Вітаємо на сайті

5 ШКОЛИ

міста Переяслава

Січень
31
П’ятниця

Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів

«Усі знання виростають з одного

коріння — з навколишньої дійсності,

а тому й повинні вивчатися у зв’язках».

 Я.А. Коменський

30 січня 2020 року в Переяславській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5 продовжив свою роботу обласний опорний заклад освіти для вчителів освітньої галузі «Мистецтво», педагогів-організаторів, керівників гуртків художньо-естетичного напряму ( КВК) на тему: «Інтеграція різних видів мистецтва як засіб формування креативного мислення учнів».

Розпочала роботу другого семінару-практикуму заступник директора з навчально-виховної роботи Чайка Наталія Олександрівна, яка звернула увагу присутніх на нову соціальну потребу в освіті України щодо використання універсальних можливостей мистецтва у формуванні креативної особистості,  здатної  до творчого самовираження, самореалізації, також  ознайомила присутніх з метою та завданнями заходу і побажала всім присутнім плідної праці і творчих успіхів.

У теоретичній частині семінару були розглянути питання взаємозв`язку, інтеграції, синтезу мистецтв у освітній діяльності. Було переглянуто презентацію на тему: «Мистецька освіта», підготовлену вчителем історії Дзюбою Оксаною Юріївною, яка у своїй доповіді наголосила, що предмети художньо-естетичного циклу мають великий вплив на культурний розвиток здобувачів освіти та формування культури естетики. А предмети суспільно-гуманітарного циклу допомагають у синтезі з іншими предметами формувати особистість гармонійно розвинену, яка може поєднувати прекрасне в культурі з раціональним в історії.

У практичній частині всі учасники семінару пройшли різноманітними станціями  мистецького квесту «Українське бароко».

На кожному етапі з ними були Козоріз Людмила Василівна ,вчитель образотворчого мистецтва, Оврашко Світлана Іванівна , вчитель музичного мистецтва, Левченко  Олена Іванівна, вчитель хореографії, Дзюба Оксана Юріївна,вчитель історії

Козоріз Л.В. презентувала на станціях «Ерудит» і «Козак Мамай» особистий досвід з нетрадиційних технік малювання, де вчителі мали можливість власноруч оволодіти технікою малювання кукурудзяними качанами, ватними паличками і створили власну картину «Козак Мамай», також подивилися відеофільм «Іконопис. Портретний живопис. Мистецтво гравюри».

На станції «Креативна історія» учасники заходу мали змогу практично ознайомитись із досвідом роботи  Дзюби О.Ю. щодо формування креативних здібностей  здобувачів освіти на уроках історії та мистецтва із застосуванням міжпредметних  зв’язків  в освітній галузі.

Станція «Мистецька перлина», яку підготували Оврашко С.І. і Левченко О.І. , відкрилася феєричним виступом вокально-хореографічної студії « Зорецвіт» «Дивна квітка», а також незабутнім співом та грою на бандурі Томчук Надійкою.

У своїй презентації вчителі використали відеоряд про козацьке бароко, висвітлили питання духовної спадщини Г. Сковороди, емоційно налаштували присутніх на піднесений настрій. Слухачі розіграли аматорську казку «Ріпка», використовуючи елементи доби бароко; розучили елементи танцювальних рухів і виконали танець «Ойра – ойра».

Хомич Вікторія Олександрівна , практичний психолог школи провела вправи «Побажання», «Дресирована мавпа», « Валіза, кошик, м’ясорубка», що сприяло бажанню учасників йти на контакт, брати активну участь у роботі мистецького квесту.

Підвела підсумки роботи другого семінару-практикуму Логімахова Оксана Анатоліївна , завідувач відділу предметів художньо-естетичного циклу КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», побажала творчих успіхів та подальшої співпраці на базі Переяславської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5.

Чайка Н.О., заступник директора з НВР

 

  Фото 15

Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів
Головна » Новини » Інтеграція різних видів мистецтва, як засіб формування креативного мислення учнів