 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=66hRMgrbNk4

4 Додаток  https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50

5 Додаток https://drive.google.com/drive/folders/1UyNZI1BhX9_z7Ksb-nzijC_98Tjm5XUU

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

  1. Опрацювати тему «Жанрова палітра симфонічної музики» ст.166 -171
  2. Переглянути презентацію «Жанри симфонічної музики» у додатку 1 за посиланням.
  3. Прослухати Л.ван Бетховен. Симфонія №5. І частина у додатку 2 за посиланням.
  4. Проаналізувати цей твір за планом ст.167.
  5. Розучити пісню А.Мігай «Козацька пісня» у додатку 3 за посиланням.
  6. Творчі завдання та завдання на оцінку дивитися у додатку 4.

Додаток 1:https://drive.google.com/drive/folders/1F6kk69VgpsNQgmkZLeNUQgRaNpW2xOL1

Додаток 2:https://www.youtube.com/watch?v=Zpw4jTaIxFc

Додаток 3:https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50

Додаток 4:https://drive.google.com/drive/folders/1F6kk69VgpsNQgmkZLeNUQgRaNpW2xOL1

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Опрацювати тему «Квартет», ст.160.Знайти в інтернеті музику;
1) Б.Лятошинський. Квартет№2 (для двох скрипок), альта і віолончелі) https://www.youtube.com/watch?v=4vBe6YOTI-E Проаналізувати цей твір за планом у підручнику стор. 160
Й.Штраус. Полька « Грім і блискавка» у виконанні струнного квартету. https://www.youtube.com/watch?v=S0CFpWxdzic Проаналізувати цей твір за планом у підручнику стор.162

[згорнути]

Біологія

Адреса електронної пошти вчителя: 06luda10@ukr.net 

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередні параграфи.

На літо: Зібрати гербарій із 10 рослин

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Опрацювати параграф 52-53. Дати відповіді на контрольні запитання 1-2 на ст242

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Опрацювати параграф 45-46. Виписати в зошит по 5 назв отруйних та їстівних грибів. Виписати в зошит ознаки отруєння грибами та як надати першу допомогу потерпілому при отруєнні грибами.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Опрацювати параграф 47-48. В зошит виписати терміни: гіфи, міцелій,глікоген, плодове тіло, часткове покривало

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Опрацювати параграф 46. Дати відпові на контрольні запитання 1-3 ст 209

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Опрацювати параграф45. Виконати таблицю ст 210 (читати інструкцію). Як висновок дати відповіді на запитання 5 після таблиці. Зробити фото однієї кімнатної рослини та описати її.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Опрацювати параграф 44. В зошит виконати таблицю на ст.193. Результати прислати на ел. адресу

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04.

Опрацювати параграф 42-43

Дати відповіді на питання 1-6 ст.189

Виконати завдання до 03.04.

Відповіді прислати на електронну пошту 06luda10@ukr.net

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Прочитати § 40-41. У зошит таблиця на стор. 185.

[згорнути]

Зарубіжна література

Адреса електронної пошти вчителя: tmelnyk07@gmail.com

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Повторити попередньо вивчений матеріал

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

  1. Крістіне Нестлінгер – вивчити біографію с.248-249
  2. Прочитати «Конрад, або Дитина з бляшанки».
  3. Письмово виконати завдання у зошиті і переслати вчителю:

1) Які ж звичайні і незвичайні події відбуваються у квартирі пані Бартолотті після візиту посильного?

2) Чи з’явилася у вас симпатія до пані Берти Бартолотті?

3) Як до своєї героїні ставиться автор?

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

1. Міхаель Енде- вивчити біографію с.229-230.

2.» Джим Ґудзик і машиніст Лукас» с.231-235 читати і переказувати.

3.Завдання №2 с.235- письмово у зошиті.

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

1.Записати у зошит завдання 7 ст.223.( Робота у зошиті)

2.Астрід Ліндгрен- вивчити біографію ст.221-222.

3.Виконати завдання 2 ст.226 і переслати вчителю на електронну пошту до 08 травня.

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Позакласне читання Р.Бредбері. «Все літо в один день», «Канікули».

Письмово дати відповіді на запитання:

1)Яке враження справив на вас твір «Все літо в один день»?

2)Що найбільше запам’яталося?

3)Як Бредбері описує дівчинку?

4)Як діти ставляться до Марго?

5)Чому діти так ставляться до дівчинки?

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. Роберт Шеклі с.203 –  вивчити біографію.
  2. «Запах думок» с.204-215 – читать і переказувать.
  3. Завдання 6 с.215 – письмово у зошиті.

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

1) с.194- Рей Дуглас Бредбері – вивчити біографію.

2) с.196 – читать «Усмішка»

https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

1.Виконати тестові завдання до теми: «Поетичне бачення світу» та надіслати відповіді на електронну адресу вчителя tmelnyk07@gmail.com

2.Підготувати повідомлення про життя і творчість П. Л. Треверс, прочитати казкову повість «Мері Поппінс».

Додаток до уроку 

2 тиждень дистанційного навчання 23.03-27.03

Генрі Лонгфелло с.180- вивч. біографію. Пісня про Гайавату с.181- виразне читання.

[згорнути]

Фізична культура

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

 https://www.youtube.com/watch?v=6lQa_nIvV9M закріплювати техніку високого старту.

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Виконувати 3 рази на тиждень вправи

https://www.youtube.com/watch?v=UPPxAnJaQFw

https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

 Виконувати 3 рази на тиждень вправи

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Тренування для всіх груп мязів в домашніх умовах

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 01.05

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

  1. Ранкова гімнастика
  2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (15-30 разів)
  3. Піднімання тулуба в сід (прес) за 30 сек.
  4. Підтягування на перекладині.
  5. Волейбол:

-передача м’яча двома руками зверху над собою;
-прийом і передача м’яча двома руками знизу.

  1.   Стрибки через скакалку за 1 хвилину.

3 тиждень дистанційного навчання 

  1. Ранкова гімнастика
  2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (15-30 разів)
  3. Піднімання тулуба в сід (прес) за 30 сек.
  4. Підтягування на перекладині.
  5. Волейбол:

-передача м’яча двома руками зверху над собою;
-прийом і передача м’яча двома руками знизу.

  1.   Стрибки через скакалку за 1 хвилину.

2 тиждень дистанційного навчання

  1. В. п. – стоячи спиною до стінки ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили головою вперед. Теж, тільки стоячи обличчям до стінки, нахили головою назад.
  2. В. п. – упор стоячи ноги на ширині плечей нахилившись з додатковою опорою головою. Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо, по колу. На перших заняттях вправи виконуються з опорою рук.
  3. В. п. – упор лежачи. Згинання і розгинання рук
  4. В. п. – сидячи кутом, розведення ніг у сторони.
  5. В. п. – сидячи 1 – сидячі зігнути ноги; 2 – сидячи кутом, руки в сторони; 3 – тримати
  6. В. п. – присідання з подальшим випрямленням ніг

[згорнути]

Факультатив з психології “Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе”

10 тиждень дистанційного навчання 25.05 – 29.05 

Заняття 25 – 26.05.2020

Розгорнути

9 тиждень дистанційного навчання 18.05 – 22.05

Заняття 18.05.2020

Заняття 19.05.2020

8 тиждень дистанційного навчання 12.05 – 15.05

Заняття 12.05.2020

7 тиждень дистанційного навчання 04.05 – 08.05

Заняття 04.05.2020

Заняття 05.05.2020

6 тиждень дистанційного навчання 27.04 – 30.04

Заняття 27.04.2020

Заняття 28.04.2020

5 тиждень дистанційного навчання 21.04 – 24.04

Заняття 21.04.2020

4 тиждень дистанційного навчання 13.04 – 17.04

Заняття 13.04.2020

Заняття 14.04.2020

3 тиждень дистанційного навчання 30.03-03.04

Заняття 30.03.2020

Заняття 31.03.2020

2 тиждень дистанційного навчання 23.03 – 27.03

Заняття 23.04.2020

Заняття 24.03.2020

[згорнути]

 

Попередній запис
Наступний запис
← 5Б клас 6Б клас →