План
заходів з національно-патріотичного виховання
Переяслав- Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ст.№5
(на основі Концепції національно-патріотичного виховання молоді)
(2018 – 2019 н.р.)
№ з/п |
Завдання Концепції |
Зміст заходу |
Термін |
Виконавці |
|
1 |
Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей |
Створювати належні умови для рівного доступу до якісної освіти. Вжити заходи для забезпечення організаційно-правових засад діяльності школи, їх належного кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення | Постійно | Адміністрація | |
2
|
Виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки – Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь
|
У школі забезпечити розміщення державної символіки, виконання державного Гімну та підняття державного Прапора перед початком занять та під час проведення різноманітних урочистих зібрань, спортивних змагань, інших масових заходів | Постійно | ЗДВР Сідько Н.Г. педагог-організатор Касьян О.Д. | |
Проведення години спілкування « Ми – нація єдина!».
Рейд « Діти вулиці» |
Вересень | Кл.кер.,класоводи
ЗДВР,соц. пед.,пед. -організатор |
|||
Проведення в школі правової освіти та виховання, направленої на розвиток у школярів почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків. | Постійно | ЗДВР, кл. кер., вчитель історії та правознавства | |||
Забезпечити проведення циклу заходів за темою: «Мої права і обов’язки за Конституцією України». | Грудень 2015 | ЗДВР Сідько Н.Г., педагог-організатор Касьян О.Д.,класні керівники, вчитель історії та правознавства
ЗДВР, кл. кер., класоводи |
|||
3 |
Сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу
|
Проводити серед учнівської молоді освітню, інформаційну роботу з вивчення, популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об’єктами історичної та культурної спадщини України, області, міста, використовуючи активні форми роботи.
Екскурсії до музеїв НІЕЗ «Переяслав», екскурсійні поїздки до музеїв Київської області. |
Постійно | ||
4 |
Формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації
|
Проводити різноманітні творчі конкурси знавців української мови, літературні вечори. | На протязі року | Вчителі української мови та літератури, класоводи | |
Заходи з відзначення Днів української писемності та мови.
Участь у Міжнародному конкурсі з української мови ім..П.Яцика. Участь у конкурсі «Об’єднаймося ж, брати мої!». Участь у літературно-мистецькому фестивалі-конкурсі «Переяславська осінь кобзаря». |
Листопад | Заступник директора з навчально-виховної роботи – Чайка Н.О., вчителі української мови та літератури | |||
Шевченківський тиждень | Березень | ЗДНВР, вчителі української мови та літератури,кл. кер. | |||
5 |
Формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне, на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини |
Організувати роботу щодо залучення учнів до вивчення історичного минулого, культури українського народу, пропагування здобутків національної духовної спадщини шляхом проведення міських акцій, конкурсів патріотичного спрямування.
Взяти участь в акціях – «Лист воїну АТО», «Вони визволяли наше місто», благодійній ярмарці « Діти Київщини – воїнам АТО», «Повертайся живим» |
Постійно
Вересень, Жовтень |
Вчитель історії
ЗДВР, педагог-організатор,вчитель історії, класні керівники та класоводи
|
|
Заходи до Дня українського козацтва.
Козацькі забави. Конкурс знавців історії українського козацтва. Випуск козацької листівки |
12-16 Жовтня | Педагог-організатор,вчитель історії,вчитель фізичного виховання, класні керівники та класоводи | |||
Проведення виховних годин пам`яті про «Революцію на граніті», до Дня гідності та свободи. Перегляд відеофільму «Герої небесної сотні».
Зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни, учасниками бойових дій, воїнами АТО, остарбайтерами, дітьми війни за сприяння Міжнародної громадської організації «Міжнародний фонд «Взаєморозуміння і толерантність». |
Листопад
Постійно |
ЗДВР, вчитель історії, класні керівники та класоводи
ЗДВР, вчитель історії, класні керівники та класоводи
|
|||
Забезпечення вивчення та узагальнення досвіду шкіл міста, окремих вчителів з питань національно-патріотичного виховання учнівської молоді. | Протягом року | ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники та класоводи
|
|||
Відвідання тематичних виставок | Постійно | ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники та класоводи
|
|||
Забезпечення співпраці з радою ветеранів міста в організації проведення заходів до Дня Перемоги та інших пам’ятних дат. | Постійно | ЗДВР,педагог-організатор | |||
6 |
Відновлення і вшанування національної пам’яті
|
У планах роботи школи передбачати заходи, відповідно до Календаря дат, рекомендованого Громадською радою з національно-патріотичного виховання при Міністерстві освіти і науки України | Постійно | ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники та класоводи | |
Участь в акціях « Засвіти свічку…», « Незабудька» | Листопад | Педагог-організатор, класні керівники та класоводи
|
|||
Участь в акції «Стрічка пам`яті» | Грудень | Педагог-організатор, класні керівники та класоводи | |||
Організувати у бібліотеці школи тематичні експозиції до Дня захисника Вітчизни та до Дня Збройних Сил України | Листопад
Грудень |
Бібліотекар | |||
8 |
Формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до військової служби |
Проведення днів відкритих дверей спільно з органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними органами | Постійно |
ЗДВР |
|
Забезпечувати участь у спартакіадах допризовної молоді | Протягом року | Вчитель фізичного виховання | |||
9 |
Відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді
|
Взяти участь у грі «Джура» | Вчитель фізичного виховання | ||
Взяти участь у грі « Патріот» | Жовтень | Вчителі фізичного виховання, класні керівники | |||
10 |
Забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших |
Здійснювати у школі як форму виховної роботи шефський патронат між учнями молодших та старших класів | Постійно | Педагог-організатор,класні керівники, рада учнівського самоврядування | |
Заходи з відзначення Дня Матері | Травень | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор | |||
Підтримка та розвиток в колі молодіжного волонтерського руху, залучення школярів до посильної допомоги людям похилого віку, інвалідам. | Постійно | Педагог-організатор | |||
Забезпечення участі школярів у заходах, що проводяться Всеукраїнським благодійним фондом « Від серце до серця» | Постійно | ЗДВР, педагог організатор, кл. керівники | |||
11 |
Консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання |
Брати участь школі у спільних урочистих зібраннях, святкуваннях, спортивно-масових заходах міста. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи педагог-організатор | |
12 |
Сприяння діяльності установ, навчальних закладів, організацій клубів, та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді
|
Забезпечення взаємозв’язків з міськими управліннями, службами, освітніми, культурно-просвітницькими закладами, творчими спілками, громадськими організаціями з питань організації і підтримки різних форм дозвілля та зайнятості дітей і підлітків у позаурочний час | Постійно | Педагогічний колектив | |
Підтримка та сприяння розвитку учнівського самоврядування . | Постійно | Заступник директора з виховної роботи , педагог-організатор,педагогічний колектив | |||
Підтримка та сприяння розвитку державно-
громадського управління освітою; забезпечення координації спільної діяльності адміністрації школи, батьків та учнів |
Постійно | Педагогічний колектив | |||
13
|
Підтримання кращих рис української нації – працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини
|
Проводити благоустрої у школі на прилеглих територіях | Під час місячників благоустрою | Заступник директора з виховної , педагог-організатор,педагогічний колектив | |
Здійснювати заходи зі збереження природи, формування у школярів екологічної культури і підвищення екологічної свідомості, широкого залучення дітей та молоді до природно-заповідної справи | Постійно | Вчитель біології, класні керівники | |||
Шефство школи над місцями поховань загиблих воїнів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, | Постійно | Заступник директора з виховної роботи , педагог-організатор | |||
14 |
Створення умов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої моти-вації до праці як основи конкурентноспроможності громадянина, а відтак, держави |
У школі проводити різносторонню роботу щодо розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці учнівської молоді | Протягом навчального року | ЗДВР, педагогічний колектив | |
15 |
Сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я
|
Забезпечувати участь на всіх етапах масових заходів художньо-естетичного, науково-технічного, еколого-натуралістичного, туристсько-краєзнавчого, національно-патріотичного, фізкультурно-оздоровчого, військового та спортивного напрямку | Щороку | Заступник директора з виховної роботи | |
Організація та проведення заходів, направлених на збереження та зміцнення здоров’я учнівської молоді, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя, навичок дбайливого ставлення до власного здоров’я та життя | Постійно | Вчителі фізичного виховання, основ здоров’я | |||
Сприяння участі школи, учнівської молоді в інноваційних просвітницько-оздоровчих превентивних програмах: «Рівний – рівному», «Майбутнє починається сьогодні», «Діалог», «Школа сприяння здоров’ю», «Школа проти СНІД», «Захисти себе від ВІЛ» тощо. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи , педагог-організатор | |||
Участь у міських спортивних змаганнях. | Постійно | Вчителі фізичного виховання | |||
16 |
Виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності |
Забезпечення проведення комплексу заходів з профілактики правопорушень, бездоглядності та безпритульності серед дітей і підлітків. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи , соц.. педагог. психолог, класні керівники | |
Проводити роботу для всебічного розвиток особистості, її моральних, духовних і фізичних якостей, патріотичне виховання підростаючого покоління, відродження історичних та культурних традицій Українського народу | Постійно | Заступник директора з виховної роботи , педагог-організатор | |||
Сприяння активізації діяльності педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві | Постійно | Заступник директора з виховної роботи , педагог-організатор |
Заступник директора з ВР ________________ І.І. Кардашевська