1 грудня традиційно відзначається Всесвітній День боротьби зі СНІДом. Учні та педагогічний колектив нашої школи прийняли участь у заходах, які направлені на просвітницьку діяльність.
План
проведення заходів до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом
в Переяслав-Хмельницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №5
№ |
Назва заходу |
З ким проводиться |
Хто проводить |
1. | Єдина класна година: «Жити у світі де є ВІЛ!» | 5-11 класи | Класні керівники |
2. | Виставка тематичної літератури у шкільній бібліотеці | Учні школи
|
Бібліотекар |
3. | Фотоколаж «Червона стрічка надії. Знаємо! Підтримуємо!» |
Учні школи |
Заступник директора з виховної роботи, практичний психолог, соціальний педагог |
4. | Акція «Долоньки підтримки» | Учні 1-х класів | Практичний психолог, соціальний педагог. |
5. | Акція «Дерево надії» | Учні школи, педагогічний колектив | Практичний психолог, соціальний педагог |
6. | Флешмоб «СТОП СНІД!» | Учні 7 класу | Практичний психолог, соціальний педагог |
7. | Перегляд мультиплікаційного фільму «Три шляхи передачі ВІЛ» |
Учні 10-11 класів |
Заступник директора з виховної роботи, практичний психолог, соціальний педагог |
На перехресті методичної творчості
Наш час вимагає дуже серйозно замислитися над впровадженням національної прграми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» в систему виховної роботи школи. Саме це питання було головним на семінарі заступників директорів з виховної роботи та класних керівників міста, який відбувся 25 жовтня 2012 року в загальноосвітній школі № 5. Вітальною композицією і осіннім листопадом побажань зустріли гостей учні та адміністрація закладу.
Відкрила семінар заступник директора з виховної роботи школи Чайка Н.О, яка зазначила про важливість вдосконалення навчально-виховного процесу,акцентувала увагу на
сучасний зміст виховання , який складають науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, які характеризують: її
– ціннісне ставлення до суспільства і держави
– ціннісне ставлення до людей
– ціннісне ставлення до природи
– ціннісне ставлення до мистецтва
– ціннісне ставлення до праці
– ціннісне ставлення до себе.
Дані положення є орієнтирами виховання учнів в зош № 5. Школа – „простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації й гуманізації взаємин між учнями і педагогами, школою і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору особистого життєвого шляху”.
Семінар був побудований за наступними напрямками:
І. Основні орієнтири виховання
ІІ. Модель виховної системи
ІІІ. Гуманістична позиція педагога
ІУ. Взаємодія педагога з дитиною.
Під час проведення були застосовані діяльнісно-рольові, психологічні, мотиваційні, дидактичні вправи;які сприяли колективній, командній та індивідуальній діяльності.
Сідько Н.Г. зазначила,що найголовнішою постаттю в процесі виховання є класний керівник, який є особистістю із вдумливістю психолога, з організаторськими та комунікативними здібностями, з оптимізмом та життєвою мудрістю, з достатнім багажем знань. Лише оволодівши саме цими якостями, він буде сприяти вихованню всебічно розвиненої гуманної особистості з високими духовними цінностями, людини демократичного світогляду, підготовленої до життя і праці у світі, що постійно змінюється.
Своїми педагогічними здобутками в плані виховання підростаючого покоління поділилися : Кравченко В.В, Левченко О.І, Полтавець Л.М., Степаненко Л.А., презентувавши присутнім власний досвід роботи.
Також працювала педагогічна майстерня, де кожному з уічасників було запропоновано, виходячи зі змісту програми « Основні орієнтири виховання», створити власну модель життєдіяльності класу в режимі сучасного національного виховання.Творчості наших вчителів не було меж: у когось модель була представлена у вигляді корабля, де вчителі і учні були його командою; інші бачили і у вигляді вулика, і у будинку з міцним фундаментом.
Дискусійним питанням стало опрацювання між учасниками інформаційного блоку,де кожен міг висловити власну думку щодо розуміння моделей виховання,але в підсумку співучасники процесу дійшли до спільного висновку, що найбільш бажана для повноцінної співпраці вчителя з дітьми є особистісно -орієнтована модель взаємодії ,де дитина відчуває себе емоційно захищеною, бо педагог ставиться до неї як до рівноправного партнера.
Логічним завершенням роботи семінару став перегляд відео-притчи та озвучення колективних очікувань та побажань.
Лавренюк Галина Іванівна,
методист ММК
Презентацію семінару можна подивитися тут
Свою роботу продемонстрували вчителі школи і показали за яким напрямком працюють вони.
Кравченко В.В. працює за напрямком правового виховання.
Мета правового виховання учнів – формування в них правової культури громадянина України, що складається передусім зі свідомого ставлення до своїх прав і обов’язків перед суспільством і державою, закріплених у Конституції України, з глибокої поваги до законів і правил людського співжиття, готовності дотримуватися й виконувати закріплені в них вимоги, що виражають волю та інтереси народу, активної участі в управлінні державними справами, рішучої боротьби з порушниками законів.
Презентацію виховної роботи можна переглянути тут
Полтавець Л.М. працює над розвитком обдарорваності та таланту учнів.
Обдарованість – це високий рівень здібностей людини, що дозволяє їй досягти особливих успіхів у певній галузі діяльності. Обдарованість і талант не люблять тиску.
Переглянути презентацію виховної роботи можна тут: частина1
Степаненко Л.А. працює над розвитком екологічної культури учнів.
Під екологічною культурою учнів розуміється наявність у них інформації про середовище, сформованість свідомості та переконань бережливого ставлення до природи.
Презентацію виховної роботи можна переглянути тут
Левченко О.І. працює за художньо-естетичним напрямком.
Основне завдання сучасної школи – виховання морально здорової, духовно багатої, різнобічно розвиненої, добре освіченої людини, гідного громадянина своєї держави, що любить і поважає рідну землю, культуру свого народу.
Сучасному учню мають бути властиві високі інтелектуальні, духовні, трудові, художньо-естетичні риси, розумні потреби та установки, прагнення до розвитку творчих здібностей.
Презентацію виховної роботи можна переглянути тут