Вітаємо на сайті

5 гімназії

міста Переяслава

Виховна робота

1 грудня традиційно відзначається Всесвітній День боротьби зі СНІДом. Учні та педагогічний колектив нашої школи прийняли участь у заходах, які направлені на просвітницьку діяльність.

План

проведення заходів до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом

в Переяслав-Хмельницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №5

 

Назва заходу

З ким проводиться

Хто проводить

1. Єдина класна година: «Жити у світі де є ВІЛ!» 5-11 класи Класні керівники
2. Виставка тематичної літератури у шкільній бібліотеці Учні школи

 

Бібліотекар
3. Фотоколаж «Червона стрічка надії. Знаємо! Підтримуємо!»  

Учні школи

Заступник директора з виховної роботи, практичний психолог, соціальний педагог
4. Акція «Долоньки підтримки» Учні 1-х класів Практичний психолог, соціальний педагог.
5. Акція «Дерево надії» Учні школи, педагогічний колектив Практичний психолог, соціальний педагог
6. Флешмоб «СТОП СНІД!» Учні 7 класу Практичний психолог, соціальний педагог
7. Перегляд мультиплікаційного фільму «Три шляхи передачі ВІЛ»  

Учні 10-11 класів

Заступник директора з виховної роботи, практичний психолог, соціальний педагог

 

 


На  перехресті методичної творчості

Наш  час вимагає дуже серйозно замислитися над впровадженням національної прграми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» в систему виховної роботи школи. Саме це питання було головним на семінарі заступників директорів з виховної роботи та класних керівників міста, який   відбувся 25 жовтня 2012 року в загальноосвітній школі № 5. Вітальною композицією і осіннім листопадом побажань зустріли гостей учні та адміністрація закладу.

Відкрила семінар заступник директора з виховної роботи  школи Чайка Н.О, яка зазначила про важливість вдосконалення навчально-виховного процесу,акцентувала  увагу на

сучасний зміст виховання , який складають науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, які характеризують: її

– ціннісне ставлення до суспільства і держави

– ціннісне ставлення до людей

– ціннісне ставлення до природи

– ціннісне ставлення до мистецтва

– ціннісне ставлення до праці

– ціннісне ставлення до себе.

Дані положення є орієнтирами виховання учнів в зош № 5. Школа – „простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації й гуманізації взаємин між учнями і педагогами, школою і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору особистого життєвого шляху”.

Семінар був побудований за наступними напрямками:

 І. Основні орієнтири виховання

ІІ. Модель виховної системи

ІІІ. Гуманістична позиція педагога

ІУ. Взаємодія педагога з дитиною.

Під час проведення були застосовані діяльнісно-рольові, психологічні, мотиваційні, дидактичні вправи;які сприяли  колективній, командній та індивідуальній діяльності.

Сідько Н.Г. зазначила,що найголовнішою постаттю в процесі виховання є класний керівник, який є особистістю із вдумливістю психолога, з організаторськими та комунікативними здібностями, з оптимізмом та життєвою мудрістю, з достатнім багажем знань. Лише оволодівши саме цими якостями, він буде сприяти вихованню всебічно розвиненої гуманної особистості з високими духовними цінностями, людини демократичного світогляду, підготовленої до життя і праці у світі, що постійно змінюється.

 

Своїми педагогічними здобутками в плані виховання підростаючого покоління поділилися : Кравченко В.В, Левченко О.І, Полтавець Л.М., Степаненко Л.А., презентувавши присутнім власний досвід роботи.

Також працювала педагогічна майстерня, де кожному з уічасників було запропоновано, виходячи зі змісту програми « Основні орієнтири виховання», створити власну модель життєдіяльності класу в режимі сучасного національного виховання.Творчості наших вчителів не було меж: у когось модель була представлена у вигляді корабля, де вчителі і учні були його командою; інші бачили і у вигляді вулика, і у будинку з міцним фундаментом.

Дискусійним питанням стало опрацювання між учасниками інформаційного блоку,де кожен міг висловити власну  думку щодо розуміння моделей виховання,але в підсумку співучасники процесу дійшли до спільного висновку, що найбільш бажана для повноцінної співпраці вчителя з дітьми є особистісно -орієнтована модель взаємодії ,де дитина відчуває себе емоційно захищеною, бо педагог ставиться до неї як до рівноправного партнера.

Логічним завершенням роботи семінару став перегляд відео-притчи та  озвучення колективних очікувань та побажань.

 

                                                                             Лавренюк Галина Іванівна,

                                                                                       методист ММК

 

Презентацію семінару можна подивитися тут

Свою роботу продемонстрували вчителі школи і показали за яким напрямком працюють вони. 

Кравченко В.В. працює за напрямком правового виховання.

Мета правового виховання учнів –  формування в них правової культури громадянина України, що складається передусім зі свідомого ставлення до своїх прав і обов’язків перед суспільством і державою, закріплених у Конституції  України, з глибокої поваги до законів і правил людського співжиття, готовності дотримуватися й виконувати закріплені в них вимоги, що виражають волю та інтереси народу, активної участі в управлінні державними справами, рішучої боротьби з порушниками законів.

Презентацію виховної роботи можна переглянути тут

vykhovna-robota

Полтавець Л.М. працює над розвитком обдарорваності та таланту учнів.

Обдарованість – це високий рівень здібностей людини, що дозволяє їй досягти особливих успіхів у певній галузі діяльності. Обдарованість і талант не люблять тиску.

 

Переглянути презентацію виховної роботи можна тут: частина1

                                                                                            частина2

vykhovna-robota

Степаненко Л.А. працює над розвитком екологічної культури учнів.

Під екологічною культурою учнів розуміється наявність у них інформації про середовище, сформованість свідомості та переконань бережливого ставлення до природи.

Презентацію виховної роботи можна переглянути тут

vykhovna-robota

Левченко О.І. працює за  художньо-естетичним напрямком.

Основне завдання сучасної школи – виховання морально здорової, духовно багатої, різнобічно розвиненої, добре освіченої людини, гідного громадянина своєї держави, що любить і поважає рідну землю, культуру свого народу.

Сучасному учню мають бути властиві високі інтелектуальні, духовні, трудові, художньо-естетичні риси, розумні потреби та установки, прагнення до розвитку творчих здібностей.

 Презентацію виховної роботи можна переглянути тут

vykhovna-robota

Головна » Сторінки » Виховна робота » Виховна робота