Вітаємо на сайті

5 гімназії

міста Переяслава

Кабінет психолога

 

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

 

Зупинимо СНІД разом!

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

«Ми – за здоровий спосіб життя!»

  З метою популяризації здорового способу життя соціально – психологічною службою школи було підготовлено та знято відеоролик на тему «Ми – за здоровий спосіб життя!»


Звіт про проведення заходу в ЗОШ І-ІІІ ступенів №5

«Життя прекрасне»

Мета: донести дітям ідею, що життя це найвища цінність людини

План

  1. Виставка малюнків «Життя прекрасне!   (учні 1-4 класів)

sotsialno-psykhologichna-sluzhba  sotsialno-psykhologichna-sluzhba

sotsialno-psykhologichna-sluzhba  sotsialno-psykhologichna-sluzhba  sotsialno-psykhologichna-sluzhba  sotsialno-psykhologichna-sluzhba

  sotsialno-psykhologichna-sluzhba  sotsialno-psykhologichna-sluzhba

  1. Виховна година «Життя – найвища цінність!» (учні 5-11 класів)
  2. Акція «Подаруй другу посмішку» (учні та педагогічний колектив школи

sotsialno-psykhologichna-sluzhba  sotsialno-psykhologichna-sluzhba

  sotsialno-psykhologichna-sluzhba  sotsialno-psykhologichna-sluzhba

Підготували та провели:

ЗДВР Кардашевська І.І., практичний психолог та соціальний педагог Аврамич В.О.

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

Під таким гаслом 11.02.2018 соціально-психологічною службою ЗОШ №5 був проведений виховний захід для учнів 7-го класу.

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

Заняття з елементами тренінгу     «ДОРОСЛІШАЙ НА ЗДОРОВЯ»

Для дітей середнього підліткового віку

 

Мета: ознайомити з особливостями підліткового віку, підвищувати самовпевненість та комунікативність учнів, допомогти учням

усвідомити та змоделювати образ успішно особистості.

Загальна тривалість заняття – 45 хвилин

Структура заняття

 

Вправа Обладнання Тривалість
1 Знайомство «Візитка» Заготовки «візиток», фломайстери 5 хв.
2 Мозковий штурм «Що таке підлітковий вік?» Ватман, фломайстери 5 хв.
3 Анкетування Бланки анкет, ручки 5 хв.
4 Інформаційне повідомлення Роздрукована інформація 10 хв.
5 Колаж «Образ успішної особистості» Ватман, журнали, ножиці, клей 15 хв.
6 Підведення підсумків

«Що сподобалось на сьогоднішній зустрічі?»

«Про що хотіли б поговорити на наступній зустрічі?»

Двосторонні заготовки для відповідей 5 хв.

Розробили та провели : Аврамич В.О., Кардашевська І.І.


Фрази, що формують сценарій Невдахи Фрази, що формують сценарій Переможця
  • нічого з тебе ніколи не вийде
  • ти непоправний
  • ненормальний
  • дядько в мішок забере
  • нехороший хлопчик
  •  негідник, нетяма, ледар, боягуз
  • я тебе більше не люблю
  • куди лізеш
  • розмазня, плакса-вакса
  • перестань плакати
  • безсовісний, як не соромно
  • ти повинен, зобов’язаний
  • горджуся тобою
  • я в тебе вірю
  • ти можеш
  • ти найкращий
  • у тебе обов’язково вийде
  • я щаслива, що ти у мене є
  • я люблю тебе, і любитиму, щоб не трапилося
  • я нікому не дозволю тебе образити, і завжди захищатиму тебе
  • ти можеш розраховувати на мою підтримку і допомогу
  • я рада за тебе
  • я захоплююся тобою

Пам’ятайте, дитина мудріше за нас дорослих, довіртеся їй. Будьте просто поряд, а якщо їй знадобиться допомога, вона покличе вас.

Посміхайтесь!

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

Пропонуємо розгадати загадку: «Вона немає ціни. Вона збагачує тих, хто її одержує, не збіднюючи тих, хто її дарує. Вона продовжується одну мить, пам’ять же про неї часто зберігається надовго. Немає таких багатих, які могли б прожити без неї, і немає таких бідних, які б не стали багатші її милістю. Вона створює щастя в домі, атмосферу доброзичливості у справах і служить паролем для друзів.

Разом з цим її не можна купити, випросити, позичити чи вкрасти, бо вона являє собою таку цінність, яка не принесе ніякої користі, якщо тільки не буде йти від чистого серця».

Так що ж це? Звичайно ж, посмішка! Тож поговоримо про посмішку .

Вчинки красномовніші за слова, а посмішка означає: «Ви мені подобаєтесь. Ви робите мене щасливим. Я радий вас бачити». Я кажу про справжню щиру посмішку – посмішку, сповнену сердечної доброти, що йде з глибини душі, посмішку, яка високо цінується в людських стосунках.

Що можна порадити, якщо ви не відчуваєте бажання посміхатись? Спробуйте змусити себе: якщо ви наодинці, наспівуйте якусь веселу пісеньку, згадуйте приємні хвилини вашого життя, коли ви чудово повеселилися у товариша на іменинах, коли ви добре відповідали біля дошки і одержали заслужену п’ятірку, коли вам посміхнулася дівчина, яка вам симпатична, і погодилася піти з вами в кіно . Поводьтеся так, як ніби ви вже щасливі, і це приведе вас до щастя!

Щоразу, коли виходите з дому, наберіть бадьорого вигляду, високо підніміть голову, ніби вона увінчана короною, дихайте на повні груди, «пийте» сонячне світло, вітайте посмішкою ваших друзів. Намагайтеся зосередитися на думці про те, що вам хотілося б здійснити, намалюйте в своїй уяві образ симпатичної і достойної людини, якою вам хотілося б стати. Підтримуваний вашою думкою, він буде щохвилини перетворювати вас саме в таку особистість!

Посміхайтеся! І люди, зігріті вашою посмішкою, будуть тягнутися до вас!

Посміхайтеся! І ваша посмішка створить щастя у вашому домі, атмос­феру доброзичливості в спілкуванні.

Пам’ятайте!Якщо ви здатні завжди посміхатися життю, життя завжди посміхнеться вам!

Як допомогти дітям пережити лихо: рекомендації для учителів

Як учитель, ви можете зробити дуже багато для того, щоб заспокоїти своїх учнів і допомогти їм розібратися зі своїми думками та почуттями стосовно катастрофи та її впливу на родини і громади. Постійний та регулярний контакт з вчителями та друзями допоможе дітям відновити відчуття безпеки. У такі часи ваша відданість, співчуття та навички стають особливо важливими та потрібними!

Не жалійте часу та зусиль для того, щоб допомогти іншим. Спілкуйтеся з колегами та керівництвом школи, діліться досвідом, страхами та проблемами – у такий спосіб ви зможете підтримати одне одного. Саме так можна привести до ладу власні думки та переживання і підготуватися до питань учнів.

1. Варто говорити про подію в стінах школи. Не завжди корисно радити дітям “просто забути про це”. Вислухайте те, що говорять учні, проаналізуйте їхні відчуття та досвід. Обговоріть з ними деякі почуття та думки, що цілком природно виникають у них за цих обставин.

2. Завжди будьте готові до діалогу зі своїми учнями – вони повинні знати, що ви готові їх вислухати.

3. Взаємна підтримка ровесників надзвичайно важлива: створюйте можливості для того, щоб учні могли грати і працювати разом.

4. Переконуйте учнів, особливо учнів молодших класів, у тому що ваше завдання – перетворити школуна максимально безпечне для них місце, і що їхні батьки чи опікуни зроблять усе можливе, щоб вони почувалися у безпеці.

5. Будьте готові до непростих запитань: Наприклад, “Чому?” (Людині важко зрозуміти масове знищення чи руйнування – покажіть, що ви це також не приймаєте, і спробуйте надати чітке пояснення зрозумілою мовою); “Чи все буде добре?” (НЕ давайте неправдивих обіцянок чи марних надій, але розкажіть учням, що різноманітні рятувальні організації, міністерства та відомства, військові та поліція роблять усе можливе для відновлення міру та порядку).

6. Підтримуйте учнів у формуванні позитивних методів подолання стресу та страху, а також допоможіть їм обрати найкращі стратегії для тієї чи іншої ситуації. В першу чергу з’ясуйте, які саме методи і стратегії уже допомагали їм долати свої страхи чи переживання у минулому.

7. Відновіть відчуття “нормальності”: Будьте спокійні і зважені, заспокойте дітей і спробуйте максимально швидко повернутися до повсякденної рутини. У цьому вам допоможуть звичайні розмови – обговорення домашнього завдання і т.п., але при цьому уникайте додаткового тиску на дітей. Будь-яка поведінка, що може зашкодити іншим чи відволікати їх, є неприпустимою, однак пам’ятайте, що для такого поводження можуть бути певні причини.

8. Оголосіть хвилину мовчання, наприклад, на початку уроку. Поясніть дітям, що цим ми вшановуємо загиблих і постраждалих.

9. Зберіть максимум інформації про системи переадресації для дітей, що можуть потребувати додаткової допомоги і підтримки. Такі послуги можуть надаватися як на базі школи, так і спеціалістами державних установ і професійних організацій. Якщо в одного з учнів спостерігаються серйозні проблеми, які не зникають з плином часу, таку дитину варто спрямувати на отримання спеціалізованої допомоги.

10. Не забувайте піклуватися про себе – бережіть власне емоційне та фізичне здоров’я. Адже тільки здоровий вчитель зможе підтримати та допомогти своїм учням. Діти, які бачать навколо себе впевнених, спокійних та бадьорих дорослих, швидше повертаються у норму.

 

  Анкетування для батьків

“ЯК ВИ ПРИДІЛЯЄТЕ УВАГУ ДІТЯМ?”

2  “ЯКІ ВИ БАТЬКИ?”

3  “СТОСУНКИ З ДІТЬМИ”

Корекційно – розвивальна програма з розвитку креативності молодшого школяра

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

Релаксаційні казки, що знімають психічне напруження для дітей молодшого шкільного віку

Рекомендований режим дня школяра можете переглянути тут

Звіт соціально-психологічної служби про проведені заходи до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом

sotsialno-psykhologichna-sluzhba

      1 грудня 2018 року в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5 соціально-психологічною службою школи були організовані та проведені заходи до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом. Учні та педагогічний колектив нашої школи  висловили свою підтримку ВІЛ-інфікованим.

Класні керівники провели єдину виховну годину «Жити у світі де є ВІЛ».

Шкільним бібліотекарем  Яловець М.Є. було організовано виставку тематичної літератури, щоб кожен мав змогу ознайомитися з фактами та статистикою, що стосуються даної проблеми.

Також соціально-психологічною службою ЗОШ №5 була проведена акція «Червона стрічка надії. Знаємо! Підтримуємо!»,  якою учні виявили свою підтримку ВІЛ-інфікованим та в результаті якої був створений фотоколаж

До Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом приєднались навіть найменші учні школи, прийнявши участь в акції «Долоньки підтримки».

Соціально-психологічною службою школи (психолог  Кардашевська Ірина Ігорівна; соціальний педагог Аврамич  Вікторія Олександрівна) була організована загальношкільна акція  «Дерево надії». Під час проведення якої на  оголений стовбур дерева наклеювалися червоні стрічки, які символізують підтримку ВІЛ-інфікованих. В акції приймали участь як учні так і вчителі школи.

    З учнями 7 класу був організований та проведений флешмоб під гаслом «СТОП СНІД!» 

     Профілактика є найкращим способом зупинити епідемію цієї страшної хвороби. Тому для старшокласників був організований перегляд мультиплікаційного фільму «Три шляхи передачі ВІЛ».

 

 

Головна » Сторінки » Кабінет психолога